Przetargi.pl
Remont dachu, wymiana stolarki okiennej w budynku nr 22 w kompleksie wojskowym nr 1964 w Jednostce Wojskowej w Świdwinie

Jednostka Wojskowa 3294 ogłasza przetarg

  • Adres: 78-301 Świdwin, ul. Połczyńska 32
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 533 509 , fax. 261 533 509
  • Data zamieszczenia: 2015-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 3294
    ul. Połczyńska 32 32
    78-301 Świdwin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 261 533 509, fax. 261 533 509
    REGON: 33102935500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.21blot.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu, wymiana stolarki okiennej w budynku nr 22 w kompleksie wojskowym nr 1964 w Jednostce Wojskowej w Świdwinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. 2. Przedmiotem zamówienia jest: remont dachu, wymiana stolarki okiennej w budynku nr 22 w kompleksie wojskowym nr 1964 w Jednostce Wojskowej w Świdwinie. 3. Miejsce wykonywania zamówienia: Terenem budowy jest budynek warsztatowy nr 22 usytuowany w kompleksie wojskowym Jednostki Wojskowej Nr 3294, przy ul. Połczyńskiej 32 w Świdwinie. 4. W zakres robót wchodzą w szczególności roboty: dekarskie, demontażowe, elektryczne - odgromowe, stolarskie - wymiana okien w ilości 18 sztuk, utylizacyjne. Ponadto wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty towarzyszące i prace tymczasowe. 5. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki do SIWZ: zał. nr 8 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, zał. nr 9 - przedmiar robót, zał. nr 10 - rysunek nr 1: zestawienie stolarki okiennej zał. nr 11 - rysunek nr 2: szkic instalacji odgromowej. 6. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa: projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 7. Zamawiający przekaże protokolarnie, a wykonawca zobowiązany jest odebrać, teren budowy niezbędny do realizacji robót w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy. 8. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261900-3 - naprawa i konserwacja dachów 45421000-4 - roboty w zakresie stolarki budowlanej 45317000-2 - inne instalacje odgromowe 90500000-2 - usługi związane z odpadami. 9. Wszystkie wskazane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne materiałów z zastosowaniem znaków towarowych, określenie norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów, właściwości i standardów jakościowych oraz technicznych, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych o parametrach nie niższych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 10. Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty, stanowiące przedmiot zamówienia, liczonej od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, bez wad i usterek, przez osoby upoważnione. UWAGA: Termin gwarancji stanowi kryterium oceny ofert, które zostało szczegółowo określone w Rozdziale 13 SIWZ. 11. Na wyroby objęte gwarancją producenta Wykonawca przedłoży w dniu odbioru robót dokumenty potwierdzające gwarancję producenta w formie kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Gwarancja musi obejmować, co najmniej okres wynikający z dokumentów gwarancyjnych producenta. 12. Zamawiający zaprasza Wykonawców do wzięcia udziału w zebraniu wykonawców (podstawa: art. 38 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych). 1) Przedmiotem zebrania będzie przeprowadzenie wizji lokalnej budynku. Zamawiający umożliwi również zadawanie pytań do treści SIWZ, w szczególności związanych z opisem przedmiotu zamówienia. 2) Zamawiający wyznacza jeden termin zebrania Wykonawców, na dzień 08.05.2015r. o godz. 10:00. 3) Miejsce zbiórki: Biuro przepustek JW. 3294 ,ul. Połczyńska 32 w Świdwinie. Osoby przybyłe na miejsce zbiórki zobowiązane są do posiadania aktualnego dowodu tożsamości (do celu wydania przepustki). 4) Koszty uczestnictwa w zebraniu wykonawców ponoszą uczestnicy. 5) W przypadku, gdy na zebraniu stawi się co najmniej jeden Wykonawca, z zebrania zostanie sporządzona notatka, zawierająca wszystkie zadane pytania wraz z odpowiedziami dot. treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Notatka zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego. 13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 14. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 15. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452619003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 6000 zł (sześć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Niewniesienie wadium w wymaganym terminie (do upływu terminu składania ofert) lub nie zabezpieczenie oferty ustawową formą wadium spowoduje, iż oferta nie będzie rozpatrywana, a Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 24 ust.2 pkt 2 ustawy Pzp, a jego oferta zgodnie z art. 24 ust. 4 Pzp zostanie uznana za odrzuconą. 3. Wadium można wnieść w formie: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2014 poz. 1804 ze zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: NBP Odział w Szczecinie 60 1010 1599 0194 2213 9120 1000 tytułem: wadium - ZP/25/2015 5. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, Wykonawca załącza do oferty dokument potwierdzający wniesienie wadium, w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i ewentualny zwrot tego dokumentu bez uszkodzenia oferty. 7. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z postanowieniami art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin gwarancji jakości na wykonane roboty
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.21blot.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach