Gmina Bochnia ogłasza przetarg
- Adres: 32-700 Bochnia, ul. Kazimierza Wielkiego
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 14 6123361 w. 26 , fax. 146 119 922
- Data zamieszczenia: 2020-05-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Bochnia
ul. Kazimierza Wielkiego 26
32-700 Bochnia, woj. małopolskie
tel. 14 6123361 w. 26, fax. 146 119 922
REGON: 53217400000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bochnia-gmina.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dróg dojazdowych do gruntów rolnych w miejscowościach: Baczków i Gawłów - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont dróg dojazdowych do gruntów rolnych w następujących miejscowościach: Zadanie nr 1 w miejscowości Baczków na drodze stanowiącej działkę o nr ewidencyjnym 611 w zakresie: roboty ziemne, podbudowa z tłucznia kamiennego, nawierzchnia z masy mineralno – bitumicznej, pobocza z tłucznia kamiennego; Zadanie nr 2 w miejscowości Gawłów na drodze stanowiącej działkę o nr ewidencyjnym 462/1, 206/1 w zakresie: roboty ziemne, podbudowa z tłucznia kamiennego, nawierzchnia z tłucznia kamiennego, pobocza ziemne; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w przedmiarach i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zamieszczonych na stronie internetowej. Zadanie jest współfinansowane ze środków budżetu Państwa w ramach przyznanej dotacji. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – liczba CZĘŚCI 2 CZĘŚĆ Nr 1 obejmuje zadanie nr 1 CZĘŚĆ Nr 2 obejmuje zadanie nr 2 Obowiązek wynikający z art. 8a ustawy Pzp, dotyczący informacji RODO został opisany w rozdziale III SIWZ pkt. 3.5 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233226-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy – zał. Nr 1 2. Pisemne zobowiązanie podmiotów lub inny dokument na zasobach których Wykonawca, będzie polegał w trybie art. 22a „uPzp”, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Kosztorys ofertowy uproszczony złożony w oryginale na podstawie załączonego przedmiaru. 4. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów do niej załączonych (np. z aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, odpisu z właściwego rejestru). Dla ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego – zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp: wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. Wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa musi być ona potwierdzona za zgodność z oryginałem notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa ul. Zapłocie w Brzezince
Dodano: 2023-06-22 - Zagospodarowanie terenu budynku mieszkalno- usługowego zlokalizowanego w Oświęcimiu, Plac Słoneczny 4 w ramach zadania inwestycyjnego „Rozbudowa, nadbudowa, przebudowa budynku usługowo- mieszkalnego zlokalizowanego w Oświęcimiu, Plac Słoneczny 4”
Dodano: 2021-02-28 - Zagospodarowanie terenu budynku mieszkalno- usługowego zlokalizowanego w Oświęcimiu, Plac Słoneczny 4 w ramach zadania inwestycyjnego „Rozbudowa, nadbudowa, przebudowa budynku usługowo- mieszkalnego zlokalizowanego w Oświęcimiu, Plac Słoneczny 4”
Dodano: 2020-08-05 - Remont dróg gminnych
Dodano: 2020-07-23 - Remont dróg dojazdowych do pól
Dodano: 2020-07-21 - Remont dróg dojazdowych do pól
Dodano: 2020-06-17 - Remont drogi dojazdowej do pól w km 0+000 – 1+640 Piotrkowice Wielkie – Dalewice
Dodano: 2020-06-03 - Remont drogi gminnej nr 510180K - ul. Borowiec w Zaborzu w km 0+000,00 - 0+328,40 oraz w km 0+510,00 - 1+452,00, Gmina Oświęcim
Dodano: 2019-09-10 - Przebudowa i Remont dróg na terenie Gminy Zawoja w roku 2019 –etap II
Dodano: 2019-08-19 - Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych Łyszkowice - Biórków Wielki dł.1300m w km 0+000 do km 1+300 na dz. nr ewidencyjny gruntów 178 położonej w miejscowości Łyszkowice i 599 położonej w miejscowości Biórków Wielki
Dodano: 2019-08-13