Przetargi.pl
Remont drogi gminnej G-6 jako dojazdowej do gruntów rolnych pomiędzy miejscowością Witów Kolonia a miejscowością Kłudzice

Gmina Sulejów ogłasza przetarg

  • Adres: 97-330 Sulejów, ul. Konecka 42
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 6102500 , fax. 44 6162551
  • Data zamieszczenia: 2016-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulejów
    ul. Konecka 42 42
    97-330 Sulejów, woj. łódzkie
    tel. 44 6102500, fax. 44 6162551
    REGON: 59064832700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulejow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej G-6 jako dojazdowej do gruntów rolnych pomiędzy miejscowością Witów Kolonia a miejscowością Kłudzice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu drogi gminnej G-6 jako dojazdowej do gruntów rolnych pomiędzy miejscowością Witów Kolonia, a Kłudzice. Zakres robót objętych niniejszym zamówieniem obejmuję drogę gminna nr 110406E (G-6) położoną na działkach 462, 414, 114 obr. Kłudzice i 204 obr. Kolonia Witów pomiędzy miejscowością Kolonia Witów, a miejscowością Kłudzice gmina Sulejów. Odcinek drogi do remontu - wykonanie nakładki bitumicznej wraz z wykonaniem poboczy i odtworzeniem rowów - długości 1,197 km. Zakres robót do wykonania w ramach przedmiotowego zamówienia: - wykonanie remontu ubytków nawierzchni (wycięcie, oczyszczenie, uzupełnienie ubytków mieszanką mineralno - bitumiczną gr. 4 cm) około 126 m2; - mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej - 5148,50 m2; - skropienie nawierzchni asfaltem - 5148,50 m2; - wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej grysowo żwirowej - warstwa ścieralna grubości 4 cm (100 kg/m2); - mechaniczne ścinanie poboczy grubości około 20 cm wraz z wywozem urobku - 2 x 1569 mb x szerokości około 0.5 m; - wykonanie poboczy z kruszywa łamanego (frakcji 0-31,5) grubości 10 cm po zagęszczeniu - 2 x 1569 mb x szerokości około 0.5 m; - odtworzenie rowów poprzez ich odmulenie, wykoszenie na długości wykonywanych robót wraz z wycinką samosiejek i innych roślin znajdujących się w śladzie rowów (wywóz nieczystości wraz z urobkiem i namułem oraz ich utylizacja leży po stronie Wykonawcy) bez przebudowy i budowy przepustów - długość istniejących rowów około 250 mb. Spadek na poboczach w kierunku rowów - do 8%. Przekrój konstrukcyjny w km 0+000 do 0+515 zgodny z rysunkiem D-2 (załącznik do warunków) oraz od km 0+515 do 1+197 zgodny z rysunkiem D-3 (załącznik do warunków). Wykonawca do dokumentacji powykonawczej dołączy opinie niezależnego laboratorium drogowego z wykonanych 3 szt,. odwiertów w miejscach wskazanych przez Zamawiającego potwierdzających grubość wykonanej warstwy ścieralnej oraz jej skład. Docelowe odwodnienie drogi odbywać będzie się powierzchniowo w obrębie pasa drogowego na pobocza oraz nieutwardzony teren w obrębie pasa drogowego zgodnie z naturalnymi spadkami terenu oraz do rowów przydrożnych, które należy odtworzyć w istniejącym śladzie w ramach przedmiotowego zamówienia po wykonaniu poboczy. Odmulenie i odtworzenie rowów będzie stanowić odrębna pozycje w kosztorysie ofertowym i kosztorysie powykonawczym. Wykonawca na własny koszt wykona projekt organizacji ruchu na czas wykonywania robót, uzyska niezbędne uzgodnienia oraz oznakuje roboty zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu. Po zakończeniu robót Wykonawca na własny koszt wykona geodezyjną inwentaryzację powykonawczą dla wykonanego zakresu robót wraz z zestawieniem ilości wbudowanych materiałów. Konstrukcję nawierzchni drogi i poboczy należy wykonać według w/w warunków technicznych i przekroju konstrukcyjnego. Podany wyżej obmiar robót do wykonania jest przybliżony i może nieznacznie odbiegać od stanu rzeczywistego. Składający ofertę powinien we własnym zakresie dokonać oględzin terenu budowy i dokonać własnego obmiaru robót w celu uniknięcia rozbieżności. Niedoszacowanie robót przez oferenta nie będzie podstawą do roszczeń o zwiększenie wartości robót. Przed podpisaniem umowy na realizacje przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do opracowania harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji zadania oraz dostarczenia kosztorysu ofertowego i przedstawienia go do akceptacji Zamawiającemu. Kosztorysy należy sporządzić na podstawie przedmiaru stanowiącego złącznik do warunków. W przypadku, gdy w dokumentach opisano materiały lub urządzenia za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów technicznych lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiały lub urządzenia, które one zastępują. Jeżeli zajdzie powyższa sytuacja Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia stosownych dokumentów, które potwierdzą zastosowanie równoważnych materiałów lub urządzeń. Wycena oferty winna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującym prawem i normami. Prace budowlane należy wykonać w oparciu o: 1. Warunki techniczne. 2. STWiORB. 3. Przekroje konstrukcyjne drogi. 4. Przedmiar robót. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej opisano materiały lub urządzenia za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów technicznych lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiały lub urządzenia, które one zastępują. Jeżeli zajdzie powyższa sytuacja Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia stosownych dokumentów, które potwierdzą zastosowanie równoważnych materiałów lub urządzeń. Wycena oferty winna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującym prawem i normami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5.500,00 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na przedmiot zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sulejow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach