Przetargi.pl
„Remont dróg gminnych uszkodzonych w wyniku powodzi”

Gmina Wieprz ogłasza przetarg

  • Adres: 34-122 Wieprz, ul. Centralna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33 8755118 , fax. 33 8755100
  • Data zamieszczenia: 2018-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wieprz
    ul. Centralna 5
    34-122 Wieprz, woj. małopolskie
    tel. 33 8755118, fax. 33 8755100
    REGON: 072182143
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieprz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont dróg gminnych uszkodzonych w wyniku powodzi”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont dróg gminnych uszkodzonych w wyniku powodzi z podziałem na 3 części: Część 1 Remont drogi gminnej Wieprz – Kuwik Szewska nr 470663K dz. Nr 5899/13 w Wieprzu w km 0+000 – 0+914,9 Zakres robót obejmuje w szczególności - wymianie konstrukcji jezdni w miejscu uszkodzeń, - wykonanie warstwy wyrównawczej, wiążącej oraz ścieralnej z asfaltobetonu - ułożeniu geosiatki - wykonaniu poboczy - dopasowaniu nawierzchni zjazdów do nowej wysokości Część 2 Remont drogi gminnej Wieprz – Rupikówka nr 470666K dz. Nr 5937/2,3530/8, 3530/6,5937/3, 3541/4, 6170/2, 5953/1, 3548/14, 3545/3 w Wieprzu w km 0+000-0+477 . Zakres robót obejmuje w szczególności : - ścięcie zawyżonych poboczy obustronnie - szer.0,30 cm, - roboty rozbiórkowe zniszczonych przepustów, - wykonanie przepustów z rur karbowanych przepustowych wraz ze ściankami z betonu, - ubezpieczenie wlotów i wylotów z przepustów, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego na przepustach, - oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni emulsją, - wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanek mineralno- asfaltowych, - skropienie warstwy wyrównawczej emulsją, - wzmocnienie nawierzchni geosyntetykami - geosiatką - wykonanie warstwy wiążącej oraz ścieralnej z mieszanki mineralno asfaltowej - wykonanie poboczy z kruszywa łamanego obustronnie - szer.0,30m. Część 3 Remont drogi gminnej Frydrychowice- Od Zarzecza na Wielki Dwór nr 470711 K dz. Nr 3313/3, 3309, 1428/2, 3284/3 we Frydrychowicach w km 0+000-0+718. Remont obejmuje w szczególności : - oczyszczenie istniejącej nawierzchni, - wykonanie dolnej w-wy i górnej w-wy podbudowy z kruszywa łamanego, - wykonanie warstwy wiążącej z masy mineralno-asfaltowej, - skropienie międzywarstwowe emulsją, - wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej , wykonanie poboczy z kruszywa łamanego - szer.0,30m.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: Część 1 – 16 000 zł. (szesnaście tysięcy złotych) Część 2 – 4 000 zł. (cztery tysiące złotych) Część 3 –6 000 zł.( sześć tysięcy złotych) w jednej lub kilku następujących formach: 1) Pieniądzu; 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego ING Bank Śląski Nr 92 1050 1100 1000 0022 7925 7394. 3. Do oferty zaleca się dołączyć oryginał lub kserokopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 4. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wyznaczonym terminie decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Wadium musi znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz, oryginał dokumentu potwierdzający wniesienie wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 10, natomiast kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zaleca się wpiąć do oferty. Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych zwróci Wykonawcy oryginał dokumentu wadium a w dokumentacji przetargowej zostanie poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia zwróconego dokumentu. Wadium winno obejmować cały okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu skutecznego złożenia oferty Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców w przypadku gdy: a) ofertę podpisuje w imieniu Wykonawcy inna osoba, która nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze; b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenia zamówienia publicznego (np. konsorcjum) ; c) kosztorys ofertowy – wymóg porządkowy 2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawca złoży wraz z ofertą: 1) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ . 3. W terminie 3 dni od daty zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej http://bip.malopolska.pl/ugwieprz/ informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacja z otwarcia ofert) każdy Wykonawca, (który nie złożył wraz z ofertą oświadczenia o tym, że nie należy do żadnej grupy kapitałowej) złoży bez dodatkowego wezwania oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach