Przetargi.pl
Remont dróg szutrowych gminnych na terenie gminy Świątniki Górne w 2016 roku

Gmina Świątniki Górne ogłasza przetarg

  • Adres: 32-040 Świątniki Górne, ul. Bruchnalskiego 36
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 2704030 , fax. 12 270 40 96
  • Data zamieszczenia: 2016-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świątniki Górne
    ul. Bruchnalskiego 36 36
    32-040 Świątniki Górne, woj. małopolskie
    tel. 12 2704030, fax. 12 270 40 96
    REGON: 35155549900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiatniki-gorne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg szutrowych gminnych na terenie gminy Świątniki Górne w 2016 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pn.: Remont dróg szutrowych gminnych na terenie gminy Świątniki Górne w 2016 roku. 2. Roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia należy wykonać zgodnie z: a) Przedmiarem robót - stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ, b) Zasadami sztuki budowlanej, współczesnej wiedzy technicznej oraz obowiązującymi w tym zakresie normami technicznymi i technologicznymi, standardami bezpieczeństwa ppoż. i bhp, c) Przepisami prawa, w tym budowlanego i ochrony środowiska, d) Poleceniami Zamawiającego, e) Pozostałą dokumentacją przetargową. 3. Roboty budowlane prowadzone będą na niżej wymienionych odcinkach dróg gminnych: Działka ewidencyjna nr 595 w Rzeszotarach (ul. Żniwiarzy) na odcinku o długości 200 mb i działka nr 1475 w Świątnikach Górnych (ul. Polna) na odcinku o długości 120 mb. 4. Zakres robót obejmuje m.in.: Korytowanie, wykonanie nawierzchni z tłucznia, w miejscach utwardzonych kruszywem - zebranie warstwy istniejącej podbudowy zagęszczenie oraz uzupełnienie podbudowy z tłucznia. 5. Szczegółowy zakres robót i ich ilości został określony w Przedmiarze robót, stanowiącym załącznik nr 6 do dokumentacji przetargowej. 6. Zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, Wykonawca przyjmując do realizacji przedmiot zamówienia zapewnia: a) wykonanie każdego rodzaju robót zgodnie z przyjętym standardem; b) ilość i rodzaj sprzętu gwarantującego wykonanie zadania; c) dostawę wszelkich materiałów budowlanych i pomocniczych oraz urządzeń gwarantujących należyte wykonanie zadania; d) przygotowanie na dzień umownego zakończenia robót atestów materiałowych, potwierdzonych przez kierownika budowy i inspektora nadzoru. e) wykonanie zakresu robót objętego przedmiotem zamówienia w terminie do 29.07.2016 r. f) miejsce odwozu urobku na odkład Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie. 7. Zamawiający udzielając robót uzupełniających w terminie roku od zawarcia zamówienia podstawowego, będzie wymagał utrzymania cen jednostkowych nie wyższych aniżeli ceny jednostkowe na poszczególne roboty z przetargu podstawowego. 8. W zakres robót wchodzą również inne roboty budowlane związane z podstawowymi wymienionymi powyżej. Dokładny zakres robót do wykonania przedstawia przedmiar robót stanowiący zał. nr 6 do niniejszej SIWZ. 9. W przypadkach wskazania w dokumentacji technicznej znaków towarowych lub pochodzenia np. materiałów lub urządzeń, Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość zastosowania równoważnych rozwiązań (np. materiałów, urządzeń), tzn. takich, których parametry techniczne są równoważne - co najmniej takie same ,nie gorsze, od tych podanych w dokumentacji technicznej. Materiały równoważne muszą być wymienione w ofercie z nazwy, a ciężar udowodnienia zachowania parametrów wymaganych przez Zamawiającego, w razie wątpliwości leży po stronie składającego ofertę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331237
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 1.500,00 zł, słownie: jeden tysiąc pięćset złotych i 00,100. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PEKAO S.A. 54 1240 4748 1111 0000 4879 9346, z adnotacją: Wadium na przetarg pn. Remont dróg szutrowych gminnych na terenie gminy Świątniki Górne w 2016 roku, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804). 4. Termin wniesienia wadium: 09.06.2016 r., godz. 9:30. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w formie innej niż w pieniądzu należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 6. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta, poręczyciela. 7. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin udzielonej rękojmi i gwarancji na wykonane prace
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swiatniki-gorne.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach