Przetargi.pl
Remont dróg gminnych na terenie Gminy Stary Sącz

Gmina Stary Sącz ogłasza przetarg

  • Adres: 33340 Stary Sącz, ul. Stefana Batorego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 446 02 70 , fax. 18 446 02 73
  • Data zamieszczenia: 2018-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stary Sącz
    ul. Stefana Batorego 25
    33340 Stary Sącz, woj. małopolskie
    tel. 18 446 02 70, fax. 18 446 02 73
    REGON: 49189311500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stary.sacz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg gminnych na terenie Gminy Stary Sącz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z remontem dróg gminnych na terenie Gminy Stary Sącz. 2. Na przedmiot zamówienia składają się dwie części: CZĘŚĆ 1: Remont dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej, w tym: a) Remont drogi gminnej nr 294233K Barcice Górne - Głucha Dolina w km 0+270 - 0+477 b) Remont drogi gminnej Na os. Gaj w Łazach Biegonickich w km 0+098-0+188 c) Remont drogi gminnej nr 294261K Łazy Biegonickie – Wójcikówka granica (Janikówka - Majdan) w Łazach Biegonickich w km 0+455-0+630 d) Remont drogi gminnej Na Groń w Gaboniu Praczka w km 0+000 - 0+237 e) Remont drogi gminnej Na Stawki w Barcicach Dolnych w km 0+000 - 0+130 f) Remont drogi gminnej Na Ogrody w Przysietnicy w km 0+100 - 0+225 g) Remont drogi gminnej nr 294226K Barcice Górne – Wola Krogulecka – os. Łąki w Woli Kroguleckiej w km 0+890-1+000 h) Remont drogi gminnej Do Garwoli w Woli Kroguleckiej w km 0+000 - 0+170 i) Remont drogi gminnej 294275K Moszcz. W – ul. Szmaciarska Gaj Działy w Moszczenicy Wyżnej j) Remont drogi gminnej Na Pierzchałówkę w Gaboniu CZĘŚĆ 2: Remont dróg gminnych o nawierzchni betonowej, w tym: a) Remont drogi gminnej Do Stopki dz. nr 508 w Przysietnicy w km 0+000-0+100 b) Remont drogi gminnej Do Gaworka dz. nr 289 w Skrudzinie w km 0+000 - 0+166 c) Remont drogi gminnej Do Sekułów w Myślcu w km 0+000 - 0+212 3. Szczegółowy zakres robót objętych przedmiotem zamówienia określają: Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót oraz Przedmiary robót (Załączniki nr 4.1 i 4.2 do SIWZ). Uwaga: 1. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji technicznej opisując przedmiot zamówienia wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 2. Zamawiający zaleca aby Wykonawcy przed złożeniem oferty dokonali wizji przyszłego terenu budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 1. Wykonawcy składający ofertę na CZĘŚĆ 1: 8 000,00 zł, 2. Wykonawcy składający ofertę na CZĘŚĆ 2: 3 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1. Oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ): W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie 2. Oryginał dokumentu wadialnego, w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz. 3. Kosztorys ofertowy, sporządzony na podstawie przedmiaru robót. 4. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (załącznik Nr 8 do SIWZ – przykładowy wzór) – jeżeli dotyczy. 5. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ustawy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach