Przetargi.pl
Remont drogi gminnej Papowo Biskupie - Storlus od km 2+700 do km 4+022 etap II

Urząd Gminy Papowo Biskupie ogłasza przetarg

  • Adres: 86-221 Papowo Biskupie,
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 7678101, 6769707 , fax. 056 6768101
  • Data zamieszczenia: 2009-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Papowo Biskupie
    86-221 Papowo Biskupie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 7678101, 6769707, fax. 056 6768101
    REGON: 00054242200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.papowo.biskupie.win.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej Papowo Biskupie - Storlus od km 2+700 do km 4+022 etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia ROBOTY ZIEMNE 1.Roboty pomiarowe-1,322 km 2.Ścinanie i karczowanie drzew -11 szt. 3.Karczowanie krzaków -0,04 ha 4.Ścięcie zawyżonego pobocza z przemieszczeniem gruntu w nasyp -223,37 m3. 5.Uformowanie i zagęszczenie nasypów -223,37 m3. PODBUDOWA 1.Wyrównanie istn. podbudowy tłuczniem kamiennym-439,43 m3. 2.Warstwa odsączająca o gr.20 cm. -601,25 m2 3.Podbudowy z kruszyw łamanych o gr.20 cm -601,25 m2 NAWIERZCHNIA 1.Warstwa wiążąca nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej warstwa grubości 4 cm-4143,2 m2 2.Warstwa ścieralma nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej warstwa grubości 4 cm-4011,0 m2 ZJAZDY. 1.Warstwa odsączajaca o gr.10 cm -94,5 m2 2.Podbudowa z kruszyw łamanych o gr.15 cm.-94,5 m2 3.Chodniki z kostki brukowej bet.o gr.8 cm. -94,5 m2. CHODNIKI 1.Warstwa odsączająca o gr.10 cm -784 m2 2.Obrzeża betonowe 30 x 8 na ławie bet.B-10 -392 m2. 3.Chodniki z kostki brukowej,bet. o grub.6 cm-784m2. OPASKA Z GRUZU 1.Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod opaskę. Grunt kat. II-IV -1322,0 m2 2.Nawierzchnia z kamienia tłuczonego, grubości 15cm -1135,5 m2. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE 1.Plantowanie powierzchni skarp -2664,0 m2 2.Oznakowanie na czas robót -1 kmpl 3.Inwentaryzacja geodezyjna i dokumentacja powykonawcza-1 kmpl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa , przedmiar kosztorysowy i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium -20000.00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy : 1/spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, 3/ wyrażają zgodę na wydłużenie płatności faktur do 30 dni od daty sprawdzenia faktury przez inspektora nadzoru, 4/ wyrażają zgodę na wystawienie faktury końcowej w terminie 14 dni od daty dokonania odbioru końcowego robót. 5/wyrażają zgodę na dokonanie odbioru końcowego po umownym terminie zakończenia robót (30.06.2010r.) 6/zrealizują przedmiot zamówienia w terminie określonym w SIWZ, zgodnie z przepisami, projektem budowlanym i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robot budowlanych 7/ udzielą na zrealizowane roboty minimum 3 lata gwarancji ,licząc od dnia odbioru końcowego, 8 /akceptują warunki przetargu i zawrą w razie wyboru ich oferty umowę na realizację zamówienia ,na warunkach określonych przez Zamawiającego. 2.Zamawiający oceniać będzie jedynie oferty ważne, spełniające wymagania ustawy Prawo Zamówień Publicznych i warunki SIWZ. 3.Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia-nie spełnia, na podstawie oświadczeń i informacji zawartych w złożonych dokumentach. 4.Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej ,wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 2. Kopia uprawnień budowlanych branży drogowej kierownika budowy wraz z dokumentem potwierdzającym przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 3. Oświadczenie, o spełnianiu warunków uczestnictwa w postępowaniu przetargowym(art.22 ust.1ustawy )i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania -art. 24 ustawy ( załącznik nr 2). 4. Oświadczenie o akceptacji warunków przetargu (załącznik nr 3). 5. Informacja o zatrudnieniu podwykonawców (załącznik nr 4).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pappowobiskupie.win.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach