Przetargi.pl
Remont Domu Studenckiego Politechniki Wrocławskiej T-15 przy ul. Wittiga 6 we Wrocławiu

Politechnika Wrocławska ogłasza przetarg

  • Adres: 50-370 Wrocław, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3202182,3203145 , fax. 71 3202143
  • Data zamieszczenia: 2016-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Wrocławska
    ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27 27
    50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3202182,3203145, fax. 71 3202143
    REGON: 55181193009000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.pwr.edu.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont Domu Studenckiego Politechniki Wrocławskiej T-15 przy ul. Wittiga 6 we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont Domu Studenckiego Politechniki Wrocławskiej T-15 przy ul. Wittiga 6 we Wrocławiu 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 7 do SIWZ - Dokumentacja projektowa. Szczegółowy zakres prac określa Załącznik nr 7.1 dokumentacji - zakres remontu T-15. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ 3. Wykonawca udziela Zamawiającemu minimalnego okresu gwarancji - 5 lat (60 miesięcy) na wykonany przedmiot umowy. Szczegóły dotyczące rękojmi i gwarancji znajdują się w § 10 wzoru umowy (zał. nr 8 do SIWZ). Zamawiający w kryteriach oceny ofert będzie oceniał wydłużenie okresu gwarancji. 4. Roboty budowlane będą wykonywane na czynnym obiekcie. Wykonawca podczas prowadzenia robót jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu remontu celem ograniczenia hałasu oraz zapylenia i zanieczyszczenia obiektu w wyniku prowadzonych prac. Zamawiający dopuszcza prowadzenie prac od poniedziałku do soboty w godzinach: 8:00 - 22:00, z zaznaczeniem, że prace głośne ( np. przekucia, prace z elektronarzędziami, itp.) mogą być prowadzone tylko od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00. Nie należy prowadzić żadnych prac w okresie Juwenaliów (08-13.05.2017 r.) oraz Świąt Bożego Narodzenia (24-26.12.2016 r.) i Wielkanocy (15-17.04.2017 r.) 5. Po zakończeniu prac wykonawca zobowiązany jest do doprowadzenia placu budowy do stanu użytkowego (do zakwaterowania), tj. kompleksowego posprzątania polegającego m.in. na dokładnym umyciu: okien (od wewnątrz i od zewnątrz wraz z ramami okiennymi ), drzwi, podłóg, sprzętu AGD, odkurzeniu mebli (ewentualnie praniu tapicerki jeśli będzie nieodpowiednio zabezpieczona) i innych potrzebnych pracach porządkowych. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość korzystania z jednego dźwigu osobowego pod warunkiem uzgodnienia zasad użytkowania i sposobu zabezpieczenia z użytkownikiem oraz pokrycia kosztów konserwacji w okresie korzystania. 7. Wykonawca odpowiada za wszelkie uszkodzenia wyposażenia pomieszczeń po przekazaniu terenu remontu. 8. Wykonawcę obowiązuje bezwzględny zakaz przebywania na budynku poza godzinami pracy bez wiedzy Zamawiającego. 9. Zamawiający nie wyraża zgody na montaż zsypu systemowego. 10. Zamawiający dopuszcza udostępnienie pomieszczenia na zaplecze biurowe budowy, ok 20m2, do uzgodnienia w trakcie wprowadzenia Wykonawcy na budowę. 11. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 14.06.2017 r. Prace będą wykonywane etapowo wg załączonych wytycznych do harmonogramu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na cały okres związania ofertą, w wysokości 30 000 PLN.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja - czas trwania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.pwr.edu.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach