Zakład Poprawczy i Schronisko dla Nieletnich ogłasza przetarg
- Adres: 95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Ignacew
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. +48422111258, , fax. +48422111258
- Data zamieszczenia: 2020-10-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Poprawczy i Schronisko dla Nieletnich
ul. Ignacew 9
95-050 Konstantynów Łódzki, woj. łódzkie
tel. +48422111258, , fax. +48422111258
REGON: 00032337000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ignacew.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dachu budynku głównego Zakładu Poprawczego i Schroniska dla Nieletnich w Konstantynowie Łódzkim - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. "Remont dachu budynku głównego Zakładu Poprawczego i Schroniska dla Nieletnich w Konstantynowie Łódzkim". 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać w zakresie określonym przedmiarami robót dla w/w zadania oraz zgodnie z projektami budowlanymi i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót opracowanymi oraz zasadami wiedzy technicznej. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a) Przedmiar robót branża - roboty ogólnobudowlane - remontowe - stanowiący dodatek nr 9 do SIWZ, b) Specyfikacja techniczna Wykonania i Odbioru Robót branża - roboty ogólnobudowlane - stanowiący dodatek nr 10 do SWIZ. 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1984 r. - Kodeks pracy ( Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.). Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem zamówienia o ile nie są (będą) wykonane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę (podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę. Rodzaj czynności ( niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia), co do których wykonania Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujący w trakcie realizacji zamówienia: czynności pracownika budowlanego obejmującego cały zakres rzeczowy robót budowlanych opisanych w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót tj. wykonującego czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót budowlanych czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi.: osób kierujących budową, kierowników robót, dostawców materiałów budowlanych. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, zostały określone we wzorze umowy. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, b) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1) aktualne na dzień składania ofert w formie pisemnej oświadczenie, że: a) Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, w którym Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów, w celu spełniania w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku numer 2 do SIWZ, b) Podmiot(y) na którego(ych) zasoby powołuje się Wykonawca/ Podwykonawca(cy) nie podlega(ją) wykluczeniu - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 3 do SIWZ. 2) W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów: a) dokument, w którym Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowadnia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, b) dokument lub dokumenty, które określają w szczególności - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu: - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy pomiot, na zdolnościach, którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Powyższe informacje określone w lit. b mogą być zawarte np. w zobowiązaniu innego podmiotu. 3) Wypełniony formularz ofertowy o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym dodatek nr 1 do SIWZ, 4) Oświadczenia Wykonawcy, czy wybór złożonej przez Wykonawcę oferty zgodnie z art. 91 ust. 3a ustawy będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, o których mowa w ptk 13.2 SIWZ - (formularz ofertowy), 5) Pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, zgodnie z ptk 10.6 SIWZ. 2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust. 11L Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 ptk 23 ustawy - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 5 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót budowlanych polegających na remontach elewacji i remontach klatek schodowych w budynkach mieszkalnych
Dodano: 2024-05-23 - „Budowa schodów do przystanku autobusowego na wiadukcie w ciągu ul. Aleksandrowskiej w systemie ,,zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2024-05-23 - Remont drogi gminnej nr 112471E gr. pow. piotrkowskiego – Józefów Stary – Reczków – gr. woj. świętokrzyskiego
Dodano: 2024-05-23 - Remont drogi gminnej nr 112459E od skrzyżowania z drogą powiatową nr P3914E w Górach Mokrych do miejscowości Mojżeszów
Dodano: 2024-05-23 - Budowa bieżni krótkodystansowej, skoczni do skoku w dal i rzutni do pchnięcia kulą
Dodano: 2024-05-23 - Odtworzenie stawu retencyjnego w miejscowości Krobanów
Dodano: 2024-05-23 - Rozbudowa drogi gminnej Nr 102015E w miejscowości Plecka Dąbrowa obręb Plecka Dąbrowa
Dodano: 2024-05-22 - Budowa świetlicy sołeckiej w miejscowości Turobów
Dodano: 2024-05-22 - Budowa pawilonu handlowego zlokalizowanego w Łodzi przy ul. Górniczej (nr dz.134/12 obręb B-50) wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem(...)
Dodano: 2024-05-22 - Remont elewacji zachodniej budynku „A” zlokalizowanego przy ul. Płk. Jana Kilińskiego 152 w Łodzi, wpisanego do Gminnej Ewidencji Zabytków miasta Łodzi.
Dodano: 2024-05-22