Przetargi.pl
Remont drogi gminnej nr 070118C w miejscowości Uciąż od km 0+000 do 1+810

Gmina Płużnica ogłasza przetarg

  • Adres: 87-214 Płużnica, Płużnica, 60
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 6875200
  • Data zamieszczenia: 2023-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Płużnica
    Płużnica, 60
    87-214 Płużnica, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 6875200
    REGON: 871118810
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pluznica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej nr 070118C w miejscowości Uciąż od km 0+000 do 1+810
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: Remont drogi gminnej nr 070118C w miejscowości Uciąż od km 0+000 do 1+810 2. W skład zadania polegającego na remoncie drogi gminnej wchodzą: • przygotowanie terenu pod budowę (w tym oznakowanie terenu), • usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu), • mechaniczne karczowanie zarośli i karczowanie pni, • profilowanie koryta (mijanki), • profilowanie i zagęszczenie podbudowy (mijanki), • naprawa podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem (mijanki), • wyrównanie dolnej warstwy podbudowy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie (mijanki), • wykonanie warstwy klinującej oraz wyrównanie lokalnych zaniżeń z asfaltobetonu, • wykonanie warstwy ścieralnej z asfaltobetonu, • remont zjazdów do posesji i wlotów skrzyżowań, • naprawa poboczy drogowych z kruszywa oraz gruntu, • oczyszczenie przepustu pod koroną drogi, • oczyszczenie rowów przydrożnych, • wymiana barier stalowych, • umocnienie skarp płytami ażurowymi, • inwentaryzacja powykonawcza.Poza robotami bezpośrednio wynikającymi z Załącznika nr 1 i Załącznika nr 2, przedmiot umowy obejmuje również wszystko to, co z technicznego punktu widzenia jest i okaże się niezbędne do zrealizowania przedsięwzięcia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 zł słownie: dziesięć tysięcy złotych;1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp.2. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 462).4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego, tj. 52 9484 1033 2305 0321 5218 0004, z dopiskiem na przelewie: „Wadium – postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego – Remont drogi gminnej nr 070118C w miejscowości Uciąż”.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.6. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci elektronicznej poprzez dołączenie do oferty za pośrednictwem Platformy zakupowej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziałuw postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) posiada wiedzę i doświadczenieWykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał (tj. w szczególności wykonał zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył) co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie, rozbudowie, remoncie drogi, o nawierzchni z betonu asfaltowego o wartości roboty nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto.Przez wykonanie zadania należy rozumieć doprowadzenie co najmniej do podpisania protokołu końcowego odbioru robót lub równoważnego dokumentu bez zastrzeżeń.b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:Wykonawca spełni warunek, jeżeli skieruje do realizacji niniejszego zamówienia co najmniej Kierownika Budowy posiadającego wykształcenie techniczne i uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.) do kierowania robotami w specjalności drogowej lub równoważne im ważne uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów w wymaganej specjalności dla prowadzonych robót. Zamawiający dopuszcza uprawnienia wydane za granicą zgodnie z przepisami o uznawaniu kwalifikacji zawodowych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-22

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach