Przetargi.pl
Remont drogi gminnej Koźle Zembrzyckie w km od 0+000,00 do km 0+394,46 oraz w km od 0+411,36 do km 0+709,54 w miejscowości Tarnawa Dolna i Zembrzyce

Gmina Zembrzyce ogłasza przetarg

  • Adres: 34-210 Zembrzyce, Zembrzyce
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 338 746 040, , fax. 338 770 700
  • Data zamieszczenia: 2018-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zembrzyce
    Zembrzyce 540
    34-210 Zembrzyce, woj. małopolskie
    tel. 338 746 040, , fax. 338 770 700
    REGON: 7218202500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zembrzyce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej Koźle Zembrzyckie w km od 0+000,00 do km 0+394,46 oraz w km od 0+411,36 do km 0+709,54 w miejscowości Tarnawa Dolna i Zembrzyce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Remont drogi gminnej Koźle Zembrzyckie w km od 0+000,00 do km 0+394,46 oraz w km od 0+411,36 do km 0+709,54 w miejscowości Tarnawa Dolna i Zembrzyce” Zakres planowanych prac: a) Roboty pomiarowe i prace geodezyjne. b) Roboty rozbiórkowe i ziemne związane z remontem: - zniszczonej konstrukcji nawierzchni jezdni i poboczy - istniejącego odwodnienia (rowy, korytka betonowe, przepusty) - istniejących zjazdów do przyległych posesji i skrzyżowań z drogami gminnymi - zawężonej korony drogi c) Prace związane z wykonywaniem podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanej mechanicznie w obrębie jezdni, zjazdów i poboczy. d) Prace związane z wykonywaniem stabilizacji istniejącej podbudowy spoiwem hydraulicznym (cementem lub terramix) w obrębie jezdni. e) Prace związane z remontem odwodnienia w postaci betonowych elementów prefabrykowanych (korytka, przepusty rurowe, ścianki czołowe, płyty ażurowe, korytka z kratą stalową, korytka rynnowe) f) Roboty związane z remontem konstrukcji nawierzchni jezdni drogi gminnej i poboczy: - oczyszczenie istniejącego podłoża - skropienie emulsją asfaltową - wykonanie warstw mineralno-bitumicznych (wiążąca i ścieralna). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa i dokumentacja projektowa tj.: dokumentacja techniczna do zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego www.zembrzyce.pl. W przypadku, gdyby wykonawca nie posiadał dostępu do Internetu, musi to zgłosić zamawiającemu. W takiej sytuacji dokumentacja projektowa będzie udostępniana (wypożyczana) wykonawcom w celu sporządzenia oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 2 000 zł (dwa tysiące złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Druk OFERTA musi ponadto zawierać oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. 3) Dowód wpłaty wadium 6.5. Dokumenty wymienione w punkcie 6.2. wykonawcy będą musieli złożyć na każde żądanie zamawiającego w terminie przez niego wskazanym i w formie określonej w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. 2016 r. poz. 1126). Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z dokumentu (np. zobowiązania) musi wynikać w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach