Przetargi.pl
Remont Domów Studenta nr 1, 2, 7 w Katowicach

Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3592048 , fax. 32 3592048
  • Data zamieszczenia: 2016-05-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
    ul. Bankowa 12 12
    40-007 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 3592048, fax. 32 3592048
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont Domów Studenta nr 1, 2, 7 w Katowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia.
    1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu Domów Studenta nr 1, 2, 7 w Katowicach.
    2) Zakres prac obejmuje:
    a) Remont łazienek, malowanie pokoi studenckich w Domu Studenta Nr 1 (cz. A);
    b) Remont dachu w Domu Studenta Nr 1, remont kominów w Domu Studenta Nr 7 (cz. B);
    c) Malowanie pokoi, remont sanitariatów strona wyższa w Domu Studenta Nr 2 (cz. C);
    d) Remont magazynów pościeli, remont klatek schodowych w segmentach A, C, D (cz. D).
    3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2A-E do SIWZ pn.: dokumentacja techniczna, które zawierają:
    a) Przedmiary robót:
    - Remont łazienek, malowanie pokoi studenckich w Domu Studenta Nr 1 (cz. A) - załączniki nr 2A1-2A5,
    - Remont dachu w Domu Studenta Nr 1, remont kominów w Domu Studenta Nr 7 (cz. B) - załączniki nr 2B1-2B3,
    - Malowanie pokoi, remont sanitariatów strona wyższa w Domu Studenta Nr 2 (cz. C) - załączniki nr 2C1-2C5,
    - Remont magazynów pościeli, remont klatek schodowych w segmentach A, C, D w Domu Studenta Nr 7 (cz. D) - załączniki nr 2D1-2D5.
    b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) - załącznik nr 2E;
    2. Termin gwarancji.
    Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane.
    Na zastosowane materiały, urządzenia itp. Wykonawca udzieli gwarancji nie krótszej niż gwarancja udzielona na roboty budowlane, a jeżeli gwarancja producenta jest dłuższa, zgodnie z gwarancją producenta.
    Bieg terminów gwarancji rozpoczyna się z chwilą podpisania protokołu odbioru końcowego.
    Jeżeli dla zachowania ważności warunków udzielonej gwarancji wymagane są przeglądy, konserwacje czy inne czynności serwisowe związane z właściwym użytkowaniem (materiałów, urządzeń, rzeczy itp.), wszystkie te czynności muszą zostać zapewnione przez Wykonawcę, a także uwzględnione w cenie oferty.
    3. Opis części zamówienia w przypadku dopuszczenia składania ofert częściowych. Informacja dotycząca ofert wariantowych.
    1) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z podziałem:
    a) W zakresie części A - Remont łazienek, malowanie pokoi studenckich w Domu Studenta Nr 1,
    b) W zakresie części B - Remont dachu w Domu Studenta Nr 1, remont kominów w Domu Studenta Nr 7,
    c) W zakresie części C - Malowanie pokoi, remont sanitariatów strona wyższa w Domu Studenta Nr 2
    d) W zakresie części D - Remont magazynów pościeli, remont klatek schodowych w segmentach A, C, D w Domu Studenta Nr 7
    2) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
    4. Termin realizacji zamówienia.
    Wymagany termin realizacji zamówienia:
    1) CZĘŚĆ A - Przekazanie terenu robót nastąpi nie wcześniej niż na 4 dni przed terminem rozpoczęcia robót:
    a) roboty malarskie - rozpoczęcie robót nie wcześniej niż 04.08.2016, zakończenie do 15.09.2016,
    b) remont sanitariatów dwuetapowo:
    - I etap - rozpoczęcie robót strona niższa nie wcześniej niż 04.07.2016, zakończenie do 25.07.2016,
    - II etap - strona wyższa rozpoczęcie robót 04.08.2016, zakończenie do 15.09.2016.
    2) CZĘŚĆ B - przekazanie terenu robót nastąpi w terminie 4 dni od daty zawarcia umowy:
    a) rozpoczęcie robót: w ciągu 5 dni po przekazaniu terenu robót,
    b) zakończenie robót: do 5 tygodni od daty przekazania terenu robót.
    3) CZĘŚĆ C i D - Przekazanie terenu robót nastąpi nie wcześniej niż na 4 dni przed terminem rozpoczęcia robót:
    a) rozpoczęcie robót nie wcześniej niż 04.08.2016,
    b) zakończenie robót do 15.09.2016.
    5. Miejsce realizacji zamówienia.
    Uniwersytet Śląski w Katowicach:
    a) część A - Dom Studenta Nr 1 w Katowicach, ul. Studencka 15, 40-743 Katowice
    b) część B - Dom Studenta Nr 1 w Katowicach, ul. Studencka 15, 40-743 Katowice oraz Dom Studenta Nr 7 w Katowicach, ul. Studencka 16, 40-743 Katowice
    c) część C - Dom Studenta Nr 2 w Katowicach, ul. Studencka 17, 40-743 Katowice
    d) część D - Dom Studenta Nr 7 w Katowicach, ul. Studencka 16, 40-743 Katowice
    6. Warunki realizacji zamówienia. Warunki płatności.
    Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
    7. Oferty równoważne.
    Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w przypadkach, w których Zamawiający wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, z zachowaniem przez Wykonawcę zasad i wymogów opisanych w SIWZ. Wpisanie znaków towarowych jest uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą innych dostatecznie dokładnych określeń. Użyte w specyfikacji określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać z wyrazami lub równoważne. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku przywołanych w specyfikacji norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ww. ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego oraz przeprowadzić procedurę doboru.
    8. Podwykonawcy.
    1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcy, powinien określić ją w swojej ofercie (zgodnie z treścią ust. 7 formularza oferty - załącznika nr 1A do SIWZ). W przypadku, kiedy Wykonawca nie wskaże w ofercie części, którą zamierza powierzyć podwykonawcom, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zrealizuje zamówienie samodzielnie.
    2) Jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby podwykonawców na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy - Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych powinien podać nazwy (firmy) tych podwykonawców (zgodnie z treścią ust. 8 formularza oferty - załącznika nr 1A do SIWZ).
    3) Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, o których mowa w art. 36 ust. 2 pkt 11) ustawy Pzp zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości:
    1) w zakresie części A: 4.500,00 PLN (słownie: cztery tysiące pięćset złotych, 00/100),
    2) w zakresie części B: 2.300,00 PLN (słownie: dwa tysiące trzysta złotych, 00/100),
    3) w zakresie części C: 3.900,00 PLN (słownie: trzy tysiące dziewięćset złotych, 00/100),
    4) w zakresie części D: 7.400,00 PLN (słownie: siedem tysięcy czterysta złotych, 00/100),
    2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach:
    1) w pieniądzu, na rachunek Zamawiającego:
    ING Bank Śląski Spółka Akcyjna o/Katowice,
    nr rachunku: 29 1050 1214 1000 0022 0331 4816 lub
    2) w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy oszczędnościowo - kredytowej jest zawsze poręczeniem pieniężnym lub
    3) w gwarancjach bankowych lub
    4) w gwarancjach ubezpieczeniowych lub
    5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
    3. Za datę wniesienia wadium przelewem uważa się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego -Wadium powinno wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert.
    4. Wymagania dotyczące wadium wnoszonego w formie gwarancji i poręczeń:
    1) nie budzące wątpliwości, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty beneficjentowi/wierzycielowi (Zamawiającemu) należności, w przypadku, gdy:
    a) zleceniodawca/dłużnik (Wykonawca) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;
    b) oferta zleceniodawcy / dłużnika (Wykonawcy) została wybrana, a zleceniodawca/dłużnik (Wykonawca) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
    c) dłużnik (Wykonawca) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
    d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie zleceniodawcy/dłużnika (Wykonawcy).
    2) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela winno być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie beneficjenta/wierzyciela (Zamawiającego),
    3) gwarancja/poręczenie winny spełniać wymogi określone we właściwych przepisach. Powyższe warunki muszą wynikać z gwarancji lub poręczenia.
    5. Wadium, bez względu na sposób jego wniesienia, musi obejmować cały okres związania ofertą, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 SIWZ.
    6. W przypadkach, o których mowa w rozdziale VI ust. 3 niniejszej Specyfikacji, Wykonawca zobowiązany będzie do przedłużenia okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, do wniesienia nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Wykonawca dokonuje przedłużenia okresu ważności wadium samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego zgodnie z przepisem art. 85 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych albo na wezwanie Zamawiającego, zgodnie z przepisem art. 184 ustawy - Prawo zamówień publicznych (w trakcie toczącego się postępowania odwoławczego).
    7. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu na rachunek Zamawiającego zaleca się, aby Wykonawca dołączył do oferty kopię dowodu dokonania przelewu.
    8. W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej oryginał wadium wniesionego w formie innej niż pieniądz należy złożyć wraz z ofertą w miejscu składania ofert w osobnej kopercie natomiast kopię tego dokumentu, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, należy dołączyć do oferty.
    9. Kopertę z wadium wniesionym w formie niepieniężnej należy opisać w następujący sposób:
    Nazwa i adres Wykonawcy
    Przetarg nieograniczony - DZP.381.8.2016.RB
    Remont Domów Studenta nr 1, 2, 7 w Katowicach
    Wadium w formie niepieniężnej
    10. Zamawiający dokona zwrotu wadium Wykonawcom zgodnie z postanowieniami art. 46 ust. 1 - 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
    11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca:
    1) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
    2) którego oferta została wybrana:
    a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
    b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
    c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dzp.us.edu.pl/zamowienia/roboty-budowlane
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach