Przetargi.pl
Remont dachu i termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego przy ul. Bohaterów Warszawy 40 w Myśliborzu (II postępowanie)

Gmina Myślibórz ogłasza przetarg

  • Adres: 74300 Myślibórz, ul. Rynek im. Jana Pawła II
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 957 472 061 , fax. 957 473 363
  • Data zamieszczenia: 2018-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Myślibórz
    ul. Rynek im. Jana Pawła II 1
    74300 Myślibórz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 957 472 061, fax. 957 473 363
    REGON: 52976900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mysliborz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu i termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego przy ul. Bohaterów Warszawy 40 w Myśliborzu (II postępowanie)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty realizowane w ramach zadania pn.: „Remont dachu i termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego przy ul. Bohaterów Warszawy 40 w Myśliborzu (II postępowanie)”. 3.2. W zakres robót wchodzi kompletna realizacja przedsięwzięcia wraz z dostawami i wbudowaniem materiałów, zgodnie z projektem wykonawczym i specyfikacją techniczną. 3.3. Do zadań Wykonawcy należy wykonanie prac koniecznych do użytkowania przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującym prawem oraz określonym przez Zamawiającego przeznaczeniem. 3.4. Przedmiotowy budynek zlokalizowany jest w miejscowości Myślibórz przy ul. Bohaterów Warszawy 40 na dz. nr ewid. 571/6, 191/1, 571/5. Obiekt zbudowano w pierwszym dziesięcioleciu XX wieku, był obiektem modernizowanym na przełomie lat 50 i 60 XX wieku. Budynek wykonany w kształcie litery U - elewacja frontowa oraz główne wejście zlokalizowane jest do ul. Bohaterów Warszawy, oficyny zlokalizowane prostopadle do ulicy. Dach na budynku głównym dwuspadowy, na oficynach jednospadowy. Budynek murowany, częściowo podpiwniczony, dwukondygnacyjny z poddaszem użytkowym. W budynku znajduje się pięć lokali mieszkalnych. Dane ogólne budynku: - długość elewacji frontowej: 10,80m - długość elewacji oficyn: 14,64m i 18,19m - wysokość budynku: 11,91m 3.5. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu dachu oraz elewacji budynku z robotami budowlanymi towarzyszącymi dla przedmiotowej inwestycji w zakresie obejmującym: • remont kominów i dachu:  roboty związane z remontem 2 koron kominów  wykonanie obróbek kominów z blachy  rozbiórka podłogi drewnianej i polepy w części strychowej wokół kominów i ponowne odtworzenie po zakończonych pracach  roboty rozbiórkowe, tynkarskie w części strychowej na kominach wraz z pracami towarzyszącymi  wymiana drzwiczek rewizyjnych na kominach 2 szt  zabezpieczenie belek stropowych i elementów więźby poddasza przyległych do komina (płyty niepalne wysokotemp.)  roboty rozbiórkowe połaci dachowej wraz z wywozem i utylizacją materiałów z rozbiórek  rozebranie orynnowania z blachy nie nadającej się do użytku  zabezpieczenie połaci dachowej folią  przemurowanie murków attykowych z cegły pełnej ceramicznej  osadzenie okien w połaci dachowej z wykonaniem podkonstrukcji  wykonanie pełnego deskowania dachu z płyt OSB  pokrycie szczelne pełnego deskowania papą termozgrzewalną-1 warstwa oraz w koszach, przy attykach i kominach pokrycie z papy-2 warstwy.  montaż łat i kontrłat  wykonanie pokrycia z dachówki ceramicznej z elementami towarzyszącymi  montaż opierzeń i obróbek blacharskich wraz z elementami towarzyszącymi  montaż zabezpieczenia przeciwśnieżnego z płotkiem  montaż orynnowania cynk-tytan zgodnie z wszystkimi elementami zawartymi w projekcie  montaż kominków wentylacyjnych zintegrowanych z dachówką  wykonanie tynków murków attykowych od strony pokrycia  wykonanie stelażu z łat pod opierzenie górne na murkach attykowych  wymiana uszkodzonych elementów konstrukcyjnych dachu (krokwie, murłaty, podwaliny, płatwie)  wykonanie wzmocnienia krokwi  impregnacja elementów konstrukcyjnych dachu min. dwukrotnie  wykonanie izolacji cieplnej i przeciwdźwiękowej z wełny min. nad lokalem mieszkalnym • remont elewacji w części cokół i podziemnej:  roboty rozbiórkowe elementów chodnika z kostki betonowej-ponowne wbudowanie po zakończonych pracach  odkopanie ścian fund. w części niepodpiwniczonej i w części podpiwniczonej  wykucie z muru okien drewnianych piwnicznych 2 szt  zamurowanie cegłami otworów w ścianie po zdemontowanych oknach piwnicznych wstawiając kratki wentylacyjne-2szt  roboty tynkarsko-murarskie  wykonanie ręczne tynku renowacyjnego podkładowego  wykonanie poziomej izolacji przeciwwilgociowej - system Dryzone (iniekcja) dla murów silnie wilgotnych  wykonanie izolacji przeciwwodnej  ocieplenie ścian płytami XPS 8cm z elementami towarzyszącymi  wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, powłokowej, bitumicznej-wykonywane z emulsji asfaltowej - 2 warstwy  wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych z folii kubełkowej  przyklejenie płytek klinkierowych z robotami towarzyszącymi • remont elewacji w części nadziemnej:  roboty tynkarsko-murarskie w części nadziemnej  demontaż i montaż nowego daszku nad wejściem do budynku  wykucie z muru ościeżnic drewnianych - okna i drzwi  montaż nowej stolarki drzwiowej zewnętrznej  wzmocnienie systemowe ścian w miejscach rys i pęknięć za pomocą prętów  montaż nowej stolarki okiennej PCV  roboty wewnątrz budynku powstałe w wyniku prowadzonych prac elewacyjnych  montaż parapetów zewnętrznych  renowacja drzwi wejściowych drewnianych dwuskrzydłowych  montaż instalacji antenowej zbiorczej  roboty związane z zejściem do piwnicy  ocieplenie ścian i ościeży styropianem 10cm z elementami towarzyszącymi  nałożenie podkładowej masy tynkarskiej - ściany, ościeża  nałożenie tynku silikonowego gr. 1,5mm barwionego - ściany, ościeża  uzupełnienie gzymsów okapowych ceglanych  malowanie tynków farbą silikatową 3.6. Zamawiający zamieszcza, jako dokument pomocniczy przedmiar robót. Zamawiający przyjął ryczałtowy sposób rozliczenia za wykonanie przedmiotu zamówienia, dlatego wykonawca musi pamiętać, że podstawą do kalkulacji ceny w przedmiotowym postępowaniu jest projekt budowlany oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 3.7. Jeżeli w dokumentacji projektowej pojawią się nazwy własne materiałów lub urządzeń, należy je rozumieć jako materiały / urządzenia o parametrach takich lub równoważnych. 3.8. Wykonanie wszystkich prac ma prowadzić do osiągnięcia stanu zgodnego z dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi, a także obejmować wszystkie prace jakie z technicznego punktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania przedmiotowego zamówienia. 3.9. Materiały oraz inne wyroby, muszą być z asortymentu bieżąco produkowanego i odpowiadać normom i przepisom. Zastosowane materiały muszą posiadać stosowne atesty, aprobaty – wymagane obowiązującymi przepisami. Do wykonania zamówienia wykonawcy zobowiązani są użyć materiałów nowych, gwarantujących najwyższą jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w opisie technicznym, dokumentacji projektowej, odpowiadających wymaganiom Polskiej Normy przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, przenoszących te normy. 3.10. Wykonawca zobowiązany jest do wywozu i utylizacji odpadów powstałych w wyniku rozbiórek, na terenie inwestycji, za wyjątkiem materiałów nadających się do ponownego wykorzystania, które są własnością Zamawiającego. Wykonawca na koszt własny odwiezie na składowisko wskazane przez Zamawiającego. Materiały nie nadające się do ponownego wbudowania Wykonawca odwiezie na miejsce składowania. Miejsce składowania staraniem własnym Wykonawcy. Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy. 2. Sposób i okres wymaganego zatrudnienia osób realizujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy, tj.: - pracownicy fizyczni oraz operatorzy sprzętu, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy; Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 3. Szczegółowe informacje w poniższym zakresie zawarto we wzorze umowy, w szczególności: 1) sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, 2) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, 3) rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 12.2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r., poz. 110). 12.2.1. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w 34 8355 0009 0070 0708 2000 0003 z dopiskiem : wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na zadanie: „Remont dachu i termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego przy ul. Bohaterów Warszawy 40 w Myśliborzu (II postępowanie)”. 12.3. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 12.3 przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 12.4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 12.5. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a ustawy pzp oraz art. 46 ust. 5 ustawy pzp. 12.6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 12.7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta winna zawierać: a) formularz Ofertowy, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; b) Tabelę Elementów Rozliczeniowych sporządzoną wg załącznika nr 1a do SIWZ; c) oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy pzp, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; d) oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy pzp, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; e) zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy – zgodnie z pkt 9.2 SIWZ, o ile wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu trzeciego (Wzór zobowiązania podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia określa załącznik nr 4 do SIWZ); f) pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; g) pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, o ile wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia; h) dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach