Przetargi.pl
Remont dachu Budynku B Szpitala Specjalistycznego „Inflancka”

Szpital Specjalistyczny "INFLANCKA" im. Krysi Niżyńskiej "Zakurzonej" ogłasza przetarg

  • Adres: 00-189 Warszawa, Inflancka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 697 31 10, , fax. 22 697 31 11
  • Data zamieszczenia: 2018-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny "INFLANCKA" im. Krysi Niżyńskiej "Zakurzonej"
    Inflancka 6
    00-189 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 697 31 10, , fax. 22 697 31 11
    REGON: 1300305000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-inflancka

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu Budynku B Szpitala Specjalistycznego „Inflancka”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont dachu Budynku „B” Szpitala Specjalistycznego „Inflancka” (zgodnie z opisem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ). 2. Miejsce realizacji zamówienia: Szpital Specjalistyczny „INFLANCKA” im. Krysi Niżyńskiej „Zakurzonej” SPZOZ, Warszawa, ul. Inflancka 6. 3. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonywany przedmiot zamówienia oraz na wbudowane materiały na okres minimum 36 miesięcy licząc od podpisania przez obie strony umowy końcowego protokołu odbioru (bez zastrzeżeń). Okres gwarancji jest przedmiotem oceny ofert. 4. Zrealizowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania prawa budowlanego. 5. W przypadku, gdy w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia oraz SIWZ pojawią się wskazania znaków towarowych, systemów, patentów lub pochodzenia, należy rozumieć, iż podano je jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia i określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający opisując w ten sposób przedmiot zamówienia, nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń i wyrobów równoważnych tj. o parametrach technicznych, jakościowych i cechach użytkowych i funkcjonalnych co najmniej równych lub wyższych (tzn. nie gorszych) w stosunku do opisywanych lub stanowiących ich dokładne odpowiedniki oraz przy zachowaniu wymaganych w SIWZ norm i aprobat. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. 6. Ponadto, zgodnie z art. 30 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp. 7. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy Pzp obowiązany jest wykazać w ofercie, że oferowane przez niego roboty/usługi/dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 8. Do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być stosowane materiały dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, aktualnego na dzień wbudowania oraz posiadające dopuszczenie do stosowania w obiektach służby zdrowia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215140-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto Wykonawca ma złożyć: a. formularz oferty (według wzoru załącznik nr 1 do SIWZ), b. wypełniony przedmiar robót, c. ew. pełnomocnictwo lub upoważnienie do podpisania oferty (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie), o ile sposób reprezentacji nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę; d. w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oryginał lub kopia poświadczona notarialnie pełnomocnictwa, do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; e. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach