Przetargi.pl
Remont drogi gminnej nr 107204E Sokołów - Grzymałów - Stawowice

GMINA PARADYŻ ogłasza przetarg

  • Adres: 26-333 Paradyż, ul. Konecka 4
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447584082 , fax. 447584024
  • Data zamieszczenia: 2023-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA PARADYŻ
    ul. Konecka 4
    26-333 Paradyż, woj. łódzkie
    tel. 447584082, fax. 447584024
    REGON: 590648267
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminaparadyz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej nr 107204E Sokołów - Grzymałów - Stawowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej nr 107204E Sokołów – Grzymałów - Stawowicenumer ewidencyjny działek:nr 1091,1090,1218,1110 - obręb Grzymałównr 242/1- obręb StawowiceKONSTRUKCJA JEZDNISzer. jezdni 4,0 m od km 0+000 (PT) do km 1+020 (KT)Szer. jezdni 2,5 m od km 0+000 (PTA) do km 0+095 (KTA)Szer. jezdni 5,0 m od km 0+000 (PTB) do km 0+680 (KTB)Szer. jezdni 5,0 m od km 0+000 (PTC) do km 0+950 (KTC)Szer. jezdni 3,5 m od km 0+000 (PTD) do km 0+100 (KTD)KONSTRUKCJA JEZDNI:1)Odcinek PT-KT, PTB-KTB, PTC-KTC, PTD-KTDna podbudowie istniejącej nawierzchni bitumicznej- Podbudowa dolna (pomocnicza) - istniejąca nawierzchnia bitumiczna- skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową w ilości 0,3kg/m2- warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego w ilości 75kg/m2- skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową w ilości 0,3kg/m2- AC8S - warstwa ścieralna - gr. 3cm po zagęszczeniu2)Odcinek PTA-KTA- podbudowa dolna - istniejąca nawierzchnia tłuczniowo - żwirowa- Warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm - 15cm- Skropienie podbudowy z kruszywa emulsją asfaltową w ilości 0,8kg/m2- AC11W - warstwa wiążąca - gr. 4cm po zagęszczeniu- skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową w ilości 0,3kg/m2- Nawierzchnia z betonu asfaltowego - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC8S - gr. 3cmZaprojektowana konstrukcja nawierzchni poboczy - utwardzenie kruszywem łamanym niezwiązanym 0/31,5mm - gr. 10cm po zagęszczeniuSzerokość poboczy :- 0,5m lub do granicy pasa drogowegoNawierzchnia poboczy: kruszywo łamane 0/31,5mm gr. 10cmOznakowanie pionowe - pojedyncze znaki ostrzegawcze (A-7 6szt., A-3 1szt., A-4 1szt., T-27 2 szt., A-16 2 szt., D-15 4szt., A-11 2szt., B-33 2sztOznakowanie poziome: linie krawędziowe wąskie przerywane p-7c na odcinku PT-KT, przejście dla pieszych i linie przystankowe.Na przystankach wiaty przystankowe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 14.000,00 zł , przed upływem terminu składania ofert.2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.4. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr rachunku: naturoBank Bank Spółdzielczy O/Paradyż nr 54 89730003 0020 0300 0215 0015 z dopiskiem: „Remont drogi gminnej nr 107204E Sokołów – Grzymałów - Stawowice” znak sprawy ZP.271.5.2023. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert.Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:- musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp;- z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;- powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;- termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);- w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;- beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Paradyż, ul. Konecka 4, 26-333 Paradyż- w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art.58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust.2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:a. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań;b. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań;c. sytuacji ekonomicznej lub finansowej – wymagania Zamawiającego:- Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 800.000,00 zł,d. zdolności technicznej lub zawodowej – wymagania Zamawiającego:W zakresie zdolności technicznej:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie lub remoncie drogi o wartości nie mniejszej niż 800.000,00 zł brutto;Oraz wykaże dowody potwierdzające należyte wykonanie umowy w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. Dowodami są referencje, bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji złożonych referencji bezpośrednio u podmiotu, który je wystawił.W zakresie zdolności zawodowej:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje:- co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, która pełniła funkcje kierownika budowy, kierownika robót budowlanych lub inspektora nadzoru w specjalności drogowej przy min. jednej robocie budowlanej polegającej na budowie, przebudowie lub remoncie dróg publicznych o wartości min. 800.000,00 zł bruttoPodmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale VIII SWZ składane są przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w art. 274 ust.1 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-09-13

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach