Przetargi.pl
„Remont dachu budynku szpitalnego nr 31”

Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych "Dziekanka" im. A. Piotrowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: Gniezno, ul. Poznańska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 423 85 00 , fax. 614 261 118
  • Data zamieszczenia: 2018-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych "Dziekanka" im. A. Piotrowskiego
    ul. Poznańska 15 Gniezno, woj. wielkopolskie
    tel. 61 423 85 00, fax. 614 261 118
    REGON: 29136800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dziekanka.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont dachu budynku szpitalnego nr 31”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis techniczny do projektu remontu dachu budynku szpitalnego nr 31 znajdującego się na terenie Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. Aleksandra Piotrowskiego „Dziekanka” w Gnieźnie. 1.1. Podstawa opracowania Podstawą opracowania niniejszego projektu są: - Plan sytuacyjny 1 : 2500, - ustalenia z Miejskim Konserwatorem Zabytków w Gnieźnie, - wizje lokalne - inwentaryzacja budowlana 1.2. Opis techniczny do projektu zagospodarowania Budynek szpitalny znajduje się na terenie Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. Aleksandra Piotrowskiego w Gnieźnie, ulica Poznańska 15, arkusz mapy 37, działka nr 1/14. Budynek wybudowany pod koniec XIX wieku. Budynek jest obiektem zabytkowym, wpisanym do rejestru zabytków decyzją z dnia 23 listopada 2001 roku numer rejestru 72/Wlkp/A W ramach projektowanych prac remontowych nie planuje się wykonania żadnych prac budowlanych zmieniających aktualne zagospodarowanie działki. W ramach prac remontowych planuje się: · wymianę pokrycia papowego połaci dachowej, · wymianę obróbek blacharskich oraz rynien i rur spustowych, · wymianę uszkodzonych belek dachowych · wymianę deskowania dachu · oczyszczenie oraz impregnację ogniową, przeciw grzybom, pleśniom i owadom drewnianych elementów konstrukcji dachowej, · naniesienie powłok malarskich na końcówki krokwi oraz podbitkę 1.3. Opis techniczny do prac remontowych 1.3.1.Opis stanu faktycznego Rozpatrywany dach jest dachem płaskim, jednospadowym z pełnym deskowaniem, kryty dwoma warstwami papy. Istniejące obróbki blacharskie wykonane z blachy ocynkowanej. Istniejące rynny oraz rury spustowe wykonane z blachy ocynkowanej, w większości skorodowane i niedrożne. Stan techniczny dachu w chwili obecnej jest zły, belki dachowe oraz deskowanie są miejscowo uszkodzone, z widocznymi śladami korozji biologicznej, w wielu miejscach przełamane. Podstawowe wymiary dachu nad budynkiem: szerokość 21,70 m długość 24,60 m wysokości 5,00 m nad poziomem terenu 1.3.2.Zakres prac remontowych W ramach prowadzonych prac należy: - usunąć wszystkie istniejące warstwy pokrycia dachu z papy, istniejące obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe - wymienić uszkodzone deskowanie dachu, zastosować deski grubości 25mm, deski zaimpregnować środkami ochrony biologicznej, deskowanie dodatkowo zabezpieczyć środkami ochrony ogniowej do stopnia NRO - wymienić uszkodzone belki, wymiary belek 150x200mm, belki zaimpregnowane środkami ochrony biologicznej, belki dodatkowo zabezpieczyć środkami ochrony ogniowej do stopnia NRO - pozostałe istniejące belki zaimpregnować środkami ochrony biologicznej oraz ogniowej do stopnia NRO - ułożyć dwie warstwy papy termozgrzewalnej 1. papa podkładowa gr. min. 4 mm do mocowania mechanicznego, na osnowie z włókniny poliestrowej, 2. papa wierzchniego krycia gr. min. 5,2 mm na osnowie poliestrowej SBS 250 papę należy układać z wywinięciem min. 10 cm na mury wraz z systemowym wykończeniem - rozebrać istniejące obróbki blacharskie, - wykonać nowe obróbki blacharskie z blachy tytanowo - cynkowej gr. min. 0,55mm - zdemontować rynny i rury spustowe, - zamontować nowe rynny i rury spustowe z blachy tytanowocynkowej gr. min. 0,55mm. - wykonać nowe powłoki malarskie widocznych od strony zewnętrznej i końcówek belek oraz podbitki (zastosować farby alkidowe odporne na uszkodzenia mechaniczne oraz na działanie zewnętrznych warunków atmosferycznych. Kolorystyka farb: - deskowaniew kolorze 36120, końcówki belek w kolorze 36122 według wzornika StoColor System). W przypadku konieczności wymiany fragmentarycznej belki należy je wymieniać odcinkami pomiędzy istniejącymi podporami. Odległość między podporami wynosi ok.5,50m. Wymieniane elementy łączyć z istniejącymi poprzez wykonanie złącza ciesielskiego wzdłużnego lub układając nowy element obok istniejącego i skręceniu ich ze sobą. Ze względu na zły stan techniczny części drewnianych elementów dachu - deskowania, belek (znaczna korozja biologiczna oraz zawilgocenie) w razie konieczności wymiany elementu na nowy musi on być wykonany z takiego samego materiału oraz odpowiadać swoim kształtem i wymiarami elementowi istniejącemu. Prace należy prowadzić w sposób zabezpieczający budynek przed ewentualnym zalaniem. Prace malarskie należy prowadzić na suchych i oczyszczonych powierzchniach, przy temperaturze zewnętrznej wynoszącej minimum 5°C. Należy zachować szczególną ostrożność podczas malowania fragmentów konstrukcji drewnianych na styku materiałów drewno / mur ceglany. Jakiekolwiek zamalowanie muru należy natychmiast oczyścić. Papy przechowywać w pomieszczeniach zamkniętych i ogrzewanych, składować w pozycji stojącej. Papę wynosić na dach dopiero w momencie montażu. Powierzchnie przed pokryciem dachu warstwą papy muszą być suche i wolne od jakichkolwiek zabrudzeń. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną oraz obowiązującymi zasadami i przepisami zawartymi w Polskich Normach i w prawie budowlanym. Rozwiązania równoważne Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi. Przez pojęcie „równoważne” rozumie oferowanie materiałów gwarantujących realizację zadania w zgodzie z wymaganiami Zamawiającego oraz zapewniających uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych niżej. UWAGA! Do złożonej oferty należy załączyć płytę CD z wypełnionym kosztorysem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 3 000zł. 12.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: nr 42 1020 4115 0000 9802 0003 8018 z dopiskiem: „Remont dachu budynku szpitalnego nr 31” 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 12.3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji: 1) powinno być złożone w oryginale w oddzielnym opakowaniu (niezłączone z ofertą) i musi obejmować cały okres związania ofertą. 2) powinno być wystawione na Zamawiającego 3) koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. Wadium to musi być bezwarunkowe, realizowane na pierwsze żądanie Zamawiającego. 12.4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 12.2. ppkt 1) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 12.5. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 Ustaw. 12.6. Zgodnie z art. 46 ust. 5 Ustawy Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12.7. Zgodnie z art. 46 ust. 4a Ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12.8. W tytule przelewu, a także treści poręczenia lub gwarancji wykonawca winien umieścić nazwę przedmiotu zamówienia, którego dotyczy wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: n/d

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach