Przetargi.pl
„Remont drogi gminnej 360411W”

GMINA MOKOBODY ogłasza przetarg

  • Adres: 08-124 Mokobody, ul. Plac Chreptowicza 25
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 6411315 , fax. 25 6411315
  • Data zamieszczenia: 2024-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA MOKOBODY
    ul. Plac Chreptowicza 25
    08-124 Mokobody, woj. mazowieckie
    tel. 25 6411315, fax. 25 6411315
    REGON: 711582492
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugmokobody.bip.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont drogi gminnej 360411W”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest „Remont drogi gminnej 360411W”2) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu drogi gminnej na działkach o nr: 13, 28, 34, 35, 36, położonych w miejscowości Księżopole-Jałmużny, na działkach o nr: 49, 50 położonych w miejscowości Pieńki oraz na działce nr 41/1 położonej w miejscowości Zemły. Zakres prac obejmuje wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej na drodze o długości 2,45 km. o zmiennej szerokości jezdni, która wynosi od 4,50 do 5,0 metrów, wykonaniu poboczy po obu stronach drogi o szerokości 0,75 m, wymiana 22 przepustów, odtworzenie rowów na odcinku 1665 m po obu stronach drogi oraz ustawienie 43 znaków drogowych. Zakres robót zawierają przedmiar robót stanowiące załącznik nr 8 do SWZWymagania dodatkowe:Po zakończeniu robót wraz z pisemnym zgłoszeniem gotowości do odbioru Wykonawca ma obowiązek przedłożyć kosztorys pomocniczy podpisany przez wykonawcę i opracowany na podstawie przedmiaru robót załączonego do specyfikacji warunków zamówienia.3) Przedmiot zamówienia musi zostać wykonany zgodnie z obowiązującymi wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn, w tym standardów dostępności dla osób niepełnosprawnych. Wykonawca winien uwzględnić w zakresie swojej działalności zapisy art. 6 Ustawy o z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t. j. Dz. U. z 2022r. poz. 2240 ze zm.).4) Przy realizacji inwestycji wykonane zostanie oznakowanie zapewniające dostępność w rozumieniu ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2022r., poz. 2240 ze zm.).5) Wymienione w jakiejkolwiek części opisu przedmiotu zamówienia nazwy, marki bądź pochodzenie wyrobów lub materiałów, nie są obligatoryjne dla Wykonawców. Wykonawcy mają prawo do zaoferowania innych równoważnych wyrobów lub materiałów pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych, technologicznych, użytkowych i jakościowych, co najmniej spełniających bądź przewyższających parametry wyrobów lub materiałów wymaganych w SWZ lub załącznikach do SWZ. Obowiązek udowodniania równoważności użytych wyrobów, materiałów itp. będzie spoczywał na Wykonawcy.6) Roboty budowlane mają być realizowane zgodnie z przedmiarem robót- załącznik nr 8 i warunkami opisanymi w umowie -załącznik nr 7.7) Zamawiający informuję, że postępowanie jest współfinansowane ze środków Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie w ramach „Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt. 1-6 oraz art. 109 ust 1 pkt. 4 ustawy Pzp oraz spełniają warunki udziału w postepowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:- Zamawiający nie stawia warunku2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;- Zamawiający nie stawia warunku3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;- Zamawiający nie stawia warunku4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie lub modernizacji lub remoncie drogi o wartości co najmniej 500 000,00 zł brutto;W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest łączne spełnienie warunków przez Wykonawców, to znaczy wystarczające jest spełnienie warunków przez którykolwiek podmiot.3. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.4. Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach , o których mowa w rozdziale VII. Z treści wymaganych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, że wyżej wymienione warunki spełnił.5. Zamawiający zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-25

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach