Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50950 Wrocław, ul. Norwida
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713 378 800 , fax. 713 285 048
- Data zamieszczenia: 2017-10-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
ul. Norwida 34
50950 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 713 378 800, fax. 713 285 048
REGON: 93210105300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.rzgw.gov.pl, http://bip.wroclaw.rzgw.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja Rządowa Niezespolona
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Remont dla odnowienia klasy pchacza „Łoś – A1” należącego do Działu Konserwacyjno-Remontowego w Opolu Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej we Wrocławiu” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: Remont dla odnowienia klasy pchacza „Łoś – A1” należącego do Działu Konserwacyjno-Remontowego w Opolu Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej we Wrocławiu Skrócony opis: Zamówienie obejmuje zakres remontu pchacza Łoś – A1 w zakresie: - wyciagnięcie na pochylnię - prace kadłubowe (wymiana poszycia oraz zabezpieczenie antykorozyjne) - prace na urządzeniach kotwicznych i cumowniczych - prace na pozostałych instalacjach - prace budowlano-remontowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi/stanowią załącznik/załączniki: - zał. nr 03 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp. Zamawiający wymaga od Wykonawcy/podwykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby, która podczas realizacji zamówienia będzie pełniła czynności kierownika robót lub stoczni, który będzie koordynował i nadzorował prace remontowe. Wykonawca w tym celu przedstawi Zamawiającemu, na każdorazowe jego wezwanie, zanonimizowane dokumenty potwierdzające fakt zatrudnienia przez Wykonawcę/podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej czynności wymienione powyżej, w szczególności umowę o pracę, zgłoszenia do ZUS czy też wydanie pracownikowi potwierdzenia warunków zatrudnienia. W przypadku ujawnienia niespełnienia wymogu zatrudnienia przez Wykonawcę/podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej czynności w trakcie realizacji zamówienia określonych wyżej, Wykonawca/podwykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia na umowę o pracę osoby, której dotyczy uchybienie w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty ujawnienia uchybienia i do okazania Zamawiającemu dokumentów potwierdzających zatrudnienie powyższej osoby na umowę o prace, w szczególności umowy o pracę, zgłoszenia do ZUS czy też wydane pracownikowi potwierdzenie warunków zatrudnienia, pod rygorem naliczania kar umownych określonych w SIWZ (wzór umowy). Przedmiot zamówienia objęty jest gwarancją: - min. 12 miesięcy na urządzenia cumownicze i kotwiczne oraz prace remontowo- budowlane, - 24 miesiące na prace kadłubowe (w miesiącach). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50244000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 2 700,00 PLN w formie zgodnej z ustawą Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać świadectwo uznania właściwej Instytucji Klasyfikacyjnej do wykonywania remontów konstrukcji okrętowych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy: - załącznik nr 1a do formularza ofertowego - oświadczenie wstępnie potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu; - załącznik nr 1b do formularza ofertowego - oświadczenie wstępnie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu; - załącznik nr 1c do formularza ofertowego - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp; - załącznik nr 1d do formularza ofertowego – zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zmówienia. 2. Wyceniony kosztorys ofertowy –zał. nr 04 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy/wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Remont dla odnowienia klasy pchacza „Łoś – A1” należącego do Działu Konserwacyjno-Remontowego w Opolu Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej we Wrocławiu”
Dodano: 2017-09-25 - Remont dla odnowienia klasy Promu W2 należącego do Działu Konserwacyjno-Remontowego w Opolu Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej we Wrocławiu.
Dodano: 2017-05-18 - Remont dla odnowienia klasy Promu W2 należącego do Działu Konserwacyjno-Remontowego w Opolu Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej we Wrocławiu.
Dodano: 2017-04-28