Przetargi.pl
"Remont dróg wewnętrznych na terenie gminy Bełchatów".

Gmina Bełchatów ogłasza przetarg

  • Adres: 97-400 Bełchatów, Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 6325211 w. 34 , fax. 446 326 854
  • Data zamieszczenia: 2018-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bełchatów
    Kościuszki 13
    97-400 Bełchatów, woj. łódzkie
    tel. 44 6325211 w. 34, fax. 446 326 854
    REGON: 59064821500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugbelchatow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Remont dróg wewnętrznych na terenie gminy Bełchatów".
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Remont dróg wewnętrznych na terenie gminy Bełchatów. W zakres przedmiotu wchodzą następujące zadania: Zadanie 1 – Remont drogi wewnętrznej w Łękawie – dz. nr 521/2. Zadanie 2 – Remont drogi wewnętrznej w Rząsawie – dz. nr 99/4. Zadanie 3 – Remont drogi wewnętrznej w Hucie – dz. nr 52. Zadanie 4 – Remont drogi wewnętrznej w Wielopolu – dz. nr 19 i 83/4. Zadanie 5 – Remont drogi wewnętrznej w Łękawie – dz. nr 746/2. Zadanie 6 – Remont drogi wewnętrznej w Łękawie – dz. nr 826/1. Zadanie 7 – Remont drogi wewnętrznej w Kielchinowie – dz. nr 256. Zadanie 8 – Remont drogi wewnętrznej w Łękawie – dz. nr 2012/2. Zadanie 1 – Remont drogi wewnętrznej w Łękawie. Lokalizacja: dz. nr 521/2 obręb Łękawa. Długość odcinka drogi: 343 mb. Szerokość jezdni: 3,5 m. Zakres i sposób wykonania robót budowlanych: oczyszczanie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych - 1200 m2, remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych - 10 ton, skropienie asfaltem nawierzchni drogowych - 1200 m2, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 5 – 8 mm w ilości 10 dm3/m2 - 1200 m2, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 8 – 11 mm w ilości 13 dm3/m2 - 1200 m2, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 2 – 5 mm w ilości 8 dm3/m2 - 1200 m2, Zadanie 2 – Remont drogi wewnętrznej w Rząsawie Lokalizacja: dz. nr 99/4 obręb Rząsawa. Długość odcinka drogi: 205 mb. Szerokość jezdni: 4 m. Zakres i sposób wykonania robót budowlanych: oczyszczanie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych - 820 m2, remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych - 6 ton, skropienie asfaltem nawierzchni drogowych - 820 m2, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 5 – 8 mm w ilości 10 dm3/m2 - 820 m2, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 8 – 11 mm w ilości 13 dm3/m2 - 820 m2, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 2 – 5 mm w ilości 8 dm3/m2 - 820 m2. Zadanie 3 – Remont drogi wewnętrznej w Hucie. Lokalizacja: dz. nr 52 obręb Huta. Długość odcinka drogi: 485 mb. Szerokość jezdni: 4 mb. Zakres i sposób wykonania robót budowlanych: oczyszczanie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych - 1940 m2, remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych - 10 ton, skropienie asfaltem nawierzchni drogowych - 1940 m2, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 5 – 8 mm w ilości 10 dm3/m2 - 1940 m2 , powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 8 – 11 mm w ilości 13 dm3/m2 - 1940 m2, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 2 – 5 mm w ilości 8 dm3/m2 - 1940 m2. Zadanie 4 – Remont drogi wewnętrznej w Wielopolu. Lokalizacja: dz. nr 19 i 83/4 obręb Wielopole. Długość odcinka drogi: 800 mb. Szerokość jezdni: 3,5 mb. Zakres i sposób wykonania robót budowlanych: oczyszczanie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych - 2800 m2, remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych - 12 ton, skropienie asfaltem nawierzchni drogowych - 2800 m2, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 5 – 8 mm w ilości 10 dm3/m2 - 2800 m2, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 8 – 11 mm w ilości 13 dm3/m2 - 2800 m2, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 2 – 5 mm w ilości 8 dm3/m2 - 2800 m2. Zadanie 5 – Remont drogi wewnętrznej w Łękawie. Lokalizacja: dz. nr 746/2 obręb Łękawa. Długość odcinka drogi: 182 mb. Szerokość jezdni: 3,5 mb. Zakres i sposób wykonania robót budowlanych: oczyszczanie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych - 637 m2, remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych - 4 tony, skropienie asfaltem nawierzchni drogowych - 637 m2, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 5 – 8 mm w ilości 10 dm3/m2 - 637 m2, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 8 – 11 mm w ilości 13 dm3/m2 - 637 m2, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 2 – 5 mm w ilości 8 dm3/m2 - 637 m2. Zadanie 6 – Remont drogi wewnętrznej w Łękawie Lokalizacja: dz. nr 826/1 obręb Łękawa. Długość odcinka drogi: 300 mb. Szerokość jezdni: 4 mb. Zakres i sposób wykonania robót budowlanych: oczyszczanie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych - 1200 m2, remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych - 8 ton, skropienie asfaltem nawierzchni drogowych - 1200 m2, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 5 – 8 mm w ilości 10 dm3/m2 - 1200 m2, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 8 – 11 mm w ilości 13 dm3/m2 - 1200 m2, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 2 – 5 mm w ilości 8 dm3/m2 - 1200 m2. Zadanie 7 – Remont drogi wewnętrznej w Kielchinowie. Lokalizacja: dz. nr 256 obręb Kielchinów. Długość odcinka drogi: 580 mb. Szerokość jezdni: 3,5 mb. Zakres i sposób wykonania robót budowlanych: oczyszczanie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych - 2030 m2, remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych - 12 ton, skropienie asfaltem nawierzchni drogowych - 2030 m2, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 5 – 8 mm w ilości 10 dm3/m2 - 2030 m2, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 8-11 mm w ilości 13 dm3/m2 - 2030 m2, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 2-5 mm w ilości 8 dm3/m2 - 2030 m2. Zadanie 8 – Remont drogi wewnętrznej w Łękawie. Lokalizacja: dz. nr 2012/2 obręb Łękawa. Długość odcinka drogi: 262 mb. Szerokość jezdni: 3,5 mb. Zakres i sposób wykonania robót budowlanych: oczyszczanie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych - 917 m2, remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych - 7 ton, skropienie asfaltem nawierzchni drogowych - 917 m2, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 5 – 8 mm w ilości 10 dm3/m2 - 917 m2, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 8-11 mm w ilości 13 dm3/m2 - 917 m2, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 2-5 mm w ilości 8 dm3/m2 - 917 m2. 3) Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia, tj. roboty budowlane oraz zamontowane materiały na minimalny okres: 12 miesięcy. 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dokumentacje projektowe i przedmiary robót. 5) Przedmiar robót załączony jest pomocniczo jedynie w celu ułatwienia wyceny (stanowić może jedynie bazę do dalszych obliczeń Wykonawcy). Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego. Wykonawca szacuje cenę ofertową według własnej kalkulacji obmiarowej. 6) Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w każdym przypadku, kiedy opisuje przedmiot zamówienia za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ww. ustawy, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. 7) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 8) Warunek zatrudnienia: a) Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3a ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający wymaga od wykonawcy lub podwykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy) osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia, tj.: czynności związane z fizycznym wykonywaniem robót ziemnych, podbudowy, nawierzchni asfaltowych, obsługa maszyn drogowych. b) Wykonawca zobowiązany jest utrzymać w/w poziom zatrudnienia wszystkich pracowników przez cały okres realizacji zamówienia. c) Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na umowę o pracę Kierownika Budowy. d) Szczegółowy zakres dotyczący zatrudnienia zawarty został w projekcie umowy, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie warunku, o którym mowa powyżej Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.2) 1) Wypełniony Formularz oferty przetargowej, wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów. 1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – szczegóły w § 9 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) Wykonawca, który polega za zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów jw., kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców. 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie (art. 23 ustawy Pzp): a) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania; b) zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika należy załączyć do oferty pełnomocnictwo; c) dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców; d) kopie dokumentów dotyczących odpowiednio tych wykonawców są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez tych wykonawców. 2) Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się, zostanie wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 6. Pozostałe informacje. 1) Ocena warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych i Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126), na zasadzie spełnia/nie spełnia. 2) Wszystkie dokumenty należy złożyć w formie oryginału, kopii potwierdzonej notarialnie lub kopii poświadczonej za zgodność zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego do reprezentacji przedstawiciela Wykonawcy. 3) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający nie wyraża zgody na odstąpienie od zasady prowadzenia postępowania w języku polskim, o którym mowa w art. 9 ust. 3 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach