Przetargi.pl
„REMONT DRÓG W GMINIE WARTKOWICE”

Gmina Wartkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 99-220 Wartkowice, Stary Gostków
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 436 785 105 , fax. 436 785 170
  • Data zamieszczenia: 2018-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wartkowice
    Stary Gostków 3D
    99-220 Wartkowice, woj. łódzkie
    tel. 436 785 105, fax. 436 785 170
    REGON: 73093436400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wartkowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „REMONT DRÓG W GMINIE WARTKOWICE”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu dróg o łącznej długości 1,85 km. 1. Zakres rzeczowy zamówienia: 1) remont drogi gminnej Nr 111212E Kłudna PKP (dz. nr 53/5 obręb Zalesie) dł. 0,392 km, w tym: A) wyrównanie i wzmocnienie istniejącej nawierzchni bitumicznej, B) ścięcie, odsłonięcie krawędzi jezdni, profilowanie i dogęszczenie poboczy oraz wyrównanie różnicy wysokości po remoncie jezdni żwirem, C) wykonanie nakładki bitumicznej, D) naprawa podbudowy i wykonanie nawierzchni zjazdów, E) oczyszczenie, odtworzenie i wyprofilowanie istniejących rowów, F) odmulenie i udrożnienie przepustu pod drogą; 2) remont drogi wewnętrznej w miejscowości Nowy Gostków dz. nr 134 obręb Nowy Gostków dł. 0,99 km, w tym: A) wyrównanie i wzmocnienie istniejącej nawierzchni bitumicznej, B) ścięcie, profilowanie i dogęszczenie poboczy oraz wyrównanie różnicy wysokości po remoncie jezdni żwirem, C) wykonanie nakładki bitumicznej, D) naprawa podbudowy i wykonanie nawierzchni zjazdów, E) ustawienie znaków drogowych (D-42 -2 szt.;D-43 - 2 szt.); 3) remont drogi wewnętrznej w miejscowości Tur (dz. nr 280/1 obręb Tur) dł. 0,474 km, w tym: A) wyrównanie i wzmocnienie istniejącej nawierzchni bitumicznej, B) ścięcie, profilowanie i dogęszczenie poboczy oraz wyrównanie różnicy wysokości po remoncie jezdni żwirem, C) wykonanie nakładki bitumicznej, D) naprawa podbudowy i wykonanie nawierzchni zjazdów, E) ustawienie znaków drogowych (D-42 -1 szt.). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: 1) dokumentacja techniczna: A) Remontu drogi gminnej nr 111212E Kłudna PKP, B) Remontu drogi wewnętrznej w miejscowości Nowy Gostków, C) Remontu drogi wewnętrznej w miejscowości Tur, 2) specyfikacje techniczne wykonanie i odbioru robót, 3) przedmiary robót. 3. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 1332 z późn. zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964r, Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 459 z późn. zm.), ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.) oraz aktów wykonawczych wydanych na ich podstawie, Polskich Norm, zasad wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. 4. Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza rozwiązania równoważne. W przypadku przywołania w dokumentacji projektowej ewentualnych nazw własnych, pochodzenia itp. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne tj. materiały posiadające takie same lub lepsze parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. 5. Na zrealizowany przedmiot zamówienia, Wykonawca udzieli co najmniej 3 lat gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w następującej wysokości 10000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz.978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Gminy Wartkowice: Bank Spółdzielczy w Wartkowicach Nr konta: 37 9271 0005 0000 0228 2000 0250 w opisie przelewu wpisując: "wadium – ZP.271.07.2018” Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) kwotę gwarancji, 3) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….do dnia ………”, 4) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 5) nazwę zadania. Zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczenia w treści gwarancji klauzuli dotyczącej pośrednictwa podmiotów trzecich. 6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą - począwszy od dnia składania oferty, aż do dnia, w którym upływa termin związania ofertą. 7. Jeśli wadium zostało wniesione w innej formie niż w pieniądzu to do oferty należy załączyć kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, natomiast oryginał należy załączyć do oferty w sposób uniemożliwiający jego zaginięcie, pozwalający jednak na jego zwrot bez dekompletowania oferty – oryginał nie może być na trwałe zespolony z ofertą. W przypadku niezastosowania się do powyższego zwrot oryginału będzie niemożliwy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu zobowiązany jest złożyć: 1) Formularz ofertowy – sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ; 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu aktualne na dzień składania ofert (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ). Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie tych warunków, powołuje się na zasoby innych podmiotów w tym osób fizycznych nie będącymi pracownikami Wykonawcy w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby zamieszcza informacje o tych podmiotach w w/w oświadczeniu. 3) Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp aktualne na dzień składania ofert (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ). Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informacje o tych podmiotach w w/w oświadczeniu oraz składa zobowiązanie tego podmiotu do oddania swego zasobu na potrzeby wykonawcy składającego ofertę; 4) Potwierdzenie wniesienia wadium; 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie) – o ile dotyczy. 6) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego w oryginale. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu, o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć zgodnie z treścią załącznika nr 5 do SIWZ. 3. Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez Wykonawcę mającego swą siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - Rozdział VII.pkt. 7 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach