Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna ogłasza przetarg
- Adres: 42-612 Tarnowskie Góry, ul. Pyskowicka 47-51
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 285 40 58 , fax. 32 384 54 04
- Data zamieszczenia: 2014-09-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna
ul. Pyskowicka 47-51 47-51
42-612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
tel. 32 285 40 58, fax. 32 384 54 04
REGON: 24151294000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspsa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
REMONT DACHU BUDYNKU PRZYCHODNI WIELOSPECJALISTYCZNEGO SZPITALA POWIATOWEGO S.A. W TARNOWSKICH GÓRACH PRZY UL. OPOLSKIEJ 21 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie roboty budowlanej: Remont dachu budynku przychodni Wielospecjalistycznego Szpitala Powiatowego S.A. w Tarnowskich Górach przy ul. Opolskiej 21. Zakres robót, obejmuje w szczególności: - rozbiórkę istniejącego pokrycia dachowego, - demontaż części obróbek blacharskich, - uzupełnienie części rynien i rur spustowych, - naprawę kominów, - montaż drabin zewnętrznych, - montaż obróbek blacharskich, - wykonanie nowego pokrycia dachu jedną warstwą papy termozgrzewalnej, - wywóz odpadów i ich utylizacja. 2. Dokładny opis przedmiotu umowy zawarto w przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 3. Do obowiązków Wykonawcy należy: a. Wykonanie przedmiotu umowy, zgodnie z dokumentacją techniczną, obowiązującymi przepisami, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną. b. Prowadzenie robót z zapewnieniem warunków zgodnych z przepisami BHP, ppoż. i ochrony przed kradzieżą oraz ustawą prawo budowlane. c. Oznaczenia terenu robót i jego należytego zabezpieczenia. d. Utrzymanie terenu robót w należytym porządku, a po zakończeniu robót uporządkowanie terenu i przekazanie go Zamawiającemu w terminie ustalonym na odbiór robót. e. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia mienia Zamawiającego w toku realizacji robót z winy Wykonawcy, naprawienie go i doprowadzenie do stanu poprzedniego lub zwrotu wartości tegoż mienia. f. Zorganizowanie zaplecza budowy na własny koszt. g. Prowadzenia prac tak, by nie kolidowały z działalnością Zamawiającego. h. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczania na teren budowy materiałów w ilościach pozwalających na zachowanie ciągłości prowadzenia robót, bez nadmiernego składowania pogarszającego lub uniemożliwiającego bezpieczne wykonywanie robót. Uwaga: transport materiałów na dach i usuwanie materiałów rozbiórkowych nie może odbywać się głównymi ciągami komunikacyjnymi przychodni 4. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy przy użyciu materiałów własnych, zgodnych z dokumentacją techniczną. Zastosowane materiały mają być zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w polskich normach, muszą posiadać aktualne polskie aprobaty techniczne lub odpowiadać Polskim Normom. Wykonawca uzyska przed zastosowaniem wyrobu akceptację Inspektora Nadzoru. Odbiór techniczny materiałów powinien być dokonywany według wymagań i w sposób określony aktualnymi normami. 5. Zamawiający ustala zebranie Wykonawców w dniu 25.09.2014r. o godz. 1000 przed budynkiem przychodni w Tarnowskich Górach przy ul. Opolskiej 21 celem przeprowadzenia wizji lokalnej. Na wniosek Wykonawców Zamawiający dopuszcza zebranie w innym terminie jednakże nie późniejszym jednak niż na 5 dni przed datą otwarcia ofert. Termin inny niż wskazany wyżej zostanie zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego w informacjach dotyczących przedmiotowego postępowania. 6. Wykonawca będzie wykonywał roboty budowlane będące przedmiotem niniejszej umowy na czynnym obiekcie Szpitala. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452610004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wspsa.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana dachu oraz remont mieszkań w budynku komunalnym w Orzeszu przy ul. Klubowej 34
Dodano: 2016-07-27 - Remont magazynu materiałów sypkich na terenie bazy Obwodu Drogowego w Szczekocinach
Dodano: 2016-07-04 - Remont dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 6 w Cieszynie w ramach zadania p.n. Poprawa efektywności energetycznej w miejskich obiektach użyteczności publicznej w Cieszynie
Dodano: 2016-06-06 - Remont dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 4 w Cieszynie w ramach zadania p.n. Poprawa efektywności energetycznej w miejskich obiektach użyteczności publicznej w Cieszynie
Dodano: 2016-05-25 - Roboty remontowo-budowlane w 5-ciu miejskich placówkach oświatowo-wychowawczych w zakresie docieplenia dachów i ścian zewnętrznych budynków
Dodano: 2016-05-17 - Remont pokrycia dachowego w budynku mieszkalnym przy ul. Powstańców 56 w Siemianowicach Śląskich
Dodano: 2016-05-12 - Remont dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 4 w Cieszynie w ramach zadania p.n. Poprawa efektywności energetycznej w miejskich obiektach użyteczności publicznej w Cieszynie
Dodano: 2016-05-09 - ZMIANA POKRYCIA DACHOWEGO BUDYNKU USŁUGOWO-BIUROWEGO ZLOKALIZOWANEGO W PORĄBCE UL.RYNEK 5 NA DZIAŁCE NR 1909/2
Dodano: 2016-04-06 - Wykonanie wymiany pokryć dachowych papowych oraz z dachówki ceramicznej wraz z wykonaniem robót towarzyszących w budynkach stanowiących własność Gminy Knurów zarządzanych przez Miejski Zespół Gospodarki Lokalowej i Administracji w Knurowie
Dodano: 2016-02-10 - Remont dachu w DPS ul. Norwida
Dodano: 2015-10-15