Miasto i Gmina Ostrzeszów ogłasza przetarg
- Adres: 63-500 Ostrzeszów, ul. Zamkowa
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 627 320 600 , fax. 627 320 601
- Data zamieszczenia: 2019-03-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Ostrzeszów
ul. Zamkowa 31
63-500 Ostrzeszów, woj. wielkopolskie
tel. 627 320 600, fax. 627 320 601
REGON: 25085514000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dróg gminnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest remont gminnych dróg gruntowych na terenie miasta i gminy Ostrzeszów. 2. Zamówienie zostało podzielone na dwie części: Część nr 1 - „Remont dróg gruntowych żużlem paleniskowym, profilowanie dróg równiarką, ścinka poboczy" Części nr 2 – „Remont dróg gruntowych tłuczniem i destruktem bitumicznym” 3. Szczegółowy opis i warunki realizacji zamówienia określa dokumentacja projektowa (zał. nr 5 do SIWZ), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (zał. nr 6 do SIWZ) oraz postanowienia umowy (wzór umowy - zał. nr 3 do SIWZ) i specyfikacji istotnych warunków zamówienia KOM.271.4.2019. Podane przez Zamawiającego ilości robót są ilościami szacunkowymi przyjętymi dla potrzeb przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, w tym dla oceny ofert. Rzeczywista, ostateczna ilość robót wykonywanych w okresie obowiązywania umowy, będzie uzależniona od faktycznych potrzeb, określonych przez Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający będzie sukcesywnie zlecał Wykonawcy roboty w miarę potrzeb, wynikających ze stanu technicznego dróg. Zamawiający gwarantuje wykonanie prac do wartości minimum 80% ceny ofertowej. 4. Roboty wykonywane będą na czynnych dla ruchu drogach gminnych, przy zachowaniu obowiązujących przepisów i warunków bhp podczas prowadzenia robót drogowych. 5. W zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych spadki podłużne jezdni nie przekroczą wartości dopuszczalnych. 6. Miejsce wykonania zamówienia (teren objęty realizacją przedmiotu zamówienia): drogi gminne na terenie miasta i gminy Ostrzeszów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Dotyczy Części Nr 1 zamówienia - w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Wykonawca musi wykazać posiadanie ważnego, właściwego dla terenu objętego realizacją przedmiotu zamówienia, zezwolenia (decyzja i wpis do Rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarowania odpadami - BDO), zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 992 z późn. zm.), na przetwarzanie (wykorzystanie, odzysk) oraz transport odpadu, tj. żużla paleniskowego; b) Dotyczy Części Nr 2 zamówienia - w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Wykonawca musi wykazać posiadanie ważnego, właściwego dla terenu objętego realizacją przedmiotu zamówienia, zezwolenia (decyzja i wpis do Rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarowania odpadami - BDO), zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 992 z późn. zm.), na przetwarzanie (wykorzystanie, odzysk) oraz transport odpadu, tj. destruktu bitumicznego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, p r z e k a z u j e Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ).Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie, o którym mowa wyżej, powinno w sposób wyraźny i jednoznaczny wrażać wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie, odpowiedniego zasobu, w szczególności: a) jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo), chyba że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia czego niezbędne będzie załączenie do oferty umowy spółki cywilnej). Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym, jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 4. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remonty cząstkowe dróg wojewódzkich na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Ostrowie Wlkp. (z podziałem na 2 części).
Dodano: 2024-05-21 - Przebudowa ulicy Władysława Jagiełły w Ostrzeszowie
Dodano: 2024-04-25 - Modernizacja ul. Piaskowej w Ostrzeszowie
Dodano: 2024-04-24 - Remont dróg gminnych na terenie miasta i gminy Ostrzeszów
Dodano: 2024-04-24 - Bieżące naprawy dróg gminnych (nawierzchnie z kostki betonowej, kamiennej)
Dodano: 2024-04-18 - Remonty bieżące dróg na terenie miasta Konina
Dodano: 2024-04-16 - Remont dróg gruntowych na terenie Gminy Rakoniewice
Dodano: 2024-03-28 - Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych na odcinku drogi Sokolna - Kanał Sokoleński dz.nr 265, 468 obręb Sokolna
Dodano: 2024-03-14 - „Mechaniczne profilowanie i wałowanie nawierzchni dróg i ulic gruntowych oraz gruntowych ulepszonych na terenie gminy Pobiedziska, w roku 2024”
Dodano: 2024-03-11 - Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg gminnych
Dodano: 2024-03-04