Przetargi.pl
Remont dachu, wymiana stolarki okiennej oraz malowanie elewacji w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Dworcowej 92-94 w Inowrocławiu

Miasto Inowrocław ogłasza przetarg

  • Adres: 88100 Inowrocław, ul. F. D. Roosevelta
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 555 250 , fax. 523 555 233
  • Data zamieszczenia: 2018-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Inowrocław
    ul. F. D. Roosevelta 36
    88100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 555 250, fax. 523 555 233
    REGON: 59636900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu, wymiana stolarki okiennej oraz malowanie elewacji w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Dworcowej 92-94 w Inowrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu elewacji i remontu dachu w budynku przy ul. Dworcowej 92-94 w Inowrocławiu, trzykondygnacyjnego, podpiwniczonego, wykonanego metodą tradycyjną o powierzchni 469 m2 i kubaturze 5159 m3. Ściany budynku wykonane są z cegły ceramicznej o gr. 43, 30 i 16 cm, stropy między kondygnacyjne są drewniane. Dach drewniany o pochyleniu dwuspadowym pokrytym papą, rynny i rury spustowe wykonane są z blachy ocynkowanej. W całym budynku posadzka wykonana jest z desek. Budynek posiada instalację wod.-kan., elektryczną i gazową oraz stolarkę okienną PCV i drewnianą. Obiekt znajduje się w strefie „A” ochrony konserwatorskiej i jest wpisany do ewidencji obiektów zabytkowych. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) rozbiórkę pokrycia papowego, opierzeń blacharskich, deskowania (przy kominach oraz w miejscach uginających), wzmocnienie krokwi, 2) wymurowanie nowych kominów i montaż nowych wywiewek kanalizacyjnych, 3) uzupełnienie deskowania, 4) wymianę opierzenia gzymsów i pasów przy rynnowych, 5) wymianę rynien z PCV na blaszane, 6) nowe pokrycie dachu papą termozgrzewalną (podkładowa i nawierzchniowa), 7) obróbki wokół kominów z bl. ocynk. gr. 55 mm, 8) montaż rur spustowych PCV z odzysku, 9) malowanie elewacji ( ściana szczytowa i frontowa). 10) naprawa schodów w tym: - balustrad murowanych – reperacja murów i tynków, - biegów i obłożenie ich powierzchni płytkami gress, - wykonanie opasek ochronnych; 11) renowację okapu drewnianego w tym: - wymiana spróchniałych desek (jeżeli będzie konieczna), - szlifowanie powierzchni, - pomalowanie drewnochronem; 12) wymianę stolarki okiennej na PVC: profile pięciokomorowe, dwuszybowa, szyby dźwiękochłonne z blokadą antyprzeciągową, klamki z blokadami, okucie antywłamaniowe, kolor profili biały; podział na kwatery nowych skrzydeł wg podziałów jak okna wymontowane (szprosy w kwaterach dolnych obowiązkowe); okna należy wymienić lub zdemontować w następującej ilości: a) ściana frontowa okna do wymiany: - I piętro 7 szt., - II piętro 4 szt., - parter 4 szt., b) ściana szczytowa (okna nieczynne, otwory zamurowane od środka) - I piętro – 1 szt., - parter – 1 szt., zdemontowanie istniejącego okna na piętrze oraz zabudowy z płyty OSB na parterze; konieczne jest zamurowanie powstałych blend od strony zewnętrznej i ocieplenie tych fragmentów z zachowaniem konturów blend; c) ściana od podwórka ( okna do wymiany) - klatka schodowa - 2 szt. - I piętro- 3 szt. - parter - 3 szt. - ściana od podwórka (okna nieczynne, zamurowane od środka, do likwidacji) - I piętro - 2 szt. zdemontowanie istniejących okien na I piętrze; konieczne jest wypełnienie powstałych blend od strony zewnętrznej do wyrównania powierzchni. d) okna piwniczne – montaż brakujących okien - 4 szt. UWAGA – w zakres zamówienia nie wchodzi wykonanie remontu ściany od podwórza. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach