Przetargi.pl
Remont drogi gminnej ul. Społecznej w Starej Wsi.

Urząd Gminy Wilamowice ogłasza przetarg

  • Adres: 43-330 Wilamowice, Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48338129430 , fax. +48338129431
  • Data zamieszczenia: 2018-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Wilamowice
    Rynek 1
    43-330 Wilamowice, woj. śląskie
    tel. +48338129430, fax. +48338129431
    REGON: 072182321
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wilamowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej ul. Społecznej w Starej Wsi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Teren objęty inwestycją stanowi droga gminna publiczna ul. Społeczna w miejscowości Stara Wieś – klasa drogi „L” (lokalna). Początek remontowanego odcinka przyjęto w rejonie skrzyżowania z ulicą Pielgrzymów, gdzie przyjęto kilometraż drogi gminnej – km 0+692,00 (kilometraż lokalny km 0+000,00), natomiast koniec zakresu robót stanowi rejon działki o nr ewidencyjnym 535/4, km 1+365,00 – kilometraż drogi gminnej (kilometraż lokalny 0+673,00). Droga posiada zmienną szerokość od 2,80 m do 3,50 m. Aktualna nawierzchnia z betonu asfaltowego jest w złym stanie technicznym: widoczne ubytki oraz spękania, w niektórych miejscach brak prawidłowego odprowadzenia wód deszczowych. Zły stan nawierzchni utrudnia poruszanie się pojazdów mechanicznych. W ramach niniejszego zadania inwestycyjnego przewiduje się: remont jezdni, zatoki postojowej, pobocza, zjazdów/dojść do posesji, rowów ziemnych, przepustów wraz ze ściankami czołowymi, korytek betonowych, korytek żelbetowych z rusztem, istniejących korytek betonowych typu „mulda”, istniejących korytek betonowych typu „kolejowe”, wykonanie wlotu korytek (studnia wpadowa), narzutu kamiennego. Dodatkowo zamontowane zostaną elementy bezpieczeństwa ruchu w postaci barier energochłonnych oraz zostanie wykonane zabezpieczenie infrastruktury technicznej. Z uwagi na charakter finansowania inwestycji zadanie pod nazwą: „Remont drogi gminnej ul. Społecznej w Starej Wsi” zostało podzielone na dwa etapy: Etap I - Remont drogi gminnej ul. Społecznej w Starej Wsi w km 0+692 do 1+260, Etap II - Remont drogi gminnej ul. Społecznej w Starej Wsi w km 1+260 do 1+365. Szczegółowy zakres prac opisuje: Dokumentacja Projektowa (Projekt budowlano – wykonawczy, Przedmiar robót) oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR). Do wykonania przedmiotu zamówienia należy zastosować materiały i urządzenia określone w Dokumentacji Projektowej, STWiOR (lub równoważne).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium. Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert tj.: nie później niż do dnia 22 sierpnia 2018r, do godz. 09:30 do wniesienia wadium w wysokości: 15.000,00 PLN.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Formularz ofertowy – wg załącznika nr 1 do SIWZ, 2)Tabela elementów scalonych – wg załącznika nr 1A do SIWZ, 3)Pisemne zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku polegania na zdolności lub sytuacji innych podmiotów; należy załączyć oryginał (jeśli dotyczy), 4)Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy – w przypadku gdy Wykonawca działa przez pełnomocników; należy załączyć oryginał lub kserokopię poświadczoną przez notariusza (jeśli dotyczy), 5)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego; należy załączyć oryginał lub kserokopię poświadczoną przez notariusza (jeśli dotyczy), 6)Dowód wniesienia wadium. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp - zgodnie z treścią załącznika nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach