Przetargi.pl
remont części sieci trakcyjnej linii tramwajowej w Pabianicach w rejonie budynku zlokalizowanego przy ul. Zamkowej 26 w trybie zaprojektuj i wybuduj

Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Zbigniewa Dychto ogłasza przetarg

  • Adres: 95-200 Pabianice, ul. Zamkowa 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 2254600 , fax. 042 2254669
  • Data zamieszczenia: 2014-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Zbigniewa Dychto
    ul. Zamkowa 16 16
    95-200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 042 2254600, fax. 042 2254669
    REGON: 00051691000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pabianice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    remont części sieci trakcyjnej linii tramwajowej w Pabianicach w rejonie budynku zlokalizowanego przy ul. Zamkowej 26 w trybie zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje zakres robót ujęty w Programie Funkcjonalno - Użytkowym zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 8 do SIWZ; w tym m.in: 1) Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej umożliwiającej wykonanie wszystkich robót budowlanych. 2) Uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień i pozwoleń administracyjnych na wykonanie prac objętych projektem 3) Demontaż istniejących słupów oświetleniowych 4) Odwiezienie ww. słupów do utylizacji w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Pabianic. 5) Montaż słupów oświetleniowo-trakcyjnych 6) Przeniesienie odciągów tramwajowych z budynku przy ul. Zamkowej 26 na słupy oświetleniowo-trakcyjne 2. Zamawiający wymaga przedstawienia przez Wykonawcę w terminie 21 dni roboczych od dnia podpisania umowy do akceptacji Zamawiającego harmonogramu realizacji podpisanej umowy. Uzgodniony przez strony Umowy harmonogram stanowić będzie Załącznik do podpisanej pomiędzy stronami umowy na realizację robót objętych niniejszym postępowaniem, 3. Zamawiający wymaga dostarczenia do odbioru dokumentacji powykonawczej zawierającej m.in.: powykonawczą inwentaryzację geodezyjną, nowo ustawionych słupów oświetleniowo-trakcyjnych oraz ewentualnie innej infrastruktury adaptowanej w trakcie realizacji. Inwentaryzacje załączone do dokumentacji muszą posiadać poświadczenie zarejestrowania w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Pabianicach. protokół odbioru wykonania prac podpisany przez przedstawicieli PGE Dystrybucja S.A Oddział Łódź-Miasto. protokół odbioru prac podpisany przez przedstawicieli MPK Łódź Sp. z o.o. protokół odbioru wykonania prac podpisany przez przedstawicieli gestorów sieci, których infrastruktura techniczna wymagała ewentualnej przebudowy celem usunięcia kolizji. protokół odbioru pasa drogowego przez zarządcę drogi tj. Zarząd Dróg i Zieleni Miejskiej, ul. Warzywna 1, 95-200 Pabianice oświadczenia i deklaracje w zakresie zastosowanych materiałów i wyrobów wynikające z wymogów ustawy prawo budowlane. dokumenty potwierdzające zdanie słupów do utylizacji 4. Harmonogram robót Wykonawca robót uzgodni z: a) Organizacja ruchu drogowego na czas robót - Zarząd Dróg i Zieleni Miejskiej, ul. Warzywna 1, 95-200 Pabianice b) Oświetlenie ulicy - PGE Dystrybucja S.A Oddział Łódź-Miasto; Wydział Oświetlenia Ulic - Oddział Pabianice, ul. Piłsudskiego 19, 95-200 Pabianice. Oświetlenie uliczne może być nieczynne wyłącznie w czasie przekładania wysięgników z punktami świetlnymi ze starych słupów na nowe trakcyjno - oświetleniowe c) Kursowanie linii tramwajowej z Organizatorem transportu zbiorowego na linii 41 tj. Zarządem Dróg i Transportu w Łodzi, ul. Piotrkowska 175. Zamawiający oczekuje wykonania robót trakcyjnych w godzinach nie powodujących konieczność zawieszenia normalnego kursowania linii tramwajowej nr 41 5. Zamawiający wymaga sporządzenia projektu organizacji ruchu wraz z uzgodnieniem go z zarządcą ruchu na terenie powiatu pabianickiego tj. Starostwem Powiatowym w Pabianicach. 6. Koszty wyłączania i włączania napięcia Wykonawca powinien skalkulować w kosztach złożonej oferty. 7. Zamawiający nie przewiduje konieczności wyłączania ruchu tramwajowego na czas realizacji robót, (roboty dotyczące samego przeniesienia odciągów powinny być wykonywane w nocy, gdy nie kursuje tramwaj). 8. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę na wykonane roboty trzyletniej gwarancji. 9. CPV Główny przedmiot 45.23.16.00-1
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452316001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pabianice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach