Przetargi.pl
Remont drogi dojazdowej do miejscowości Pułkownikówka położonej na dz. nr 207 obręb Nowa Kościelnica, gm. Ostaszewo, powiat nowodworski

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa 11 ogłasza przetarg

  • Adres: 01-207 Warszawa, Karolkowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (58) 302-34-51 wew. 223, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa 11
    Karolkowa 30
    01-207 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. (58) 302-34-51 wew. 223, , fax. -
    REGON: 36784953800138
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kowr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi dojazdowej do miejscowości Pułkownikówka położonej na dz. nr 207 obręb Nowa Kościelnica, gm. Ostaszewo, powiat nowodworski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1 Przedmiotem zamówienia jest remont drogi dojazdowej do miejscowości Pułkownikówka położonej na działce nr 207, obręb Nowa Kościelnica, gmina Ostaszewo, powiat nowodworski, woj. pomorskie, która stanowi odcinek drogi dojazdowej do osiedla mieszkalnego o długości 1276,00 mb i szerokości 3,40m, o nawierzchni bitumicznej. 1.2 Zakres robót przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) roboty przygotowawcze (pomiary, mechaniczne frezowanie skarp po usuniętych drzewach, ręczne ścinanie i karczowanie skupisk krzaków, oczyszczenie terenu, mechaniczne usunięcie warstwy urodzajnej ziemi na poszerzenie jezdni i zatoki), 2) wyrównanie i zagęszczenie mechaniczne istniejącej podbudowy tłuczniem, 3) naprawy cząstkowe ubytków i spękań istniejącej nawierzchni, 4) mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową istniejącej nawierzchni, 5) wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego, 6) wykonanie nakładki warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, 7) wykonanie 11 zjazdów polowych i 4 zjazdy domowe, 8) wykonanie 3 zatok ( mijanek), 9) wyrównanie różnicy i umocnienie poboczy wraz z wyprofilowaniem i zagęszczeniem poboczy, 10) należyte zabezpieczenie terenu prac na okres ich trwania oraz dokonanie stosownego oznakowania drogi. 1.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w dokumentacji technicznej (projekcie budowlanym, STWiORB oraz pomocniczo w przedmiarze) stanowiącej odpowiednio załącznik nr 9 do SIWZ oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45450000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. 1 Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 1.2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 1.3 Termin i miejsce wniesienia wadium. 1) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, należy przed upływem terminu składania ofert dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego Oddział w Gdańsku nr rachunku 69 1130 1121 0006 5590 8320 0002 z dopiskiem: Wadium – „Remont drogi dojazdowej do miejscowości Pułkownikówka” Uwaga: wadium uznaje się za wniesione w terminie, jeżeli znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu na składanie ofert. 2) Wadium wnoszone w formach wymienionych w ust. 12.2 pkt 2 - 5 musi: a) Wskazywać gwaranta lub poręczyciela (nazwa podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczenia); 3) wskazywać beneficjenta – Zamawiającego - Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Pruszczu Gdańskim, 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Powstańców Warszawy 28; b) określać termin obowiązywania gwarancji lub poręczenia (musi obejmować okres związania ofertą); c) określać kwotę poręczenia lub gwarancji (musi być równa kwocie wadium); d) gwarantować wypłatę należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie; e) zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, f) być ważne przez cały okres terminu związania ofertą. 4) Oryginał dokumentu wadium w formie, o której mowa w ust. 12.2 pkt 2-5 należy dostarczyć przed upływem terminu składania ofert do Kasy Zamawiającego. Zaleca się załączyć do oferty kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. 5) Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6) Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie, w wymaganej wysokości lub formie skutkuje odrzuceniem oferty z postępowania zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 7) Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo. 1.4 Zwrot wadium. 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 5) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 1.5 Zatrzymanie wadium. 1) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia o których mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy, sporządzony na wzorze zgodnym w treści z załącznikiem nr 1 do SIWZ, 2)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SIWZ, 3)oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 oraz 24 ust. 5 pkt 1) – załącznik nr 3 do SIWZ, 4) pełnomocnictwo (jeżeli umocowanie osoby wskazanej w ofercie nie wynika z dokumentów rejestrowych – wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, wypisu z KRS), 5) pełnomocnictwa dla lidera konsorcjum (jeśli oferta składana jest przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), 6) zobowiązania podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy), 7) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach