Przetargi.pl
Remont dróg gminnych

Gmina Gowarczów ogłasza przetarg

  • Adres: 26225 Gowarczów, pl. XX-lecia
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 48 6724037, 6724022 , fax. 48 6724744, 6724037 w. 24
  • Data zamieszczenia: 2018-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gowarczów
    pl. XX-lecia 1
    26225 Gowarczów, woj. świętokrzyskie
    tel. 48 6724037, 6724022, fax. 48 6724744, 6724037 w. 24
    REGON: 67022368100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://gowarczow.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg gminnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont dróg gminnych przy ul. Tadeusza Kościuszki, ul. Wojska Polskiego, ul. Stanisława Żuka, 2.1. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: Część I remont drogi gminnej ul. Tadeusza Kościuszki w miejscowości Gowarczów na odcinku 250,00 mb Powyższa inwestycja zlokalizowana jest na terenie powiatu koneckiego w Gminie Gowarczów w pasie drogowym drogi gminnej na działkach o numerach ewidencyjnych 4483, 902, 4484 obręb geodezyjny Gowarczów Droga na całym odcinku ma jezdnię o nawierzchni asfaltowej o szerokości: średnio 4,6 m ułożoną częściowo w krawężniku na odcinku 165,0 m, średnio 5,2 m przy cmentarzu ułożoną z jednej strony w krawężniku na odcinku 85,0 m. Nawierzchnia jest popękana lecz bez większych ubytków. Przewidziane roboty do wykonania: - frezowanie korekcyjne głównie w obrębie skrzyżowań, - oczyszczenie krawędzi jezdni z przycięciem poboczy i odwiezieniem urobku na odkład, - regulacja wysokościowa studzienek kanalizacyjnych i wodociągowych, - wykonanie nakładki z masy mineralno - asfaltowej AC8S grubości 4 cm po zagęszczeniu. Remont drogi ma na celu poprawienie bezpieczeństwa ruchu drogowego na w/w odcinku drogi. Część II remont drogi gminnej ul. Wojska Polskiego w miejscowości Gowarczów na odcinku 482 mb Powyższa inwestycja zlokalizowana jest na terenie powiatu koneckiego w Gminie Gowarczów pasie drogowym drogi gminnej na działce o numerze ewidencyjnym 1164 obręb geodezyjny Gowarczów Droga na całym odcinku ma jezdnię o nawierzchni asfaltowej o szerokości średnio 5,5 m ułożoną w krawężniku. Nawierzchnia jest popękana lecz bez większych ubytków. Przewidziane roboty do wykonania: - rozebranie istniejącego chodnika po stronie lewej na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową do skrzyżowania z drogą gminną ulicą Armii Ludowej, ułożenie na tym odcinku nowego krawężnika i chodnika, - frezowanie korekcyjne głównie w obrębie skrzyżowań, - oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową, - wykonanie nakładki z masy mineralno - asfaltowej AC8S grubości 4 cm po zagęszczeniu. Remont drogi ma na celu poprawienie bezpieczeństwa ruchu drogowego na w/w odcinku. Część III remont poprzez utwardzenie powierzchni gruntu na działce budowlanej o numerze ewidencyjnym 1161/5 ul. Stanisława Żuka na odcinku 181,00 mb Powyższa inwestycja zlokalizowana jest na terenie powiatu koneckiego w Gminie Gowarczów na działce gminnej o numerze ewidencyjnym 1162/5 obręb geodezyjny Gowarczów Początek drogi na skrzyżowaniu z drogą gminną o nawierzchni asfaltowej - ul. Żuka w km 0+000. Od km 0+000 do km 0+008,5 droga o jezdni szerokości 6,0 m, nawierzchni asfaltowej w stanie dobrym nie wymagającym remontu. Od km 0+008,5 do km 0+068,5 droga z płyt drogowych żelbetowych szerokości 6,0 m w krawężniku, obustronne chodniki. Od km 0+068,5 do km 0+189,5 droga gruntowa wzmocniona materiałem kamiennym szerokości 5,0 m, chodnik po stronie prawej do zjazdu na teren obiektów szkolnych. Od km 0+008,5 do km 0+086,5 wykonanie jezdni o nawierzchni asfaltowej szerokości 6,0 m. Przy projektowanym ogrodzeniu boiska sportowego od strony północnej wykonać plac postojowy dla autobusu szkolnego o wymiarach 14,0 m; 11,0 m z linią zatrzymania 20,0m - trapez o powierzchni (14,0+11,0)*20,0 /2=250,0 m2. Od km 0+086,5 do km 0+189,5 wykonanie jezdni o nawierzchni asfaltowej szerokości 4,0 m oraz poboczy z kruszywa łamanego po stronie lewej szerokości 0,75 m. Przewidziane roboty do wykonania: - rozebranie nawierzchni z płyt drogowych, - profilowanie wraz z wykonaniem koryta na całej szerokości jezdni, miejsca postojowego dla autobusu szkolnego i poboczy z odwiezieniem urobku na odkład, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, - regulacja wysokościowa studzienek kanalizacyjnych i wodociągowych, - wykonanie nawierzchni z masy mineralno - asfaltowej AC11S grubości 5 cm po zagęszczeniu. - wykonanie poboczy z kruszywa łamanego. Jezdnia: Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 5 cm; Podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 gr. 23 cm; Pobocza: Nawierzchnia z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 10 cm. Założenia wyjściowe do kosztorysowania: - nakłady rzeczowe poszczególnych robót wyliczyć na podstawie KNNR korzystając z ogólnodostępnych na rynku programów do kosztorysowania np. NORMA; - roboty ziemne należy wykonać mechanicznie a tam gdzie jest to miemożliwe ręcznie, nadmiar odwozimy na odkład do 2 km; - materiały pochodzące z rozbiórki odwozimy na odkład do 2 km; - nawierzchnie nieulepszone wykonane z kruszywa łamanego; - masa mineralno - asfaltowa dowożona z odległości do 30 km. Utwardzenie działki ma na celu poprawienie bezpieczeństwa ruchu drogowego. Materiał z rozbiórki (destrukt oraz płyty betonowe) należy odwieźć w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Materiał jest własnością Zamawiajacego. Uwaga: Jeżeli w SIWZ lub w załącznikach do SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający –zgodnie z art. 29 ust 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy Pzp- wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, rozwiązań itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w dokumentacji przetargowej (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). 2.2. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej przedmiarem robót. 2.3. Prace towarzyszące oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: 1) organizacja i zabezpieczenie placu budowy, 2) pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania, w tym inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza 3) badania zagęszczenia podbudowy dróg 4) uporządkowanie terenu po budowie, 5) likwidacja placu budowy oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. 2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia, zgodnie z ustawą Pzp. 2.5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres min. 3 lat. 3. Zamawiający wymaga, by osoby wykonujące niesamodzielne czynności (tj. osoby nie będące kierownikiem budowy, kierownikami robót itp.) w n/w zakresie dot. realizacji zamówienia: roboty dot. Przebudowy i budowy dróg, były przez Wykonawcę -a także przez podwykonawców, w przypadku gdy w/w zakres prac byłby powierzany podwykonawcom- zatrudnione na podstawie umowy o pracę (na czas nieokreślony lub na czas określony). Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę powyższych wymagań, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa projekt umowy (zał. do SIWZ). 4. Przedmiot zamówienia uwzględnienia wymagania w zakresie dostępności realizowanego obiektu dla osób niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: dla Części I remont drogi gminnej ul. Tadeusza Kościuszki 500.00 (słownie: pięćset 00/100) złotych, dla Części II remontu drogi gminnej ul. Wojska Polskiego 1.500,00 (słownie: tysiąc pięćset 00/100) złotych, dla Części III remont poprzez utwardzenie powierzchni gruntu na działce budowlanej ul. Stanisława Żuka 1.000,00 (słownie: tysiąc 00/100) złotych, UWAGA! Jeżeli Wykonawca składa ofertę na wszystkie części to wadium wnosi w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące 00/100) złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oryginał dokumentu zabezpieczenia wadialnego, w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów: 1) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, załączy do oferty Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu każdego z w/w podmiotów. 2) w celu wykazania spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, dla każdego z tych podmiotów odrębnie. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje prace, których wskazane zdolności dotyczą. Przykładowy wzór formularza zobowiązania stanowi załącznik do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, składa Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, z późn. zm.). Wzór oświadczenia określony jest w zał. do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach