Przetargi.pl
Remont dróg gminnych na terenie Gminy Raciechowice w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 32415 Raciechowice,
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 3725201 , fax. 012 3725200
  • Data zamieszczenia: 2018-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy 277
    32415 Raciechowice, woj. małopolskie
    tel. 012 3725201, fax. 012 3725200
    REGON: 00054559600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.raciechowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg gminnych na terenie Gminy Raciechowice w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont dróg gminnych na terenie Gminy Raciechowice w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych. Część nr 1 zamówienia: Zadanie nr 1) Remont drogi gminnej Gruszów - Mogiłki 540481K w km 0+000 do km 0+130 oraz w km 0+500 do km 1+500, Zadanie nr 2) Remont drogi gminnej Sawa - Bojańczyce nr 540471K w km 3+500 do km 4+125. Część nr 2 zamówienia: Zadanie nr 3) Remont drogi gminnej Czasław za Lasem 540473K w km 0+680 do km 1+400, Zadanie nr 4) Remont drogi gminnej Poznachowice Górne - Podoły nr 540493K w km 0+650 do km 1+100, Zadanie nr 5) Remont drogi gminnej Zalesiany - Gruszów nr 540476K w km 0+000 do km 0+350.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: dla części nr 1 – zadanie nr 1 i 2 – 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy PLN), dla części nr 2– zadanie nr 3, 4 i 5 – 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy PLN).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie to składa każdy z Wykonawców z osobna.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach