Przetargi.pl
Remont dróg powiatowych w 2019r. – Etap II

Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Cieszynie ogłasza przetarg

  • Adres: 43-400 Cieszyn, ul. Bobrecka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 334 777 309 , fax. 338 530 511
  • Data zamieszczenia: 2019-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Cieszynie
    ul. Bobrecka 29
    43-400 Cieszyn, woj. śląskie
    tel. 334 777 309, fax. 338 530 511
    REGON: 72253400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pzdp.cieszyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg powiatowych w 2019r. – Etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Remont dróg powiatowych w 2019r. – Etap II” zamówienie zostało podzielone na dwie odrębne części: Część I: Remont nawierzchni drogi powiatowej 2602 S Skoczów – Brenna (ul. Górecka w Brennej wraz z remontem istniejącego chodnika na odc. ok. 1km); Część II: Zadanie 1: Remont nawierzchni drogi powiatowej 2616 S Kaczyce Dln. – Kończyce Wlk. – Dębowiec – Skoczów (ul. Skoczowska w Dębowcu na odc. ok. 1km); Zadanie 2: Remont nawierzchni drogi powiatowej 2624 S gr. Państwa – Kaczyce – Pogwizdów – Cieszyn (ul. Cieszyńska w Pogwizdowie na odc. ok. 1km).”
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium: a) dla części I w wysokości 18.000 zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych), b) dla części II w wysokości 25.000 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna oferta musi zawierać: a) formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b) oświadczenia, o których mowa w pkt 6.1.1 SIWZ według wzorów stanowiących odpowiednio załączniki nr 2 i 3 do SIWZ, c) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, d) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 5.4 SIWZ – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego, e) kosztorys ofertowy dla poszczególnej części wypełniony zgodnie z formularzami stanowiącymi załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach