Przetargi.pl
Remont dróg gminnych gruntowych

Gmina Susz ogłasza przetarg

  • Adres: 14240 Susz, ul. Wybickiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 552 786 015 , fax. 552 786 222
  • Data zamieszczenia: 2017-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Susz
    ul. Wybickiego 6
    14240 Susz, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 552 786 015, fax. 552 786 222
    REGON: 53030100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg gminnych gruntowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych pn.: ,,Remont dróg gminnych gruntowych”. 2. Opis przedmiotu zamówienia na zadanie pn.: „Remont dróg gminnych gruntowych” obejmuje: Zadanie I: Remont dróg gminnych gruntowych - I grupa (Adamowo, Babięty Wielkie, Bałoszyce, Czerwona Woda, Emilianowo, Huta, Jawty Małe, Jawty Wielkie, Jakubowo Kisielickie, Krzywiec, Redaki, Różanki, Różnowo, Żakowice): • profilowanie mechaniczne korony dróg, wyrównanie kolein i poszerzenie dwustronne pobocza pasa drogowego o szerokości po 20 cm oraz zagęszczenie mechaniczne walcem obejmuje drogi gruntowe z terenu gminy oraz ulice gruntowe w granicach miasta Ilość – 78,88 km • uzupełnienie kruszywem odcinków dróg w miejscach: podmokłych, zaniżonych i rozjeżdżonych do wyremontowania należy użyć kruszywa naturalnego – żwirów z domieszką 35% kruszywa łamanego 0/31,5 mm oraz mechanicznym zagęszczeniu walcem i wyprofilowaniu - ilość 4 420,00 ton Zadanie II: Remont dróg gminnych gruntowych - II grupa (Bornice, Bronowo, Brusiny, Chełmżyca, Falknowo, Grabowiec, Januszewo, Kamieniec, Lubnowy Małe, Lubnowy Wielkie, Michałowo, Olbrachtowo, Olbrachtówko, Piotrkowo, Rudniki, Ulnowo, Susz): • profilowanie mechaniczne korony dróg, wyrównanie kolein i poszerzenie dwustronne pobocza pasa drogowego o szerokości po 20 cm oraz zagęszczenie mechaniczne walcem obejmuje drogi gruntowe z terenu gminy oraz ulice gruntowe w granicach miasta Ilość – 77,44 km • uzupełnienie kruszywem odcinków dróg w miejscach: podmokłych, zaniżonych i rozjeżdżonych do wyremontowania należy użyć kruszywa naturalnego – żwirów z domieszką 35% kruszywa łamanego 0/31,5 mm oraz mechanicznym zagęszczeniu walcem i wyprofilowaniu - ilość 4 550,00 ton • korytowanie podłoża na głębokość średnio 15 cm wraz z wbudowaniem części materiału pochodzącego z korytowania odległości 100m od miejsca wydobycia oraz wywozem nadmiaru materiału na odległość do 1km (ul. Wiejska w Suszu) – 400,00 m2 3. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części Instrukcji dla Wykonawców „obiektem” lub „przedmiotem zamówienia”. 4. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji na okres minimum 6 miesięcy. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w załączniku Nr VI - Wykaz dróg i ulic gminnych – zakres rzeczowy, SIWZ oraz wzorach umów. 6. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie ustaleń ze SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną oraz z zakresem rzeczowym stanowiącym załącznik nr VI do Siwz. 7. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV: 45 23 31 42-6, 45 23 31 41-9 8. Do ceny oferty należy wliczyć koszty określone w § XIII SIWZ. 9. Zastosowanie w dokumentacji projektowej, oraz w innych dokumentach, wszelkich znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę ma na celu wyłącznie wskazanie oczekiwanych przez Zamawiającego parametrów technicznych i jakościowych. W takim przypadku Wykonawca może zaoferować produkty „równoważne” pod warunkiem, że ofertowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same, jak wskazane w dokumentacji projektowej lub w innych dokumentach. Wykonawca, który oferuje produkty równoważne jest obowiązany wykazać, że produkty te spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 10. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników oraz określone we właściwym akcie prawa Unii Europejskiej. 11. Wykonawca lub/i wskazany przez niego Podwykonawca zobowiązuje się do tego, by wszyscy pracownicy wykonujący roboty budowlane w ramach niniejszego zamówienia byli w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. -Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). 12. W celu potwierdzenia spełnienia wymogu, o którym mowa wyżej, Wykonawca lub/i wskazany przez niego Podwykonawca, zobowiązany jest złożyć przed rozpoczęciem robót budowlanych, nie później niż w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy, oświadczenie o wykonywaniu wskazanych przez Zamawiającego czynności przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 Kodeksu Pracy. 13. Za niedopełnienie wymogu zatrudnienia pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę, ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia zatrudnienia pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy) oraz liczby miesięcy w okresie realizacji umowy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu - za każdą osobę poniżej liczby wymaganych pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę wskazanej przez Wykonawcę w złożonym oświadczeniu. 14. Zamawiający jest uprawniony do odstąpienia od Umowy, jeżeli Wykonawca, pomimo wezwania Zamawiającego, nie złoży oświadczenia, o którym mowa w punkcie 12, w terminie 7 dni od dnia otrzymania wezwania 15. Zamawiający ma prawo do dokonania kontroli w zakresie określonym w art. 36 ust. 8a ustawy Pzp. 16. Zgodnie z art. 36b ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz do podania nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na podstawie przepisów ustawy pzp. 17. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.). 18. Zamawiający informuje, że na etapie składania ofert nie żąda przedłożenia kosztorysu ofertowego wg załączonego do SIWZ przedmiaru robót. Przedmiotowy kosztorys ofertowy wybrany Wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć przed podpisaniem umowy. 19. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 20. Zamawiający nie dopuszcza i nie przewiduje składania ofert wariantowych. 21. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - liczba zadań 2. W ramach poszczególnych zadań nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub więcej zadań. 22. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 / 7.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach