Przetargi.pl
Remont dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej na terenie Gminy Mirzec

Gmina Mirzec ogłasza przetarg

  • Adres: 27-220 Mirzec, Mirzec Stary
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 412 713 033 , fax. 412 713 033
  • Data zamieszczenia: 2018-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mirzec
    Mirzec Stary 9
    27-220 Mirzec, woj. świętokrzyskie
    tel. 412 713 033, fax. 412 713 033
    REGON: 291010330
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ugmirzec.sisco.info

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej na terenie Gminy Mirzec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania jest realizacja zadania pn. „Remont dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej na terenie Gminy Mirzec” Część I – Remont drogi gminnej nr 347008 T Mirzec – Stara Wieś Zakres zadania obejmuje w szczególności: - frezowanie nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej na powierzchni 1587,60 m2 - wymiana podbudowy metodą MC grubości 30 cm - 2249,10 m2 - wymiana nawierzchni mineralno-bitumicznej warstwy wiążącej gr. 5 cm -1587,60 m2 - wymiana nawierzchni mineralno-bitumicznej warstwy ścieralnej gr. 4 cm -1587,60 m2 - odtworzenie rowów przydrożnych na całej długości drogi 441 mb - odtworzenie przepustów pod zjazdami na łącznej długości 162 mb - regulacja istniejących korytek typu Krakowskie na długości 441 mb. Część II – Remont drogi gminnej nr 347013 T Małyszyn – Krzewa Zakres zadania obejmuje w szczególności: - frezowanie nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej na powierzchni 4 200 m2 - wymiana nawierzchni mineralno-bitumicznej warstwy wiążącej gr. 5 cm – 4 200 m2 - wymiana nawierzchni mineralno-bitumicznej warstwy ścieralnej gr. 4 cm – 4 200 m2 - obustronne odtworzenie poboczy z kruszywa naturalnego na szerokości 0,75 cm na całej długości drogi tj. 1 050 mb; - oczyszczenie przepustu o śr. Ø 100 cm z namułu na długości 10 mb - oczyszczenie rowów z namułu o gr. 20cm z wyprofilowaniem skarp rowu na długości 30 mb - umocnienie skarp i dna rowu płytami ażurowymi 40x60x8 cm na podsypce cementowo piaskowej na powierzchni 60 m2 Część III – Remont drogi gminnej nr 347010 T Gadka Majorat Zakres zadania obejmuje w szczególności: - frezowanie nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej na powierzchni 2 800 m2 - wymiana nawierzchni mineralno-bitumicznej warstwy wiążącej gr. 5 cm – 2 800 m2 - wymiana nawierzchni mineralno-bitumicznej warstwy ścieralnej gr. 4 cm – 2 800 m2 - odtworzenie poboczy oraz zjazdów do posesji na powierzchni całkowitej 1 610 m2 - odtworzenie rowów przydrożnych na całej długości drogi 441 mb - oczyszczenie rowów z namułu o grubości 30 cm bez naruszania skarp rowu na długości 556 mb - odtworzenie przepustów rurowych pod zjazdami o średnicy Ø 400 mm na łącznej długości 224 mb - regulacja istniejących korytek typu Krakowskiego na długości 428 mb.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Część I – 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) Część II – 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych) Część III – 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie określonych wymagań. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. Nr 3 do SIWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda dostarczenia zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia udowadniającego, że wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego, oraz że stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów (dokument składany na wezwanie Zamawiającego). W szczególności dokument powinien określać: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia oraz czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wzór zobowiązania określa załącznik nr 5A do SIWZ. 2. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. od 6.2.1. do 6.2.4. (dokument składany na wezwanie Zamawiającego). 3. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt od 6.2.1. do 6.2.4. dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (dokument składany na wezwanie Zamawiającego).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach