Przetargi.pl
Remont dróg powiatowych: • Nr 3111E w m. Bielowice • Nr 3111E w m. Janów Karwicki • Nr 3114E w m. Karwice • Nr 3100E na odcinku Gapinin – granica powiatu i województwa • Nr 3106E w m. Błogie Szlacheckie • Nr 3106E w m. Małe Końskie

Zarząd Dróg Powiatowych w Opocznie ogłasza przetarg

  • Adres: 26-300 Opoczno, Rolna
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 361 125 , fax. 447 543 462
  • Data zamieszczenia: 2018-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Opocznie
    Rolna 5
    26-300 Opoczno, woj. łódzkie
    tel. 447 361 125, fax. 447 543 462
    REGON: 59065359300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdp.opoczno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg powiatowych: • Nr 3111E w m. Bielowice • Nr 3111E w m. Janów Karwicki • Nr 3114E w m. Karwice • Nr 3100E na odcinku Gapinin – granica powiatu i województwa • Nr 3106E w m. Błogie Szlacheckie • Nr 3106E w m. Małe Końskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dróg powiatowych: • Nr 3111E w m. Bielowice • Nr 3111E w m. Janów Karwicki • Nr 3114E w m. Karwice • Nr 3100E na odcinku Gapinin – granica powiatu i województwa • Nr 3106E w m. Błogie Szlacheckie • Nr 3106E w m. Małe Końskie Zadanie będzie realizowane na podstawie zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę. Zakres rzeczowy przewidzianych remontów obejmuje: Remont drogi powiatowej nr 3111E w m. Bielowice na długości 280 mb: - lokalne wyremontowanie połamanych krawędzi z wymianą podbudowy - wyrównanie istniejącej nawierzchni masą w ilości średnio 100 kg/m2, - wykonanie nowej warstwy ścieralnej z masy bitumicznej o grubości 3cm. - wykonanie poboczy o szer. 1m z kruszywa łamanego 0-31,5 mm o grubości warstwy 10cm. Remont drogi powiatowej nr 3111E w m. Janów Karwicki na długości 800 mb: - wyrównanie istniejącej nawierzchni masą w ilości średnio 75 kg/m2, - wykonanie nowej warstwy ścieralnej z masy bitumicznej o grubości 3cm. - wykonanie poboczy o szer. 1m z kruszywa łamanego 0-31,5 mm o grubości warstwy 10cm. - odtworzenie rowów przydrożnych. Remont drogi powiatowej nr 3114E w m. Karwice na długości 1200 mb: - lokalne wyremontowanie połamanych krawędzi z wymianą podbudowy - wyrównanie istniejącej nawierzchni masą w ilości średnio 75 kg/m2, - wykonanie nowej warstwy ścieralnej z masy bitumicznej o grubości 3cm. - wykonanie poboczy o szer. 1m z kruszywa łamanego 0-31,5 mm o grubości warstwy 10cm. Remont drogi powiatowej nr 3100E na odcinku Gapinin – granica powiatu i województwa na długości 580 mb: - wyrównanie istniejącej nawierzchni masą w ilości średnio 100 kg/m2. Remont drogi powiatowej nr 3106E w m. Błogie Szlacheckie na długości 300 mb: - wyrównanie istniejącej nawierzchni masą w ilości średnio 100 kg/m2, - wykonanie nowej warstwy ścieralnej z masy bitumicznej o grubości 4cm. - wykonanie poboczy o szer. 1m z kruszywa łamanego 0-31,5 mm o grubości warstwy 10cm. Remont drogi powiatowej nr 3106E w m. Małe Końskie na długości 580 mb: - wyrównanie istniejącej nawierzchni masą w ilości średnio 100 kg/m2, - wykonanie nowej warstwy ścieralnej z masy bitumicznej o grubości 4cm. - wykonanie poboczy o szer. 1m z kruszywa łamanego 0-31,5 mm o grubości warstwy 10cm. Wielkości robót zostały określone w przedmiarze robót i kosztorysie ślepym. Szczegółowy zakres rzeczowy przewidziany do realizacji w/w zamówienia obejmuje roboty wskazane w przedmiarze robót. Ponadto Wykonawca oznakuje roboty zgodnie ze sporządzonym przez siebie projektem organizacji ruchu oraz zapewni obsługę geodezyjną – wyznaczenie punktów głównych obiektu, obsługę w trakcie realizacji. Koszty te nie podlegają odrębnej zapłacie i zostały określone w kwocie umownej. Wykonawca w trakcie wykonywania robót jest zobowiązany do zabezpieczenia punktów geodezyjnych. W przypadku zniszczenia zobowiązany jest na własny koszt do ich odtworzenia. Materiały z rozbiórki, w tym gruz i zanieczyszczenia, nadmiar gruntu i grunt nieprzydatny oraz cienkie gałęzie i karpina z wycinki drzew winny być na koszt Wykonawcy usunięte poza teren budowy i zutylizowane przy przestrzeganiu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. Wykonawcę obciążają wszelkie obowiązki i koszty wynikające z przepisów ustawy o odpadach. Wykonawca pokryje ewentualne koszty badań potrzebnych dla udokumentowania wymaganej jakości wykonywanych robót i wbudowywanych materiałów i jest zobowiązany uwzględnić to w cenie ofertowej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 40.000 zł. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: -pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy Ziemi Piotrkowskiej Oddział w Paradyżu Filia w Opocznie Nr 77 8973 0003 0020 0376 2978 0006; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( tj. Dz. U. z 2014r. poz. 1804, z póź. zm.). Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się termin wpłynięcia na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale, i musi obejmować cały okres związania ofertą określony w pkt. 19.1. SIWZ. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt. 16.1SIWZ w formie lub formach , o których mowa w pkt. 16.2 SIWZ zostanie wykluczony z postępowania. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 16.8 SIWZ. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 16.5 SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego w przypadku, gdy: A/ odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie B/ nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; C/ zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz 2.1 SIWZ - kosztorys ślepy/ofertowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach