Przetargi.pl
Remont drogi gminnej nr 193073G w miejscowości Pasieka

Gmina Miastko ogłasza przetarg

  • Adres: 77-200 Miastko, ul. Grunwaldzka 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 857 0717
  • Data zamieszczenia: 2023-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miastko
    ul. Grunwaldzka 1
    77-200 Miastko, woj. pomorskie
    tel. 59 857 0717
    REGON: 770979536
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej nr 193073G w miejscowości Pasieka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie drogi gminnej o nawierzchni z kruszywa łamanego w m. Pasieka (działka nr 400 obręb ewidencyjny Pasieka) na odcinku 220 metrów przy użyciu płyt drogowych o wymiarach 300 cm x 150 cm x 15 cm. Zakres robót:1) rozebranie istniejące nawierzchni z płyt drogowych o wymiarach 75x100x12,5 na odcinku 30 m; 2) korytowanie, profilowanie i zagęszczenie mechaniczne pod warstwą konstrukcyjną drogi; 3) wykonanie podsypki piaskowej pod nawierzchnią z płyt o grubości minimum 5 cm po zagęszczeniu; 4) ułożenie śladowo płyt drogowych o wymiarach 300 cm x 150 cm x15 cm;5) wypełnienie przestrzeni między płytami o szerokości 0,75 m z kruszywa łamanego 0/31,5 mm i grubości 15 cm;6) wykonanie poboczy z gruntu rodzimego o szerokości 2 x 0,5 m; 7) wykonanie oznakowania pionowego na czas robót; 8) zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej;9) prace porządkowe;- z uwzględnieniem wszystkich niezbędnych robót pomocniczych, tymczasowych i towarzyszących w tym: obsługi geodezyjnej, oznakowania strefy prowadzonych robót, uporządkowanie terenów przyległych w obrębie prowadzonych robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale XV SWZ;2)spełniają warunki udziału w postępowaniu.2. Zamawiający wymaga wykazania przez wykonawcę spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 Pzp dotyczących:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;c) sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;d) zdolności technicznej lub zawodowejW celu spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że skieruje do realizacji zamówienia osobę lub osoby posiadające łącznie uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej – do kierowania robotami będącymi przedmiotem niniejszego zamówienia.3. Zamawiający, w stosunku do wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnienie warunku przez wykonawców.4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-10

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach