Przetargi.pl
„Remont Drogi gminnej nr 100193C”

Gmina Zławieś Wielka ogłasza przetarg

  • Adres: 87-134 Zławieś Wielka, ul. Handlowa
  • Województwo: brak
  • Telefon/fax: tel. 056 6780913, 6780982 , fax. 678-09-66
  • Data zamieszczenia: 2020-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zławieś Wielka
    ul. Handlowa 7
    87-134 Zławieś Wielka, woj. brak
    tel. 056 6780913, 6780982, fax. 678-09-66
    REGON: 87111876700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zlawies.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont Drogi gminnej nr 100193C”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pt.: „Remont drogi gminnej nr 100193C”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Projekcie wykonawczym: a. Remont drogi gminnej nr 100193C na odcinku 0+010 do 0+710 – etap I b. Remont drogi gminnej nr 100193C na odcinku 0+710 do 1+410 – etap II c. Projekt wykonawczy – stałej organizacji ruchu d. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót e. Przedmiar robót – Etap I oraz Etap II 3. Zakres robót: Przedmiotem zamówienia jest Remont drogi gminnej nr 100193C w zakresie istniejącego pasa drogowego drogi gminnej zlokalizowanej na działce nr 107/1 obręb Stary Toruń. Etap I obejmuje m. in. wykonanie: • Roboty przygotowawcze – odtworzenie trasy i punktów wysokościowych • Inwentaryzacja powykonawcza • Usunięcie krzewów i krzaków wraz z karczowaniem i wywozem • Rozbiórka istniejących elementów dróg, zjazdów, ogrodzeń • Regulacja uzbrojenie terenowego • Roboty ziemne, wykonanie wykopów, wykonanie nasypów • Wykonanie podbudowy, korytowanie, profilowanie i zagęszczanie podłoża • Wykonywanie warstw odsączających z piasku • Oczyszczanie i skrapianie warstw konstrukcyjnych • Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie • Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego (warstwa wyrównawcza, ścieralna) • Roboty wykończeniowe, humusowanie skarp z obsianiem, przepust pod zjazdem, rowy • Wykonanie poboczy, krawężniki betonowe • Odtworzenie i oczyszczanie rowów odwodnieniowych wzdłuż jezdni wraz z wywozem urobku (we wskazane miejsce przez Zamawiającego) • Oznakowanie drogowe oraz montaż barier ochronnych Etap II obejmuje m. in. wykonanie: • Roboty przygotowawcze – odtworzenie trasy i punktów wysokościowych • Inwentaryzacja powykonawcza • Regulacja uzbrojenia terenowego, istn. Chodników, • Roboty ziemne, wykonanie wykopów, wykonanie nasypów • Wykonanie podbudowy, korytowanie, profilowanie i zagęszczanie podłoża • Wykonywanie warstw odsączających z piasku • Oczyszczanie i skrapianie warstw konstrukcyjnych • Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie • Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego (warstwa wyrównawcza, ścieralna), zabezpieczenie geosiatką • Roboty wykończeniowe, humusowanie skarp z obsianiem • Wykonanie poboczy • Odtworzenie i oczyszczanie rowów odwodnieniowych wzdłuż jezdni wraz z wywozem urobku (we wskazane miejsce przez Zamawiającego), wykonanie ścięć poboczy gruntowych wzdłuż jezdni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 3. Wadium w formie pieniądza musi być wniesione przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Toruniu Oddział w Złejwsi Wielkiej Nr NR 56 9511 0000 0025 0320 2000 0380,, z dopiskiem na przelewie „wadium w przetargu nieograniczonym na zadaniu: „Remont drogi gminnej nr 100193C”. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wniesiono w wymaganym terminie decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 4. Wadium w formach wymienionych w ust. 2 pkt. 2  5 musi być wystawione na Zamawiającego, tj. Gminę Zławieś Wielka 5. Oryginalne dokumenty, wniesienia wadium w formie innej niż pieniężnej, muszą być złożone w odrębnej kopercie opisanej „wadium w przetargu nieograniczonym na zadaniu: „Remont drogi gminnej nr 100193C” - oraz oznaczonej nazwą i adresem Wykonawcy, u Zamawiającego, tj. w siedzibie Urzędu Gminy Zławieś Wielka, w pokoju nr 20 w czasie pracy Zamawiającego o którym mowa w Dziale I SIWZ, do upływu terminu składania ofert. Wykonawca dla celów dowodowych powinien uzyskać dla siebie potwierdzenie złożenia wadium u Zamawiającego. 6. Kopia potwierdzenia zrealizowanego przelewu, o którym mowa w ust. 3, lub kopie dokumentów zdeponowanych u Zamawiającego, o których mowa w ust. 5, muszą być dołączone do oferty jako załącznik nr 1. 7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, ważne na okres nie krótszy niż okres związania ofertą. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10. Zamawiający dokona zwrotu wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy. 11. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nd
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna składać się z wypełnionego formularza oferty o treści zgodnej z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Ponadto do oferty należy załączyć: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy o braku przesłanek do wykluczenia z postępowania, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ, 3) dowód wniesienia wadium - w formie kopii, o których mowa w Dziale VIII ust. 6 SIWZ, 4) dokument potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy chyba, że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 ustawy prawo zamówień publicznych. Jeżeli umocowanie wynika z udzielonego pełnomocnictwa musi być ono złożone w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. Jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentów dostępnych zamawiającemu, o których mowa powyżej, należy załączyć odpowiednie dokumenty. 3. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - wg wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SIWZ. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 4 parafowany wzór umowy. 5 Oświadczenie od Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach