Przetargi.pl
Remont drogi gminnej Nr 109633L w m. Siedliska Drugie, gm. Fajsławice, km 0+195 -0+319.

Gmina Fajsławice ogłasza przetarg

  • Adres: 21-060 Fajsławice, Fajsławice 107
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5853002 , fax. 081 5853002
  • Data zamieszczenia: 2009-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Fajsławice
    Fajsławice 107 107
    21-060 Fajsławice, woj. lubelskie
    tel. 081 5853002, fax. 081 5853002
    REGON: 00053242900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: fajslawiceug.bip.e-zeto.com/public/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej Nr 109633L w m. Siedliska Drugie, gm. Fajsławice, km 0+195 -0+319.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu drogi gminnej nr 109633L w Siedliskach Drugich, od km 0+195 do km 0+319, o długości odcinka 0,124km, na który składa się następujący zakres robót: - roboty pomiarowe - wyznaczenia przebiegu trasy przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym o dł. 0,124km, - mechaniczne profilowanie istniejącej nawierzchni gruntowej równiarką w celu likwidacji uszkodzeń spowodowanych spływem wód opadowych niszczącym oddziaływaniem pojazdów i maszyn rolniczych o łącznej pow. 372m2, - mechaniczne wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, na całej szerokości jezdni o głębokości 10cm i łącznej powierzchni 372m2, - wykonanie warstwy odsączającej z piasku z zagęszczeniem mechanicznym o grubości 10cm i łącznej powierzchni 372,0m2, - ułożenie powierzchni z płyt żelbetowych pełnych, o wymiarach 1,0x3,0x0,15 o pochyleniu jednostronnym, o powierzchni 372,0m2, - mechaniczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego równiarką w celu unormowania poboczy o łącznej powierzchni 124,0m2 (124x2x0,5).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia/ przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (remont, budowa drogi o wartości zamówienia nie niższej niż 100 000 PLN każda), 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków należy złożyć: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (remont lub budowa drogi o wartości zamówienia nie niższej niż 100 000 PLN każde), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: fajslawiceug.bip.e-zeto.com/public/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach