Przetargi.pl
„Remont dróg gminnych z podziałem na części ”

Gmina Pleśna ogłasza przetarg

  • Adres: 33-171 Pleśna, Pleśna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146 798 170 , fax. 146 798 947
  • Data zamieszczenia: 2019-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pleśna
    Pleśna 240
    33-171 Pleśna, woj. małopolskie
    tel. 146 798 170, fax. 146 798 947
    REGON: 85166092100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.plesna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont dróg gminnych z podziałem na części ”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I - Remont drogi gminnej Dąbrówka Szczepanowska - Szkoła - Dunajec K 200086 w miejscowości Dąbrówka Szczepanowska w km 0+000 - 1+280 i 1+330 - 1+619. Zakres prac obejmuje między innymi: 1. Ścięcie poboczy szer. 0,40 m, grub. 10 cm - 1 569 mb x 0,40 x 2 =1 255,20 m2 2. Naprawa krawędzi drogi (po lewej lub prawej stronie) - wykonanie koryta gł. 45 cm, szer. 60 cm z odwozem urobku na odl. do 5 km 1 569 mb x 0,60 m x 0,45 m = 423,63 m3 3. Wykonanie dolnej w-wy podbudowy - stabilizacja 2,5 MPa z dowozu grub. 25 cm - 1 569 mb x 0,60 m = 941,40 m2 4. Wykonanie górnej w-wy podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm grub. 20 cm - 1 569 mb x 0,60 m = 941,40 m2 5. Oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową istniejącej nawierzchni bitumicznej - 1 569 mb x 2,60 m = 4 079,40 m2 6. Wyrównanie istniejącej nawierzchni bitumicznej i odbudowanych krawędzi nawierzchni mieszanką mineralno - asfaltową AC 16W w ilości 125 kg/m2 - 1 569 mb x 3,10 m = 4 863,90 m2 x 125 kg = 607,99 t. 7. Skropienie emulsją asfaltową warstwy wyrównawczej (między warstwowe) - 1 569 mb x 3,10 = 4 863,90 m2 8. Nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych AC 11S o grub. 4 cm - warstwa ścieralna KR 1-2 - 1 569mb x 3,00 = 4 707,00 m2 9. Pobocza - nawierzchnia z kamienia łamanego 0/31,5 grub. 15 cm szer. 0,40 m x 2 (kruszywo stabilizowane mechanicznie) 1 569 mb x 0,40 x 2 = 1 255,20 m2 - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym frakcji 5-8 mm w ilości 8 dcm3/m2 - utrwalenie poboczy z podwójnym skropieniem - 1 255,20 m2 Remont drogi gminnej Nr 200086K Dąbrówka Szczepanowska - Szkoła - Dunajec w km 1+280 - 1+330 (50 mb - koszty niekwalifikowane) 1. Ścięcie poboczy szer. 0,40 m, grub. 10 cm - 50,00 mb x 0,40 x 2 =40,00 m2 2. Naprawa krawędzi drogi (po lewej lub prawej stronie) - wykonanie koryta gł. 45 cm, szer. 60 cm z odwozem urobku na odl. do 5 km 50,00 mb x 0,60 m x 0,45 m = 13,50 m3 3. Wykonanie dolnej w-wy podbudowy - stabilizacja 2,5 MPa z dowozu grub. 25 cm - 50,00mb x 0,60 m = 30,00 m2 4. Wykonanie górnej w-wy podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm grub. 20 cm - 50,00 mb x 0,60 m = 30,00 m2 5. Oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową istniejącej nawierzchni bitumicznej - 50 mb x 2,60 m = 130,00 m2 6. Wyrównanie istniejącej nawierzchni bitumicznej i odbudowanych krawędzi nawierzchni mieszanką mineralno - asfaltową AC 16W w ilości 125 kg/m2 - 50,00 mb x 3,10 m = 155,00 m2 x 125 kg = 19,38 t. 7. Skropienie emulsją asfaltową warstwy wyrównawczej (między warstwowe) - 50,00 mb x 3,10 =155,00 m2 8. Nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych AC 11S o grub. 4 cm - warstwa ścieralna KR 1-2 - 50,00mb x 3,00 = 150,00 m2 9. Pobocza - nawierzchnia z kamienia łamanego 0/31,5 grub. 15 cm szer. 0,40 m x 2 (kruszywo stabilizowane mechanicznie) 50 mb x 0,40 x 2 = 40,00 m2 - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym frakcji 5-8 mm w ilości 8 dcm3/m2 - utrwalenie poboczy z podwójnym skropieniem - 40,00 m2 Część II - Remont drogi gminnej Lichwin - Łazy K 200054 w miejscowości Lichwin w km 0+000 - 0+500 i 0+620 - 0+918. Zakres prac obejmuje między innymi: 1. Ścięcie poboczy szer. 0,50 m, grub. 10 cm - 798 mb x 0,50 x 2 =798,00 m2 2. Naprawa krawędzi drogi (lewa lub prawa strona) - wykonanie koryta gł. 45 cm, szer. 60 cm z odwozem urobku na odl. do 5 km 798 mb x 0,60 m x 0,45 m = 215,46 m3 3. Wykonanie dolnej w-wy podbudowy - stabilizacja 2,5 MPa z dowozu grub. 25 cm - 798 mb x 0,60 m = 478,80 m2 4. Wykonanie górnej w-wy podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm grub. 20 cm - 798 mb x 0,60 m = 478,80 m2 5. Oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową istniejącej nawierzchni bitumicznej - 798 mb x 3,30 m = 2 633,40 m2 6. Wyrównanie istniejącej nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno - asfaltową AC 16W w ilości 125 kg/m2 - 798 mb x 3,30 m = 2 636,70 m2 x 125 kg = 329,18 t. 7. Skropienie emulsją asfaltową warstwy wyrównawczej (między warstwowe) - 798 mb x 3,30 = 2 633,40 m2 8. Nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych AC 11S o grub. 4 cm - warstwa ścieralna KR 1-2 - 798 mb x 3,20 = 2 553,60 m2 9. Pobocza - nawierzchnia z kamienia łamanego 0/31,5 grub. 15 cm szer. 0,40 m x 2 (kruszywo stabilizowane mechanicznie) 798 mb x 0,40 x 2 = 638,40 m2 - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym frakcji 5-8 mm w ilości 8 dcm3/m2 - utrwalenie poboczy z podwójnym skropieniem - 638,40 m2 Remont drogi gminnej Nr 200054K Lichwin - Łazy km 0+500 i 0+620 (120 mb - koszty niekwalifikowane) 1. Ścięcie poboczy szer. 0,50 m, grub. 10 cm - 120 mb x 0,50 x 2 =120,00 m2 2. Naprawa krawędzi drogi (lewa lub prawa strona) - wykonanie koryta gł. 45 cm, szer. 60 cm z odwozem urobku na odl. do 5 km 120 mb x 0,60 m x 0,45 m = 32,40 m3 3. Wykonanie dolnej w-wy podbudowy - stabilizacja 2,5 MPa z dowozu grub. 25 cm - 120 mb x 0,60 m = 72,00 m2 4. Wykonanie górnej w-wy podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm grub. 20 cm - 120 mb x 0,60 m = 72,00 m2 5. Oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową istniejącej nawierzchni bitumicznej - 120 mb x 3,30 m = 396,00 m2 6. Wyrównanie istniejącej nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno - asfaltową AC 16W w ilości 125 kg/m2 - 120 mb x 3,30 m = 396 m2 x 125 kg/m2 = 49,50 t. 7. Skropienie emulsją asfaltową warstwy wyrównawczej (między warstwowe) - 120 mb x 3,30 = 396,00 m2 8. Nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych AC 11S o grub. 4 cm - warstwa ścieralna KR 1-2 - 120 mb x 3,20 = 384,00 m2 9. Pobocza - nawierzchnia z kamienia łamanego 0/31,5 grub. 15 cm szer. 0,40 m x 2 (kruszywo stabilizowane mechanicznie) 120 mb x 0,40 x 2 = 96,00 m2 - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym frakcji 5-8 mm w ilości 8 dcm3/m2 - utrwalenie poboczy z podwójnym skropieniem - 96,00 m2 Część III - Remont drogi gminnej Świebodzin - Kłokowa K 200089 w miejscowości Świebodzin w km 0+785 - 1+550 i 2+000 - 2+465. Zakres prac obejmuje między innymi: 1. Ścięcie poboczy szer. 0,50 m, grub. 10 cm - 1 230 mb x 0,50 x 2 =1 230 m2 2. Naprawa krawędzi drogi (po dwóch stronach) - wykonanie koryta gł. 45 cm, szer. 60 cm z odowozem urobku na odl. do 5 km 1 230 mb x 0,60 m x 0,45 m x 2 = 664,20 m3 3. Wykonanie dolnej w-wy podbudowy - stabilizacja 2,5 MPa z dowozu grub. 25 cm - 1 230 mb x 0,60 m x 2 = 1 476,00 m2 4. Wykonanie górnej w-wy podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm grub. 20 cm - 1 230 mb x 0,60 m x 2 = 1 476,00 m2 5. Oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową istniejącej nawierzchni bitumicznej - 1 230 mb x 3,00 m = 3 690 m2 6. Wyrównanie istniejącej nawierzchni bitumicznej i odbudowanych krawędzi nawierzchni mieszanką mineralno - asfaltową AC 16W w ilości 125 kg/m2 - 1 230 mb x 4,10 m = 5 043,00 m2 x 125 kg = 630,375 t. 7. Skropienie emulsją asfaltową warstwy wyrównawczej (między warstwowe) - 1 230 mb x 4,10 = 5 043,00 m2 8. Nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych AC 11S o grub. 4 cm - warstwa ścieralna KR 1-2 - 1 230 mb x 4,00 = 4 920,00 m2 9. Pobocza - nawierzchnia z kamienia łamanego 0/31,5 grub. 15 cm szer. 0,50 m x 2 (kruszywo stabilizowane mechanicznie) 1 230 mb x 0,50 x 2 = 1 230,00 m2 - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym frakcji 5-8 mm w ilości 8 dcm3/m2 - utrwalenie poboczy z podwójnym skropieniem - 1 230,00 m2 2) Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) określający przedmiot główny zamówienia: 45233140-2 Roboty drogowe. 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg. 45232000-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni. 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg. 3) Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania określony jest w załącznikach do niniejszej SIWZ, tj. przedmiar robót ( kosztorys ofertowy), specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 4) Wykonawca we własnym zakresie wykona odpowiednie zabezpieczenia i oznakowania robót. 5) W czasie realizacji robót Wykonawca utrzymywał będzie teren budowy w stanie bez przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze i zbędne materiały, odpady i śmieci oraz z niepotrzebne urządzenia prowizoryczne we własnym zakresie i na własny koszt. 6) Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę od daty protokolarnego oddania budowy ( odbioru końcowego robót). 7) Wykonawca zobowiązany jest do zdobycia wszelkich informacji (np. dokonania wizji lokalnej terenu, wykonania wszelkich obmiarów), które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy. 8) Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od wskazanych przedmiarach, gdzie zostały wymienione pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazane normy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 9) Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666) były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Wykonawca lub Podwykonawca winien zatrudniać wyżej wymienione osoby co najmniej od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia. W przypadku, rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce inną osobę. Warunek nie dotyczy wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników. 1)W celu weryfikacji ww. zobowiązania, Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 7 dni roboczych od dnia zawarcia umowy do przedłożenia Zamawiającemu pisemnego oświadczenia dotyczącego spełnienie zatrudnienia na umowę o pracę lub wykazu pracowników Wykonawcy lub Podwykonawcy, o których mowa w ust 9 wraz z animizowanymi kopiami umów o pracę. *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca -do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. 2) Zamawiający ma prawo do kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w ust 9, poprzez zbadanie rzeczywistych warunków zatrudnienia. Zamawiający ma prawo również żądać niezbędnych dokumentów w tym zakresie. Zamawiający może zwracać się do Państwowej Inspekcji Pracy celem weryfikacji zatrudnienia pracowników realizujących przedmiot zamówienia. Wykonawca zapewnia Zamawiającemu możliwość przeprowadzenia identyfikacji pracowników wykonujących przedmiot umowy z ramienia Wykonawcy i jego ewentualnych podwykonawców zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 3) Niedopełnianie obowiązku zatrudniania pracowników wykonujących roboty na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy będzie skutkowało naliczaniem kar umownych określonych w umowie. 10) Zadanie dofinansowane z dotacji celowej budżetu państwa w ramach podziału środków na usuwanie skutków klęsk żywiołowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach