Przetargi.pl
Remont dróg gminnych z podziałem na 4 części. USUWANIE SKUTKÓW KLĘSK ŻYWIOŁOWYCH FINANSOWANE Z BUDŻETU PAŃSTWA

Gmina Borzęcin ogłasza przetarg

  • Adres: 32825 Borzęcin,
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 684-61-08 , fax. 014 684-63-72
  • Data zamieszczenia: 2017-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Borzęcin
    32825 Borzęcin, woj. małopolskie
    tel. 014 684-61-08, fax. 014 684-63-72
    REGON: 53218000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.borzecin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg gminnych z podziałem na 4 części. USUWANIE SKUTKÓW KLĘSK ŻYWIOŁOWYCH FINANSOWANE Z BUDŻETU PAŃSTWA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn: Remont dróg gminnych z podziałem na 4 części. USUWANIE SKUTKÓW KLĘSK ŻYWIOŁOWYCH FINANSOWANE Z BUDŻETU PAŃSTWA. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Część I: Remont drogi przez błonie w stronę Buczyny w Przyborowie nr K250020 w km 0+230 – 0+730 wraz z remontem przepustu w km 0+674. Zakres robót obejmuje: - korytowanie mechaniczne jezdni, - wykonanie nawierzchni bitumicznej (beton asfaltowy), - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, - remont przepustu, - oczyszczenie rowów z namułu z wyprofilowaniem dna i skarp, - wyrównanie i uzupełnienie poboczy klińcem kamiennym. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według CPV: 45.23.31.42-6 Część II: Remont drogi Wojnicka cd. nr K250024 w Bielczy w km 0+000 - 0+645. Zakres robót obejmuje: - korytowanie mechaniczne jezdni, - oczyszczenie rowów z namułu z wyprofilowaniem dna i skarp, - remont przepustu, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, - uzupełnienie klińcem kamiennym ubytków w drodze, - nawierzchnia z mieszanek mineralno-asfaltowych (beton asfaltowy), - wyrównanie i uzupełnienie poboczy klińcem kamiennym. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według CPV: 45.23.31.42-6 Część III: Remont drogi Czarnawa przez wieś nr K250037 w Borzęcinie dz. nr 4444, 4377 w km 0+180 - 0+680. Zakres robót obejmuje: - uzupełnienie klińcem kamiennym ubytków w drodze, - skropienie nawierzchni emulsją, - wykonanie nawierzchni bitumicznej, - wyrównanie z uzupełnieniem klińcem kamiennym poboczy. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według CPV: 45.23.31.42-6 Część IV: Remont drogi Igloopol- Łazy nr K250038 dz. nr 5643 w Borzęcinie w km 0+000 - 0+500. Zakres robót obejmuje: - uzupełnienie klińcem kamiennym ubytków w drodze, - skropienie nawierzchni emulsją, - wykonanie nawierzchni bitumicznej, - wyrównanie z uzupełnieniem klińcem kamiennym poboczy. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według CPV: 45.23.31.42-6
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: a) cześć I - 3 000,00 zł, b) część II - 5 000,00 zł, c) część III – 2 000,00 zł, d) część IV - 2 000,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 81 8591 0007 0100 0000 6350 0012. Tytuł przelewu: Wadium – Remont dróg gminnych z podziałem na 4 części. USUWANIE SKUTKÓW KLĘSK ŻYWIOŁOWYCH FINANSOWANE Z BUDŻETU PAŃSTWA – część …. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy – sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszej SIWZ, 2) Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do SIWZ), 3) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (zał. nr 3 do SIWZ), 4) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeśli dotyczy), 5) Pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego, 6) Kosztorys ofertowy, 7) Wadium w przypadku formy wniesienia innej niż w pieniądzu (w oryginale).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach