Przetargi.pl
Remont dojazdów pożarowych nr 01, 03, 04, 05 i 24 w leśnictwach Bożanka, Tursko i Dretyń w celu poprawy zabezpieczenia pożarowego lasów

Nadleśnictwo Dretyń ogłasza przetarg

  • Adres: 77-200 Miastko, Dretyń 84
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598581655 , fax. 598581696
  • Data zamieszczenia: 2022-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Dretyń
    Dretyń 84
    77-200 Miastko, woj. pomorskie
    tel. 598581655, fax. 598581696
    REGON: 770528348
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://dretyn.szczecinek.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: PGL LP Nadleśnictwo Dretyń

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dojazdów pożarowych nr 01, 03, 04, 05 i 24 w leśnictwach Bożanka, Tursko i Dretyń w celu poprawy zabezpieczenia pożarowego lasów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Celem prac jest remont dróg pożarowych nr 1, 3, 4, 5 i 24 o długości 4 900 mb. W zakres zadania wchodzi między innymi wykonanie rewitalizacji nawierzchni bitumicznych i tłuczniowych, poprzez spulchnienie i odpowiednie przemieszczenie wierzchniej warstwy na głębokości 10-15 cm (licząc od niwelety warstwy ścieralnej) biorąc pod uwagę grubość istniejącej warstwy w technologii recyklingu, rozłożeniu specjalistyczną maszyna do układania nawierzchni kruszywa łamanego (tłucznia) o frakcji 0-31,5 mm w rozmiarze zgodnym z przedmiarem robót dla poszczególnych zadań oraz wymiana uszkodzonej nawierzchni bitumicznej na nawierzchnię dwuśladową z płyt żelbetowych wielootworowych na długości 250 mb oraz konserwacja dróg p.poż. nr 1, 3, 4, 5 i 24 o łącznej długości około 3 500 mb w obrębach Bożanka, Dretyń, Tursko na terenie gminy Trzebielino i Miastko. Remontowane odcinki zostaną wskazane Wykonawcy przez Inwestora. Minimalna długość wyznaczonych odcinków nie będzie krótsza jak 150 mbNaprawa obejmuje uzupełnienie ubytków oraz rewitalizację nawierzchni, uzupełnienie warstwą kruszywa – C90/3.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45113000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5570,00Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku zdolności do występowania w obrocie gospodarczym2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. sytuacji ekonomicznej.Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł (słownie: sto sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).4) zdolności technicznej lub zawodowej.a) Warunek ten, w zakresie wiedzy i doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na recyklingu nawierzchni budowie, przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni utwardzonej betonowej, bitumicznej lub z płyt wielootworowych o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł netto, z tym że warunek będzie spełniony jeśli minimum jedna robota będzie opiewała na kwotę minimum 300 tys zł netto (przez jedną robotę budowlaną należy rozumieć wykonanie roboty budowlanej na podstawie jednej umowy).b) Warunek ten, w zakresie potencjału technicznego, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować:1) co najmniej 1 szt. walca wibracyjnego lub statycznego o masie własnej min. 7,5 ton,2) co najmniej 1 szt. koparki kołowej o pojemności łyżki powyżej 0,25 m3,3) co najmniej 1 szt. samochodu samowyładowczego o ładowności min. 5 ton,4) co najmniej 1szt. rozkładarki asfaltu.c) Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 1 osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej w zakresie nieograniczonym.Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza uprawnienia wydane na podstawie przepisów ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących aktów prawnych. Dopuszcza się również odpowiadające im uprawnienia, wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1646).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-07-29

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach