Przetargi.pl
Remont dachu budynku przy ul. Władysława Andersa 34 w Koszalinie - ETAP I

Sąd Rejonowy w Koszalinie ogłasza przetarg

  • Adres: 75-950 Koszalin, ul. gen. Wł. Andersa 34
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3428609 , fax. (094) 347-69-60, 342-29-07
  • Data zamieszczenia: 2016-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Koszalinie
    ul. gen. Wł. Andersa 34 34
    75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3428609, fax. (094) 347-69-60, 342-29-07
    REGON: 00032258300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu budynku przy ul. Władysława Andersa 34 w Koszalinie - ETAP I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont dachu budynku zlokalizowanego przy ul. Władysława Andersa 34 w Koszalinie. Remont obejmuje ETAP I - część główna/frontowa budynku (wskazana w rzucie poglądowym stanowiącym załącznik do dokumentacji technicznej). W ramach prac remontowych przewiduje się wykonanie następujących czynności: - rozebranie pokrycia dachowego; - demontaż łacenia; - wymiana lub wzmocnienie zniszczonych elementów drewnianej więźby dachowej; - jednostronne nabicie desek na krokwie w celu uzyskania płaszczyzny; - wykonanie impregnacji drewnianej więźby dachowej środkami ognio-, grzybo- i owadobójczymi; - ułożenie pokrycia z folii wstępnego krycia; - wykonanie łacenia dachu pod dachówkę karpiówkę; - ułożenie dachówki karpiówki ceramicznej (posiadającej 30 letnią gwarancję producenta) w łuskę, montaż zabezpieczeń przeciwśnieżnych, montaż elementów komunikacji: stopni i ław kominiarskich; - remont poszycia lukarn - rozebranie obicia zewnętrznego, wymiana uszkodzonych elementów konstrukcyjnych, rozebranie przegniłych desek warstwy wewnętrznej, odtworzenie poszycia na wzór istniejącego (zał. 1, 2, 3 do STWiORB); - wymiana zniszczonych okien drewnianych na nowe (22 sztuki); - montaż obróbek blacharskich z blachy tytanowo-cynkowej: pasów nad rynnowych rynien, rur spustowych, obróbek kominów oraz lukarn; - montaż rynien i rur spustowych z blachy tytanowo-cynkowej; - naprawa tynków na kominach, malowanie kominów poniżej połaci dachu, oczyszczenie elementów z piaskowca; - remont wieży zegarowej - podwyższenie i malowanie balustrady, skucie istniejących warstw wyrównawczych na tarasie, wykonanie nowej warstwy spadkowej i izolacji przeciwwodnej, malowanie tynków zewnętrznych i wewnętrznych; - wywóz materiałów z rozbiórki; - demontaż istniejącej instalacji odgromowej; - montaż nowej instalacji odgromowej; - pomiary powykonawcze. UWAGA: Zastosowana przez Wykonawcę dachówka musi odpowiadać parametrami oraz kolorystyką dachówce znajdującej się na niższych częściach budynku (dachówka została ułożona w ramach robót Etapu IV w roku 2015) Opis przedmiotu zamówienia został określony w Projekcie remontu dachu, Opisie technicznym instalacji odgromowej oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452600007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium wynosi 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy PLN 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w następującej formie: - pieniądzu polskim, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się na rachunek sum depozytowych Sądu: 17 1130 1017 0021 1001 5490 0004 4. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert (w terminie otwarcia ofert środki pieniężne muszą znajdować się na rachunku bankowym Zamawiającego). 5. Wadium wnoszone w innej formie, niż pieniężna składane jest wraz z ofertą w oryginale. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna powinno być bezwarunkowo i nieodwołalnie płatne na każde żądanie i bez badania stosunku prawnego zobowiązania podmiotu udzielającego gwarancji do wypłaty kwoty w przypadkach wymienionych w art. 46 ustawy pzp. 6. Wykonawca, którego oferta nie jest zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia. 7. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego staje się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 3 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zwrot wadium nastąpi w przypadkach określonych w art. 46 ustawy. 10. Wadium winno obejmować cały okres związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://koszalin.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach