Przetargi.pl
„Remont drogi gminnej w m. Wielisławice na działce nr 158 i 123/2”

Gmina Strzelce Krajeńskie ogłasza przetarg

  • Adres: 66-500 Strzelce Krajeńskie, Al. Wolności
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 763 11 30, , fax. 957 633 294
  • Data zamieszczenia: 2019-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Strzelce Krajeńskie
    Al. Wolności 48
    66-500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie
    tel. 95 763 11 30, , fax. 957 633 294
    REGON: 21096676300000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont drogi gminnej w m. Wielisławice na działce nr 158 i 123/2”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na własny koszt wykona wszelkie roboty budowlane związane z wykonaniem zadania pn. „Remont drogi gminnej w m. Wielisławice na działce nr 158 i 123/2” 2. Usytuowanie - jedn. ewid. Strzelce Krajeńskie – obszar wiejski; obręb 0010 Wielisławice, numery działek: 158, 123/2 Remontowany odcinek drogi gminnej znajduje się w miejscowości Wielisławice, gmina Strzelce Krajeńskie. Odcinek objęty remontem posiada nawierzchnię wykonaną z destruktu bitumicznego. Stan techniczny nawierzchni określa się jako zły, szerokość jezdni 4,00-5,00m. Odwodnienie jezdni odbywa się przez spływ powierzchniowy w przyległy teren pasa drogowego. 3. Zakres zadania obejmuje: ODCINEK A Od km 0+000.00 do km 0+050.00 zakłada się wykonanie jezdni o nawierzchni bitumicznej szerokości 5,00m, ograniczonej opornikiem betonowym 12x25 wtopionym na ławie betonowej z oporem C12/15. Od km 0+050.00 do 0+188.00 zakłada się wykonanie jezdni o nawierzchni z betonowych płyt ażurowych szerokości 4,00m ograniczonej opornikiem betonowym 12x25 wtopionym na ławie betonowej z oporem C12/15. Pochylenia poprzeczne zgodnie z planem sytuacyjnym. Wody opadowe odprowadzone zostaną powierzchniowo w przyległy teren pasa drogowego. ODCINEK B Od km 0+000.00 do km 0+041.20 zakłada się wykonanie jezdni o nawierzchni bitumicznej szerokości 5,00m ograniczonej opornikiem betonowym 12x25 wtopionym na ławie betonowej z oporem C12/15. Pochylenia poprzeczne zgodnie z planem sytuacyjnym. Wody opadowe odprowadzone zostaną powierzchniowo w przyległy teren pasa drogowego. roboty budowlane związane z remontem drogi gminnej obejmuje m.in.: • trasowanie drogi, • rozbiórkę istniejącej nawierzchni, • wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm, • wykonanie podsypki piaskowej gr. 3cm, • wykonanie warstwy ścieralnej z płyt betonowych ażurowych gr. 8cm, • wykonanie warstwy wiążącej z AC11W gr. 5cm, • wykonanie warstwy ścieralnej z AC11S gr. 4cm, • roboty wykończeniowe, humusowanie z obsianiem trawą, plantowanie, 4. Planowany remont drogi gminnej nie narusza terenów prywatnych właścicieli działek zlokalizowanych przy tych drogach. 5. Wykonawca zobowiązany jest udzielić na zastosowane materiały, urządzenia i wykonane roboty budowlane min. 36 miesięcznej gwarancji licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag. 6. Jeżeli Projekt budowlany lub Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby, w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń, znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 Ustawy dopuszcza składanie rozwiązań równoważnych. Wszelkie rozwiązania pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe lub cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych lub cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów lub cech użytkowych wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach/cechach użytkowych lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających spełnianie wymaganych minimów przez te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji rozwiązań równoważonych lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności. Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający na okres realizacji zamówienia wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót (w szczególności robót ziemnych) czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, m.in. osób: kierujących budową, dostawców materiałów budowlanych, osób wykonujących prace przygotowawcze i porządkowe oraz innych osób, w stosunku, do których Wykonawca wykaże, że czynności przez nich realizowane nie podlegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 917). W przypadku rozwiązania stosunku pracy z osobami zatrudnionymi do wykonywania zamówienia przed zakończeniem okresu jego realizacji, Wykonawca lub podwykonawca, zobowiązany jest w ich miejsce zatrudnić inne osoby spełniające w/w wymagania. 8. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt. 4.7. Zamawiający uprawiony jest w szczególności do: - żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełnienia w/w wymogów i dokonywania ich oceny, - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, Wykonawca w terminie 3 dni przedłoży Zamawiającemu w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 4.7. czynności: - oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na umowę o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy. 9. W przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o których mowa w pkt 4.8 niniejszej SIWZ, Wykonawca będzie zobowiązany każdorazowo zapłać na rzecz Zamawiającego karę umowną określoną we wzorze umowy, W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 10. Oryginały w/w dokumentów znajdują się w siedzibie zamawiającego do wglądu od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 2. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz. U. z 2014r. poz. 1114 oraz z 2016r. poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach