Gmina Tuszów Narodowy ogłasza przetarg
- Adres: 39-332 Tuszów Narodowy, Tuszów Narodowy 225
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. +48177743720 , fax. 177743721
- Data zamieszczenia: 2023-07-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Tuszów Narodowy
Tuszów Narodowy 225
39-332 Tuszów Narodowy, woj. podkarpackie
tel. +48177743720, fax. 177743721
REGON: 690581933 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszownarodowy.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Remont drogi gminnej publicznej Nr: 103622 długości 532,5 m w miejscowości Grochowe” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Celem realizacji zamówienia publicznego jest remont drogi gminnej 10 3622R w miejscowości Grochowe od km 0+002,50 (od skrzyżowania z drogą powiatową Nr 1 140R relacji Tuszów – Sarnów – Ostrowy Baranowskie) do km 0+535,00 w granicach istniejącego pasa drogowego. Główne rozwiązania projektowe zakładają remont drogi poprzez wzmocnienie konstrukcji nawierzchni i uzupełnianie poboczy kruszywem oraz remont przydrożnego rowu otwartego (odmulenie). W ramach inwestycji planuje się wykonanie warstwy profilującej grubości 3 cm, wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego grubość 5 cm, regulację wysokościową zjazdów, wykonanie poboczy. Zamówienie należy wykonać zgodnie z załączoną Dokumentacją projektową, stanowiącą Załącznik nr 3 do SWZ, Przedmiarami robót, stanowiącymi Załączniki nr 3 do SWZ oraz Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącymi Załącznik nr 3 do SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 12.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:6000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych zł 00/100 groszy)12.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. outworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.12.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:nr rachunku: 15 9183 1031 2003 3000 7139 0004z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: DKP.271.10.2023 nazwa zam. …… ”12.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunkubankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.12.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia wykonawca przekazujezamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływemterminu składania ofert.12.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lubporęczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanieZamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:a) nazwę: dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (zamawiającego),gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,b) kwotę wadium,c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniuna pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.12.7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związaniaofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.12.8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału:6.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.6.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnychprzepisów;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.6.1.3. uprawnień sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:Zamawiający wymaga:aby Wykonawca posiadał opłaconą polisę, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jestubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.Zamawiający uzna, że warunek został spełniony jeżeli Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż:1000 000,00 PLN.6.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:1) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niżw okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tymokresie:− co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie dróg gminnych, o długości sieci min. 400metrów.2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywaniazamówienia i skierują do jego realizacji:− min. jedną osobą (która będzie pełnić funkcję kierownika budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowaniarobotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności branży drogowej (uprawnienia drogowe wykonawcze) w zakresiebudowy sieci drogowych, i urządzeń drogowych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane napodstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane dokierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-08
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa żłobka w miejscowości Krasne – roboty drogowe.
Dodano: 2024-04-29 - „Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej w m. Borki Nizińskie - II linia zabudowy”
Dodano: 2024-04-29 - Utwardzenie i uporządkowanie terenu na działkach ewidencyjnych nr 2458/1 w miejscowości Brzozów.
Dodano: 2024-04-20 - „Przebudowa drogi gminnej nr 109916R Boratynówka Husów“ w systemie zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-04-16 - Remont ul. Poniatowskiego w Brzozowie
Dodano: 2024-04-13 - Przebudowa drogi na działce gruntowej 1046/2, 1045/4 w miejscowości Zmiennica
Dodano: 2024-04-03 - Remont ul. Poniatowskiego w Brzozowie
Dodano: 2024-03-24 - Rozbudowa drogi gminnej nr 108561R Krasne Osiedle od km 0+808.12 w miejscowości Krasne.
Dodano: 2024-03-20 - „Przebudowa drogi wewnętrznej na działkach nr 11802, 1181 w Krasnem”
Dodano: 2024-03-20 - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg gminnych.
Dodano: 2024-03-12