Przetargi.pl
Remont dojazdów pożarowych w Wolińskim Parku Narodowym

Woliński Park Narodowy ogłasza przetarg

  • Adres: 72-500 Międzyzdroje, ul. Niepodległości 3
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 3280727, 3280737 , fax. 91 3280357
  • Data zamieszczenia: 2014-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Woliński Park Narodowy
    ul. Niepodległości 3 3
    72-500 Międzyzdroje, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 3280727, 3280737, fax. 91 3280357
    REGON: 32116947200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolinpn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dojazdów pożarowych w Wolińskim Parku Narodowym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane - remont dojazdów pożarowych w Wolińskim Parku Narodowym wg poniższych zadań: Zamówienie składa się z dwóch części. Część I: a) Uzupełnienie ubytków nawierzchni kruszywem łamanym 0-31,5 mm i jego zagęszczenie do 10 cm na odcinkach dojazdów pożarowych różnej długości o łącznej długości 6 405 mb (17 283 m2), b) Remont zniszczonej nawierzchni na dojazdach pożarowych różnej długości poprzez korytowanie na głębokość 10 cm i wbudowanie nowego materiału - kruszywa łamanego 0-31,5 mm i jego zagęszczenie do 15 cm na wcześniej przygotowanym profilu o łącznej długości 3 130 mb (10 955 m2), c) Wykonanie różnej długości rowków rozsączających wody spływające z koron dróg (dojazdów pożarowych) o szerokości 0,6 m i głębokości 0,5 m w miejscach najbardziej narażonych na erozję wodną na łącznej długości 127 mb (76,2 m2), d) Zamawiający dopuszcza wykonanie I części zamówienia w dwóch etapach: I etap: roboty budowlane w O.O. Wisełka, O.O. Międzyzdroje, II etap: roboty budowlane w O.O. Wicko, O.O. Wapnica. Zastosowane materiały nie mogą być materiałami odpadowymi i muszą posiadać odpowiednie certyfikaty lub inne dokumenty dopuszczające je do stosowania. Kody i nazwy zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień Publicznych (CPV): 45233142-6 - roboty w zakresie naprawy dróg Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zawarte są w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych do części I zamówienia, stanowiących integralną część SIWZ. Część II: a) Remont zniszczonej nawierzchni na dojazdach pożarowych różnej długości, łącznie 1 280 mb poprzez korytowanie na głębokość 5 cm i wbudowanie nowego materiału z zastosowaniem kruszywa i klińca i jego zagęszczenie do 20 cm na wcześniej przygotowanym profilu o łącznej długości 1 275 mb (3 825 m2), b) Wykonanie zabezpieczających przejazdów z płyt drogowych o łącznej powierzchni 189 m2 przez gazociąg, c) Przeniesienie 3 punktów pomiarowych ochrony katodowej gazociągu. Zastosowane materiały nie mogą być materiałami odpadowymi i muszą posiadać odpowiednie certyfikaty lub inne dokumenty dopuszczające je do stosowania. Kody i nazwy zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień Publicznych (CPV): 45233142-6 - roboty w zakresie naprawy dróg. 45231220-3 - roboty budowlane w zakresie gazociągów. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zawarte są w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych do części II zamówienia, stanowiących integralną część SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium, zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy Pzp. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Kwota musi wpłynąć na rachunek Zamawiającego do momentu otwarcia ofert. 3. Wysokość wadium wynosi 10 000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych) dla części I zamówienia i 7 000,00 zł dla części II zamówienia. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z form, zgodnie z art. 45 ust. 6 Pzp. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Woliński Park Narodowy Bank Gospodarstwa Krajowego O / Szczecin Rachunek nr 57 1130 1176 0022 2122 2390 0001 z dopiskiem: remonty dróg część I i II- wadium, w przypadku złożenia oferty dotyczącej tylko jednej części, w dopisku wpisać jej numer. 6. Dowód wniesienia wadium: - potwierdzenie przelewu, poświadczone za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, z tym że potwierdzenie wygenerowane z systemu elektronicznie nie wymaga poświadczenia, - w przypadku innych form - oryginalny dokument. 7. Niezależnie od formy wniesienia wadium Wykonawca nie może ograniczać w żaden sposób (np. dodatkowymi dokumentami, wymaganiami) prawa Zamawiającego do dysponowania wadium, jeżeli zajdą okoliczności wymienione w ustawie Pzp. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub po unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolinpn.nv.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach