Gmina i Miasto Ulanów ogłasza przetarg
- Adres: 37-410 Ulanów, ul. Rynek
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 15 8763041 w. 32, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2020-09-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Ulanów
ul. Rynek 5
37-410 Ulanów, woj. podkarpackie
tel. 15 8763041 w. 32, , fax. -
REGON: 83040948800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ulanow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Glinianka dz. ewid. nr 1700, 1926 na długości 2 575,0 mb” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
- opracowanie zakłada remont nawierzchni jezdni z kruszywa o szerokość od 3,5 m do 3,0 m KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI JEZDNI 8 cm podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 15 cm podbudowa z kruszywa łamanego 31,5/63 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w zakresie spełnienia tego warunku nie stawia szczególnych wymagań,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty – Załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Oświadczenie Wykonawcy zgodne art. 25 ust. 1 pkt 1 dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Oświadczenie Wykonawcy zgodne art. 25 ust. 1 pkt 3 dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika to z dokumentów rejestrowych).Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione. 5) Zestawienie materiałów równoważnych – w przypadku zaproponowania materiałów równoważnych w ofercie Oferent ma obowiązek dołączyć do oferty zestawienie materiałów równoważnych. W przypadku stosowania materiałów ściśle według zaleceń SIWZ zestawienie materiałów nie jest wymagane. Kosztorys ofertowy zostanie złożony przed zawarciem umowy przez Wykonawcę, który złożył ofertę najkorzystniejszą. Wykonawca zobowiązany jest do określenia w kosztorysach precyzyjnych nazw materiałów zgodnie z dokumentacją projektową lub równoważnych (o ile takie zostały zawarte w ofercie). 6) Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 7) Pełnomocnictwo udzielone przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zmówienia publicznego (jeżeli dotyczy). 8) Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych zgodnie z: Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.) wraz z oświadczeniem o zapoznaniu się z klauzurą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych – Załącznik nr 8 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odcinek i: Przebudowa DW 854 Annopol polegająca na budowie chodnika od km 24+964 do km 25+256 str. prawa w m. Wrzawy i od km 28+270 do km 28+442 str. prawa w m. Gorzyce
Dodano: 2024-06-11 - Przebudowa nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 889 Sieniawa - Bukowsko - Szczawne w miejscowości Wysoczany
Dodano: 2024-05-13 - "Budowa i remont chodników na terenie Gminy Tryńcza"
Dodano: 2024-05-02 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1 173R relacji Radomyśl Wielki – Dulcza Mała polegająca na budowie chodnika w km 3+426 – 4+027 w m. Dulcza Mała;
Dodano: 2024-04-29 - ,,Budowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Osiek Jasielski – budowa chodników.” w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych Edycja8/2023/4785/PolskiLad
Dodano: 2024-04-05 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1 157R relacji Mielec-Szydłowiec-Toporów polegająca na budowie drogi dla pieszych - Etap I w km 4+790-5+100;
Dodano: 2024-03-12 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1 173R relacji Radomyśl Wielki – Dulcza Mała polegająca na budowie chodnika w km 3+426 – 4+027 w m. Dulcza Mała;
Dodano: 2024-02-08 - Remont chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 986 Tuszyma – Ropczyce – Wiśniowa w m. Ostrów – II postępowanie
Dodano: 2023-11-21 - Przebudowa drogi gminnej nr 110509R – Dobropol – Osówka – Krasne polegająca na budowie drogi dla pieszych i bezpiecznego przejścia dla pieszych
Dodano: 2023-11-15 - Remont drogi wojewódzkiej Nr 877 od km 62+605 do km 63+360 w miejscowościach Wólka Hyżneńska i Dylągówka
Dodano: 2023-11-09