Przetargi.pl
Remont czterech dróg gminnych i dwóch dróg wewnętrznych na terenie Gminy Chełmża

Gmina Chełmża ogłasza przetarg

  • Adres: 87140 Chełmża, ul. Wodna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6756076-78 , fax. 566 756 079
  • Data zamieszczenia: 2018-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chełmża
    ul. Wodna 2
    87140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6756076-78, fax. 566 756 079
    REGON: 572224100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gminachelmza.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont czterech dróg gminnych i dwóch dróg wewnętrznych na terenie Gminy Chełmża
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. ,,Remont czterech dróg gminnych i dwóch dróg wewnętrznych na terenie Gminy Chełmża.” 2. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać: 1) remont drogi gminnej nr 100535 C Zelgno – Zalesie, którą stanowią działki oznaczone w ewidencji gruntów i budynków nr 23/2 w obrębie ewidencyjnym Zalesie, nr 101/2 w obrębie ewidencyjnym Pluskowęsy, nr 194 w miejscowości Zelgno, na odcinku o długości 2400 mb i szerokości nawierzchni jezdni 3,0 mb, szerokości nawierzchni poboczy po 0,7 mb obustronnie, z zakresem robót który obejmuje: 1/ roboty pomiarowe; 2/ profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni poboczy; 3/ wbudowanie i zagęszczenie mechaniczne na istniejącej nawierzchni poboczy kruszywa drogowego frakcji 0 – 31,5 mm (np. melafir, bazalt, granit, wapniak, itp.) na grubości średnio 8 cm w ilości 268,8 m3 (484 tony); 4/ pierwsze powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych jezdni emulsją asfaltową z grysem kamiennym frakcji 5-8 mm ilości kruszywa 15,0 kg/m2 i emulsją szybkorozpadową K1 70 w ilości 3,0 dm3/m2 na punktowe naprawy spękanej nawierzchni jezdni na powierzchni 330 m2; 5/ drugie powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych jezdni emulsją asfaltową z grysem kamiennym frakcji 2- 5 mm ilości kruszywa 12,0 kg/m2 emulsją szybkorozpadową K1 70 w ilości 2,5 dm3/m2 na punktowe naprawy spękanej nawierzchni jezdni na powierzchni 330 m2; 2) remont drogi gminnej nr 100521 C Kończewice – Browina, którą stanowi działka oznaczona w ewidencji gruntów i budynków nr 15 w obrębie ewidencyjnym Browina na odcinku o długości 540 mb i szerokości 3,5 mb, z zakresem robót który obejmuje: 1/ roboty pomiarowe; 2/ profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni; 3/ wbudowanie i zagęszczenie mechaniczne na istniejącej nawierzchni kruszywa drogowego frakcji 0 – 31,5 mm ( np. melafir, bazalt, granit, wapniak, itp.) na grubości średnio 4 cm w ilości 75,6 m3 (136 tony); 3) remont drogi gminnej nr 100524 C Browina – Brąchnówko, którą stanowią działki oznaczone w ewidencji gruntów i budynków nr 90 w obrębie ewidencyjnym Browina oraz nr 53 w obrębie ewidencyjnym Brąchnówko na odcinku o długości 1385 mb i szerokości 3,5mb, z zakresem robót który obejmuje: 1/ roboty pomiarowe; 2/ profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni; 3/ wbudowanie i zagęszczenie mechaniczne na istniejącej nawierzchni kruszywa drogowego frakcji 0 – 31,5 mm (np. melafir, bazalt, granit, wapniak, itp.) na grubości średnio 4 cm w ilości 194 m3 (349 ton); 4) remont drogi wewnętrznej będącej własnością Gminy Chełmża, którą stanowi działka oznaczona w ewidencji gruntów i budynków nr 102 w obrębie ewidencyjnym Kuczwały na odcinku o długości 723 mb i szerokości 3,5 mb, z zakresem robót który obejmuje: 1/ roboty pomiarowe; 2/ profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni; 3/ wbudowanie i zagęszczenie mechaniczne na istniejącej nawierzchni kruszywa drogowego frakcji 0 – 31,5 mm (np. melafir, bazalt, granit, wapniak, itp.) na grubości średnio 4 cm w ilości 101,2 m3(182, 1 tony); 5) remont drogi wewnętrznej będącej własnością Gminy Chełmża, którą stanowią działki oznaczone w ewidencji gruntów i budynków nr 29 i 60 w obrębie ewidencyjnym Nowa Chełmża na odcinku o długości 520 mb i szerokości 3,5 mb, z zakresem robót który obejmuje: 1/ roboty pomiarowe; 2/ wyniesienie korpusu drogi poprzez nasypanie warstwy mieszanki kruszyw drogowych frakcji 0 – 63 mm ( np. gruz, pospółka drogowa, żużel, kruszywo wapienne, melafir) w ilości 500 m3 (900 ton) 3/ wyprofilowanie i zagęszczenie wykonanych nasypów, 4/ wykonanie podbudowy z kruszonego gruzu budowlanego frakcji 0 – 63 mm grubości 10 cm, dokładne miejsce przewidzianego do remontu odcinka drogi zostanie wskazane przy przekazaniu placu budowy; 6) remont drogi gminnej nr 100582 C w miejscowości Browina, ul. Krakowska, którą stanowi działka oznaczona w ewidencji gruntów i budynków nr 45 w obrębie ewidencyjnym Browina na odcinku o długości 300 mb i szerokości 3,5 mb, z zakresem robót który obejmuje: 1/ roboty pomiarowe; 2/ pierwsze powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych jezdni emulsją asfaltową z grysem kamiennym frakcji 5-8 mm ilości kruszywa 15,0 kg/m2 i emulsją szybkorozpadową K1 70 w ilości 3,0 dm3/m2 na punktowe naprawy spękanej nawierzchni jezdni na powierzchni 240 m2, 3/ drugie powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych jezdni emulsją asfaltową z grysem kamiennym frakcji 2- 5 mm ilości kruszywa 12,0 kg/m2 i emulsją szybkorozpadową K1 70 w ilości 2,5 dm3/m2 na punktowe naprawy spękanej nawierzchni jezdni na powierzchni 240 m2. 3. Zakres robót w ramach ustalonego wynagrodzenia obejmuje ponadto: 1) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas budowy w zakresie niezbędnym do prowadzenia robót objętych umową wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i decyzjami ; 2) obsługę geodezyjną polegającą na wytyczeniu przebiegu remontowanych dróg; 3) naprawienie urządzeń melioracyjnych zniszczonych w trakcie robót; 4) uporządkowanie pozostałej części terenu w granicach własności działek stanowiących drogę; 5) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, opisanej i skompletowanej w dwóch egzemplarzach; 6) inne prace związane z procesem budowy. 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami umowny, specyfikacją istotnych warunków zamówienia (zwaną również SIWZ) wraz z jej załącznikami, złożoną ofertą, zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami i technologiami producentów materiałów zastosowanych przy realizacji zamówienia. 5. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a oraz art. 36 ust. 2 pkt 8a Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia: a) operatora maszyn i pracownika drogowego. 6. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający jest uprawniony do czynności kontrolnych wobec Wykonawcy lub podwykonawcy odnośnie spełniania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ust. 5, a w szczególności do żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania wymogów i dokonywania ich oceny; żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie spełniania wymogów, a także przeprowadzenia kontroli w miejscu wykonywania świadczenia. 7. W trakcie wykonywania niniejszej umowy Wykonawca – na każde wezwanie Zamawiającego i w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie – przedłoży wskazane dowody na potwierdzenie spełnienia warunku zatrudnienia: oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie takie powinno zawierać w szczególności: określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu, zakresu obowiązków oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy. Wraz z w/w oświadczeniem Wykonawca przedłoży poświadczoną za zgodność z oryginałem – odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę – kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy w/w oświadczenie. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: nazwa pracodawcy, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 8. Za niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 5 czynności, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną określoną w § 12 ust. 2 pkt 4) umowy. 9. Za niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ust. 5, Zamawiający uważa niezłożenie przez Wykonawcę lub podwykonawcę w terminie określonym w wezwaniu (dopuszcza się przesłanie wezwania do Wykonawcy drogą e-mailową) żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 10. Wykonawca zapewni w okresie obowiązywania umowy pełną ochronę danych osobowych oraz zgodność ze wszelkimi obecnymi oraz przyszłymi przepisami prawa dotyczącymi ochrony danych osobowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa (nie ocenia) warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp (informacja z otwarcia ofert), przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ponadto wykonawca złoży: 1. Stosowne Pełnomocnictwo(a) (oryginał lub kopia notarialnie potwierdzona) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru albo z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej wykonawcy. 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zalecane jest sporządzenie na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ-IDW – jeśli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach