Przetargi.pl
Remont dróg leśnych wywozowych na terenie Nadleśnictwa Lipusz oraz rozbiórka tymczasowej składnicy na drewno w leśnictwie Glinowo

Skarb Państwa-Lasy Państwowe-Państwowe Gospodarstwo Leśne-Nadleśnictwo Lipusz ogłasza przetarg

  • Adres: 83424 Lipusz, ul. Brzozowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 680 07 80, 58 680 07 81 , fax. 58 680 07 99
  • Data zamieszczenia: 2019-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa-Lasy Państwowe-Państwowe Gospodarstwo Leśne-Nadleśnictwo Lipusz
    ul. Brzozowa 2
    83424 Lipusz, woj. pomorskie
    tel. 58 680 07 80, 58 680 07 81, fax. 58 680 07 99
    REGON: 19003673700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_gdansk/nadl_lipusz
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg leśnych wywozowych na terenie Nadleśnictwa Lipusz oraz rozbiórka tymczasowej składnicy na drewno w leśnictwie Glinowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont dróg leśnych wywozowych na terenie Nadleśnictwa Lipusz oraz rozbiórka tymczasowej składnicy na drewno w leśnictwie Glinowo. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi: Zadanie częściowe nr 1 - Remont dróg leśnych wywozowych na terenie Nadleśnictwa Lipusz Przedmiotem zamówienia jest remont dróg leśnych wywozowych na terenie Nadleśnictwa Lipusz, obejmujący miejscowe doziarnianie oraz równanie za pomocą równiarki samojezdnej i wałowanie dróg uszkodzonych podczas wywozu drewna (wiatrołomów i wiatrowałów). Remonty dróg będą wykonywane sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego na zgłoszenie przedstawiciela Zamawiającego, potwierdzone pisemnym zleceniem prac w formie e-maila z załączonym przedmiarem robót. Zlecenie określać będzie zakres prac do wykonania, lokalizację, a w przypadku zaistnienia takiej potrzeby, również szczególne wymagania co do sposobu wykonania prac. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zlecenia w terminie 21 dni od daty zlecenia prac. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa załączony do SIWZ kosztorys ślepy. Zakresy rzeczowe zestawione w kosztorysie ślepym mają charakter szacunkowy. Przy wykonywaniu wyżej wskazanych prac, Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania technologii zgodnej z kartami technologicznymi nr 3 i 6 załączonymi do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. Zadanie częściowe nr 2 - Rozbiórka tymczasowej składnicy na drewno w leśnictwie Glinowo. Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka istniejącej, tymczasowej składnicy na drewno położonej w leśnictwie Glinowo w Gminie Parchowo w obrębie ewidencyjnym Sylczno, działki nr 297, 310, 296, 309, 308 z zeskładowaniem płyt na poboczu sąsiadującej drogi leśnej. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa załączony do SIWZ przedmiar robót. Do rozbiórki płyt należy zastosować dźwig. Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu (ładowarki, koparki) o ile przystosowane są do zamontowania zawiesi. Rozbiórkę należy prowadzić w/w sprzętem w sposób zapobiegający uszkodzenie płyt. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia: Dla zadania częściowego nr 1 - wymagających obsługi koparko spycharki oraz walca; Dla zadania częściowego nr 2 - rozebrania nawierzchni z płyt żelbetowych pełnych. Z uwagi na faktyczną sytuację przyrodniczo-pogodową, która może zaistnieć w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia w zadaniu częściowym nr 1, a także nieprzewidzianą w tej chwili sytuację gospodarczo-ekonomiczną, Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania korekt zmniejszających, korekt zwiększających, ustaleń nowych lokalizacji, jak również wstrzymania dokonania czynności wskazanych w kosztorysie ślepym opisującym przedmiot zamówienia. Korekty zwiększające nie oznaczają wprowadzenia nowych prac, nie objętych zakresem zamówienia podstawowego, a korekty zmniejszające nie oznaczają całkowitej rezygnacji z części prac. Należy je rozumieć jako zwiększenie ilości prac w jednej lokalizacji, kosztem zmniejszenia ilości prac w innej lokalizacji – w ramach wartości brutto przedmiotu zamówienia. Konieczność zwiększenia rozmiaru niektórych elementów realizowanego zamówienia w toku wykonywania przedmiotu zamówienia może wystąpić również po to, aby zrealizować pełny zakres prac opisany w przedmiocie zamówienia. Wskazana w SIWZ ilość robót wchodzących w zakres Przedmiotu Umowy w zadaniu częściowym nr 1 ma charakter szacunkowy. Ilość robót zleconych do wykonania w trakcie realizacji Umowy może być mniejsza od ilości przedstawionej w SIWZ, co jednak nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający może zlecić w trakcie realizacji Umowy zakres robót mniejszy niż wskazany w SIWZ, jednak nie mniej niż 50 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej zgodnie z § 8 ust. 1 wzoru umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233226-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla zadania częściowego nr 1: 29 000.00 PLN (słownie: dwadzieścia dziewięć tysięcy 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 2: 860.00 PLN (słownie: osiemset sześćdziesiąt 00/100 PLN) 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2019-02-01 do godz. 10:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ BNP PARIBAS 14 2030 0045 1110 0000 0040 3470 w takim terminie, aby pieniądze znajdowały się na koncie Zamawiającego najpóźniej w dniu otwarcia ofert t. j. do 2019-02-01 do godz. 10:00. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłynęło w wymaganym terminie, decyduje data wpływu na rachunek bankowy; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). Wadium w formie wymienionej w punkcie 3.b), 3.c), 3.d), 3.e), należy wnieść przez złożenie za pokwitowaniem oryginału dokumentu w kasie Zamawiającego w kopercie oznaczonej nazwą i adresem Wykonawcy oraz opisaną w następujący sposób: „Remont dróg leśnych wywozowych na terenie Nadleśnictwa Lipusz oraz rozbiórka tymczasowej składnicy na drewno w leśnictwie Glinowo - zadanie częściowe nr …….” w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00 tak, aby wadium znalazło się w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert tj. do dnia 01.02.2019 roku. Poręczenie lub gwarancja muszą być bezwarunkowe, płatne na pierwsze wezwanie Zamawiającego oraz winny obejmować wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, a także obejmować cały okres związania ofertą określony w pkt IV.6.3) niniejszego ogłoszenia. 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 5. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego. 7. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wzór formularza oferty – Załącznik nr 1 do SIWZ Dokument wypełniony przez wykonawcę według wzoru załączonego do SIWZ. 2. Kosztorys ofertowy Dla zadania częściowego nr 1 - Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną z wyszczególnieniem cen materiałów, sprzętu, robocizny i wskazaniem narzutów wymienionych w kosztorysie ślepym załączonym do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić kosztorys ofertowy na podstawie kosztorysu ślepego załączonego do oferty. Dla zadania częściowego nr 2 - Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną z wyszczególnieniem cen materiałów, sprzętu i robocizny.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach