Przetargi.pl
Remont domu studenckiego Feniks

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61875 Poznań, al. Niepodległości
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8569000, 8569500 , fax. 618 543 988
  • Data zamieszczenia: 2017-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
    al. Niepodległości 10
    61875 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8569000, 8569500, fax. 618 543 988
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont domu studenckiego Feniks
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w domu studenckim Feniks zlokalizowanym w Poznaniu przy ul. Dożynkowej 9F polegających na: • Remoncie pomieszczeń na III piętrze (poddasze) • Remoncie wejść ewakuacyjnych • Remoncie schodów wejścia głównego z budową podjazdu • Remoncie holu wejściowego, portierni i instalacji platformy dla osób niepełnosprawnych (wraz z uruchomieniem i uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie – UDT). Zakres prac został określony w projekcie budowlanym opracowanym przez HDR S.C. Dominik Depczyński, Tomasz Haska pt. „Remont Domu Studenckiego Feniks przy ul. Dożynkowej 9F w Poznaniu” Uwaga! Dokumentacja projektowa dotyczy całego domu studenckiego. Z uwagi na możliwość realizacji remontu tylko w okresie wakacyjnym, jego zakres został ograniczony w bieżącym zamówieniu do punktów wymienionych powyżej. Dla ułatwienia wyceny podajemy, że są to roboty ujęte w obmiarach robót budowlanych i instalacyjnych w pozycjach: cały dział 1, cały dział 2, z działu 3.1 pozycje3.1.1, 3.1.2, 3.1.3, 3.1.7, 3.1.8, 3.1.9, 3.1.10, 3.1.11, cały dział 3.4 oraz w obmiarach elektrycznych - cały dział 4. Ponadto zakres zamówienia obejmuje wywóz i utylizację materiałów pochodzących z rozbiórki, przygotowaniu pomieszczeń do remontu (wyniesienie mebli, osłona drzwi, okien, grzejników), umeblowaniu pokoi po remoncie, umyciu okien, parapetów, grzejników, drzwi . Pokoje po remoncie muszą być gotowe do zamieszkania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu, obowiązany jest wnieść wadium w terminie składania ofert – w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Wadium można wnieść przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Al. Niepodległości 10 w BZ WBK 3 Oddział Poznań 54 10901359 0000000035018918. 2. Wadium musi być ważne przez okres związania ofertą. Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 wyklucza się z postępowania. 3. Kserokopię dowodu wniesienia wadium lub gwarancji (poręczenia) należy załączyć do oferty. 4. Oryginał gwarancji lub poręczenia należy złożyć w miejscu składania ofert przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp. 6. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, ale zostanie pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę. 7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w ustawie Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach