Przetargi.pl
Remont dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Różanna w 2018 roku

Nadleśnictwo Różanna ogłasza przetarg

  • Adres: 86010 Koronowo, ul. Leśna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 820 510 , fax. 523 822 077
  • Data zamieszczenia: 2018-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Różanna
    ul. Leśna 5
    86010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 820 510, fax. 523 822 077
    REGON: 9055072700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rozanna.torun.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej PGL LP

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Różanna w 2018 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia Zadanie obejmuje remont dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Różanna o łącznej długości 11 264,98 mb w tym: - profilowanie dróg gruntowych: Leśnictwo Tylna Góra 2980 mb, Leśnictwo Krówka 2000 mb, Leśnictwo Kadzionka 4980mb; - profilowanie i utwardzanie drogi gruntowej: Leśnictwo Pólko 110 mb, Leśnictwo Aleksandrowiec 100 mb, Leśnictwo Wilcze Gardło 130 mb, Leśnictwo Stronno 90 mb, Leśnictwo Ługowo 300 mb, Leśnictwo Tylna Góra 100 mb, Leśnictwo Krówka 170 mb, Leśnictwo Kadzionka 100 mb, skrzyżowania 204,98 mb. Szczegóły oraz zakres rzeczowy w przedmiarze robót (załącznik nr 3 do SIWZ). Przedmiot zamówienia Remont dróg leśnych w Nadleśnictwie Różanna w 2018 roku zakres prac obejmuje: Profilowanie drogi gruntowej: - usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humus) przy pomocy spycharek, grubość warstwy do 15 cm, - naprawy dróg gruntowych oraz plantowanie poboczy, profilowanie, - naprawy dróg gruntowych oraz plantowanie poboczy, zagęszczanie, - rowy wykopane koparkami wielonaczyniowymi wzdłużnego działania o szerokości dna do 0,5 m pry głębokości do 0,8 m; kat gruntu I-III; Profilowanie i utwardzanie drogi : - usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humus) przy pomocy spycharek, grubość warstwy do 15 cm, - profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane mechanicznie, kategoria gruntu II – VI, walec statyczny, - rowy wykopane koparkami wielonaczyniowymi wzdłużnego działania o szerokości dna do 0,5 m pry głębokości do 0,8 m; kat gruntu I-III; - podbudowa z gruzu betonowego, warstwa dolna o frakcji 0-63mm, po zagęszczeniu 18 cm, - nawierzchnia – podbudowa z mieszanki kruszywa łamanego o frakcji 0-31,5 mm, warstwa górna, po zagęszczeniu 9 cm; Zamówienie nie jest udzielane w częściach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 10.3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 10.4. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w BOŚ S.A. Oddział Bydgoszcz nr rachunku: 49 1540 1027 2001 7500 3782 0001 z dopiskiem: Wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na: „remont dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Różanna w 2018 roku” 10.5. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP. 10.6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone do oferty. Wadium musi zabezpieczać ofertę zamówienia przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie odrzucona na podst. art. 89 ust. 1 pkt 7b PZP. 10.7. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia, 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP. 10.8. W zakresie wadium obowiązują uregulowania określone w art. 45 i art. 46 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 11 do SIWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pełnomocnictwo (w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa); 2) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (w odniesieniu do przesłanki wykluczenia opisanej w art. 24 ust. 1 pkt 15 PZP) (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ); 3) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (w odniesieniu do przesłanki wykluczenia opisanej w art. 24 ust. 1 pkt 22 PZP) (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ); 4) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 PZP (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ), 5) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 PZP (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ); 6) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716) (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ). Dokumenty wskazane w 8.3 i 8.6. Wykonawca będzie obowiązany złożyć w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni, określonym w wezwaniu wystosowanym przez Zamawiającego do Wykonawcy po otwarciu ofert. Dokumenty wskazane w pkt 8.3. i 8.6. powinny być aktualne na dzień złożenia wyznaczony przez Zamawiającego. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1) pkt 23 ustawy PZP – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach