Przetargi.pl
„Remont drogi gminnej publicznej nr 109153D (ul. Dolna) w miejscowości Łagów” realizowany w ramach Funduszu Dróg Samorządowych

Gmina Zgorzelec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-900 Zgorzelec, ul. Kościuszki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 77 21 400 , fax. 75 77 56 564
  • Data zamieszczenia: 2019-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zgorzelec
    ul. Kościuszki 70
    59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
    tel. 75 77 21 400, fax. 75 77 56 564
    REGON: 23082136800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gmina.zgorzelec.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont drogi gminnej publicznej nr 109153D (ul. Dolna) w miejscowości Łagów” realizowany w ramach Funduszu Dróg Samorządowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej nr 109153D tj. ul. Dolnej w miejscowości Łagów o długości 1.024,80m wg zaktualizowanej dokumentacji po wykonanej w 2018r. zabudowie chodnika wraz z obramowaniem. Remont obejmuje roboty drogowe, odwodnieniowe jak i związane z organizacją docelowego ruchu drogowego. Remont drogi polega na: - rozbiórce mechanicznej istniejącej nawierzchni bitumicznej jezdni o średniej grubości 4 cm z wywozem i utylizacją odpadów asfaltowych, - wykonaniu dodatkowego wykopu (dokopu ręcznego) pod zabudowę płyty żelbetowej odciążającej istniejący przepust/kanał pod drogą kd1000, - wykonanie warstwy podsypkowej pod płytę żelbetową, - wykonaniu deskowania, zbrojenia i betonowania płyty żelbetowej, odciążającej kanał kd1000, - zasypaniu/obsypaniu wykonanej płyty żelbetowej, odciążającej, - korytowaniu na pełną szerokości jezdni oraz pod zjazdy w gruncie oraz istniejącej podbudowie z kruszywa łamanego na głębokość do 47cm, - profilowaniu i zagęszczeniu podłoża gruntowego pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, - wykonaniu warstwy stabilizacji cementowej Rm=2,5MPa tzw. towarowej (z wytwórni), grubości 20cm po zagęszczeniu wraz z pielęgnacją, - zabudowie oporników betonowych 12x25cm na ławie betonowej z oporem – jednostronnie dla jezdni ( druga strona jezdni posiada obramowanie z krawężnika betonowego – najazdowego, zabudowanego wraz z chodnikiem w ubiegłym roku) oraz obramowania zjazdów, - wykonaniu warstwy dolnej podbudowy grubości 15cm, z kruszywa łamanego 0-63mm wraz z zagęszczeniem mechanicznym, - wykonaniu warstwy górnej podbudowy grubości 8cm, z kruszywa łamanego 0-31,5mm wraz z zagęszczeniem mechanicznym, - ułożeniu warstwy wiążącej z mieszanki mineralno bitumicznych, asfaltowej , grubości 4cm, - regulacji pionowej wszystkich włazów kanałowych oraz studzienek (skrzynek) zaworów wodociągowych i gazowych w jezdni, - ułożeniu warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno bitumicznych, asfaltowej , grubości 4cm, - profilowaniu i utwardzeniu poboczy kruszywem łamanym 0-31,5mm o grubości 7cm po zagęszczeniu mechanicznym. W ramach robót remontowych drogi należy wykonać roboty związane z zapewnieniem właściwego odwodnienia wykonanych nawierzchni i pasa drogowego poprzez: - zabudowę studzienek ściekowych, wpustów ulicznych wraz z przykanalikami na podłożu z materiałów sypkich z wykonaniem niezbędnych robót ziemnych - wykopów liniowych oraz zasypek gruntem rodzimym z zagęszczeniem jak i z dowozu gruntem niewysadzinowym, - zabudowę odwodnienia liniowego, z korytka polimerobetonowego szerokości 20cm i min. głębokości 20cm, z rusztem żeliwnym klasy D400, na ławie betonowej z oporem wraz z wykonaniem robót ziemnych – wykopów liniowych oraz zasypek wraz z zagęszczeniem - zabudowę ścieków prefabrykowanych, betonowych 50x50x15cm na ławie betonowej z oporem, - zabudowę ścieków prefabrykowanych, betonowych 40x33x15cm (tzw. przejazdowych) na ławie betonowej z oporem, - zabudowę odwodnienia liniowego polimerobetonowego, monolitycznego – grzebieniowego klasy obciążenia min. C250, szerokości 30cm z rzędem kostki kamiennej 9/11cm po obu stronach na ławie betonowej z oporem ( do zabudowy w lokalizacji zjazdów w ciągu zabudowanych ścieków betonowych 50x50x15cm), - zabudowę ścieków z kostki kamiennej nieregularnej, wysokości 10cm (9/11cm) – 7 rzędów, ściek przejezdny, na ławie betonowej z oporem, z wypełnieniem spoin zaprawą cementową, - rozebranie przepustu pod zjazdem i zabudowę nowego przepustu wraz z ściankami czołowymi, - oczyszczenie rowu z namułów w rejonie istniejących przepustów, - obrukowanie wpustów ulicznych oraz wylotów kostka kamienną wysokości 10cm (9/11cm) na podłożu z betonu grubości 10cm i zalaniem spoin zaprawą cementową. Remont drogi wymaga zabudowy urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego tj. zabudowy barier ochronnych typu U-12a tzw. systemowych, rurowych ze szczeblinami, stalowych, ocynkowanych, malowanych proszkowo koloru żółtego lub wg wskazań Zamawiającego oraz wykonania oznakowania pionowego oraz poziomego zgodnie z Projektem Docelowej Organizacji Ruchu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233123-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania oferty w wysokości 31.000,00 zł (trzydzieści jeden tysięcy zł 00/100). 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu – jedynie w formie przelewu; b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 310). Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto: Bank Gospodarki Żywnościowej BNP Paribas S.A.: nr 06 2030 0045 1110 0000 0189 7220 z dopiskiem: „Wadium do postępowania nr ID.271.11.2019”.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek w odniesieniu do kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje kierownikiem robót posiadających uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi albo inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane do kierowania robotami w tej specjalności. Kierownik robót powinien posiadać uprawnienia budowlane zgodne z ustawą z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz Ofertowy, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b) Tabelę Elementów Ceny Ryczałtowej sporządzoną wg załącznika nr 3 do SIWZ, c) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy pzp, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, d) Zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy – zgodnie z Działem VIII pkt 2 SIWZ, o ile wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu trzeciego (Wzór zobowiązania podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia określa załącznik nr 6 do SIWZ), e) Pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, f) Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, o ile Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (jeżeli dotyczy), g) Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach