Przetargi.pl
Remont dróg gruntowych na terenie Miasta i Gminy Opoczno w 2019 r.

Gmina Opoczno ogłasza przetarg

  • Adres: 26-300 Opoczno, Staromiejska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44/ 78 60 137 , , fax. 44/ 78 60 111
  • Data zamieszczenia: 2019-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Opoczno
    Staromiejska 6
    26-300 Opoczno, woj. łódzkie
    tel. 44/ 78 60 137 , , fax. 44/ 78 60 111
    REGON: 59064837900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.opoczno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg gruntowych na terenie Miasta i Gminy Opoczno w 2019 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Remont dróg gruntowych na terenie Miasta i Gminy Opoczno w 2019 r. Zakres robót obejmuj prace równiarki i walca, przy robotach związanych z bieżącym utrzymaniem dróg oraz obsługą inwestycji drogowych. Roboty polegać będą na: Usunięciu darniny, Kopaniu rowów przydrożnych głębokości do 0,5 m, Profilowaniu i zagęszczeniu podłoża Wykonaniu koryta drogi do głębokości 30 cm wraz zagęszczeniem, Rozebraniu (zerwaniu) 1 m2 nawierzchni tłuczniowej gr. 15 cm, Ułożeniu 1 m2 nawierzchni żwirowej, szlakowej gr. 15 cm wraz z zagęszczeniem, Ułożeniu 1 m2 nawierzchni tłuczniowej gr. 15 cm wraz z zagęszczeniem, Ułożeniu 1m2 nawierzchni z destruktu gr. 15 cm wraz z zagęszczeniem. Remont obejmować będzie drogi z terenu miasta i gminy Opoczno. Zakres i termin realizacji oraz ostateczna ilość robót objętych umową będą określane na bieżąco wg potrzeb Zamawiającego i uzgadniany na bieżąco w 2019 roku z Wydziałem Techniczno- Inwestycyjnym (pisemnie telefonicznie, e-mail, sms). Zamawiający zastrzega sobie dyspozycyjność sprzętu na każde żądanie Zamawiającego zgodnie z deklarowanym czasem reakcji w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2019 roku - wg potrzeb Zamawiającego. Wykonawca wykona zgłoszony zakres robót w terminie zgodnym w zaoferowanym w formularzu ofertowym. Wykonawca świadczyć będzie usługi sprzętem zgodnie z wymaganym minimum określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Sprzęt winien być sprawny, w gotowości do wykonania robót zgodnie z umową. Materiały niezbędne do wykonania zamówienia dostarcza Zamawiający /dowóz materiałów i ewentualny ich wywóz/. Powyższe winno być uzgodnione terminowo, jakościowo i ilościowo w odniesieniu do poszczególnego odcinka, na którym wykonywane będą roboty. Wykonawca zobowiązany jest do: prowadzenia robót w sposób umożliwiający dojazdy do budynków na bieżąco, zabezpieczenia i oznakowania terenów, na których prowadzone będą roboty, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, urządzenia zaplecza, uwzględnienia w cenach ofertowych wszystkich kosztów, o których mowa w projekcie umowy. Koszty związane z przemieszczaniem sprzętu z budowy na budowę dotyczącą równiarki i walca ponosi Wykonawca. Rozliczanie robót związanych z obsługą inwestycji następować będzie wg faktycznie wykonanych jednostek po zakończeniu usług na danej drodze i spisania protokołu odbioru. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji określone zostały w załączniku nr 4 – projekt umowy, który stanowi integralną część SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiązani są wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty oraz oświadczenia:a) Aktualne na dzień składania oświadczenia wstępne - załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, b) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony zgodnie z treścią i formą zawartą we wzorze - załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Z treści formularza ofertowego powinno wynikać, że oferta składana jest w imieniu Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W miejsce „nazwa wykonawcy/wykonawców, adres..” należy wpisać nazwę wykonawcy lub Wykonawców i dane umożliwiające ich identyfikację c) Zobowiązanie podmiotu trzeciego – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego – załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.. d) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). e) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. f) Oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie, których, Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje). 2. Zamawiający, mając na uwadze opinię UZP, zamieszczoną w Informatorze UZP nr 4/2013, nie będzie traktował wspólników spółki cywilnej jako konsorcjum. Stąd w przypadku spółki cywilnej zaleca się załączenie do oferty umowy/uchwały wspólników regulującej zasady reprezentacji, w przypadku gdy oferty nie składają wszyscy wspólnicy w reprezentacji łącznej (tj. nie podpisują się wszyscy na ofercie) albo oddzielne ustanowienie pełnomocnika. 3. Pełnomocnictwo załączane do oferty powinno zawierać określenie postępowania, oznaczenie wykonawców występujących wspólnie, określenie pełnomocnika, określenie zakresu umocowania. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej przez notariusza. 4. W przypadku podmiotów występujących wspólnie w dokumencie pełnomocnictwa należy wskazać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, a każdy z nich powinien podpisać się pod tym dokumentem.5. Dokumenty, formularze i oświadczenia załączane do oferty winny być podpisane przez ustanowionego pełnomocnika albo w przypadku spółki cywilnej przez umocowanego wspólnika spółki cywilnej lub wszystkie podmioty/ osoby fizyczne składające wspólnie ofertę. 6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wzór oświadczenia stanowi - załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach