Przetargi.pl
Remont drogi gminnej nr geod. 1375, 119 od dr.kr.19 Dziecinne – kol. Boćki w km 0+000 -1+240” zadanie związane z usuwaniem skutków klęsk żywiołowych”

Gmina Boćki ogłasza przetarg

  • Adres: 17111 Boćki, Plac Armii Krajowej
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 7319610; 7319620 , fax. 85 7319612
  • Data zamieszczenia: 2018-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Boćki
    Plac Armii Krajowej 3
    17111 Boćki, woj. podlaskie
    tel. 85 7319610; 7319620, fax. 85 7319612
    REGON: 05065922000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabocki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej nr geod. 1375, 119 od dr.kr.19 Dziecinne – kol. Boćki w km 0+000 -1+240” zadanie związane z usuwaniem skutków klęsk żywiołowych”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont drogi gminnej nr geod. 1375, 119 od dr.kr.19 Dziecinne – kol. Boćki w km 0+000 -1+240” zadanie związane z usuwaniem skutków klęsk żywiołowych” 2. Szczegółowy zakres przedmiotowy niniejszego zamówienia swoim zakresem obejmuje wykonanie: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych na drogach w terenie równinnym; usunięcie warstwy ( humusu, warstwy ziemi, namułu ) z korony drogi wraz z wywiezieniem: odkrzaczenie , odmulenie istniejących rowów wraz wywiezieniem, profilowaniem skarp i dna rowów; wyrównanie korony drogi w profilu poprzecznym i podłużnym; remoncie istniejącego przepustu pod koroną drogi, wymiana uszkodzonych rur betonowych na rury PEHD o średnicy 60cm, długość 11m; wykonanie nawierzchni żwirowej jezdni z 25% dodatkiem kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 25cm, szerokość 6m; umocnienie poboczy kruszywem naturalnym, grubość warstwy po zagęszczeniu 12 cm, szerokość 2 x 0,75; remoncie istniejących zjazdów, długość 108 m, polegających na wymianie uszkodzonych rur betonowych o średnicy 40 cm, na rury PEHD o średnicy 40 cm wraz z obrukowaniem wlotów i wylotów przepustów . Szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja projektowa, kosztorys ofertowy oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, zawarte w Rozdziale II i IV niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę stanowi wypełniony Formularz „Oferta” oraz Kosztorys ofertowy zawarty w Rozdziale I do SIWZ. 2. Wraz z ofertą winny być złożone: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami Części 10 Instrukcji dla Wykonawców a) wykaz osób, o którym mowa w Części 11 ust. I.pkt.1.3, 2) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega Wykonawca, wymagane postanowieniami w Części 11.1. Instrukcji dla Wykonawców, 3) Zobowiązania wymagane postanowieniami zawartymi w Części 11.1 ust. 2 Instrukcji dla Wykonawców, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, 5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach